Ministar građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture u Vladi Republike Srbije Tomislav Momirović obišao je sinoć zajedno sa direktorom Koridora Srbije Aleksandrom Antićem intenzivne noćne radove na Moravskom koridoru na Sektoru 3.
Da se i tokom noći radovi odvijaju u punom jeku, bez razlike u dinamici u odnosu na dan, ministar Momirović sa direktorom Koridora imao je priliku da vidi na licu mesta u prisustvu brojnih radnika i menadžmenta kompanije Behtel Enka.
Ključni radovi se izvode od 16 časova, a radovi koji su najosetljiviji zbog tehnologije materijala, izvode se u periodu od 23 časa do 5 časova ujutru.
Trenutno na Sektoru 3 izvode se radovi na pripremi izvorišta materijala, raščišćavanju trase autoputa, kao i izradi šipova na mostu preko Zapadne Morave na 82. kilometru u Adranima kod Kraljeva.
Moirović je tom prilikom rekao da se Moravski koridor širi i polako izlazi iz one zone od Pojata do Kruševca.
Stalno pričamo koliko će on biti značajan za ekonomiju zemlje, kada sa jedne strane spojimo Kruševac s Čačkom, tih 110 kilometara i izgradimo najmoderniji auto-put ne samo u Srbiji, nego u ovom delu Evrope, istakao je Momirović.
Prema njegovim rečima, ovaj koridor će biti stub i kičma srpske ekonomije, povezivaće pola miliona ljudi jer ovde ima najviše srednjih i malih preduzeća koja će dobiti dodatnu podršku.
Ministar je pohvalio kompaniju Behtel ističući da sposobnost za organizaciju noćnog rada je pokazatelj šta je država imala kao nameru, kada je želela upravo njih da dovede na ovaj projekat, a to je dovođenje novih vidova organizovanja i izvođenja radova i prilika da srpske građevinske kompanije uče od njih.
Ovde imamo preko 1.600 ljudi, do kraja avgusta očekujemo da bude 2.000 ljudi, a u narednih osam meseci preko 3.000 ljudi. Želimo da postavimo potpuno nove standarde izvođenja radova, da do kraja decembra 2023. godine završimo ovaj koridor, dodao je ministar.
Direktor Koridora Srbije Aleksandar Antić je naveo da su maksimalno intenzivirani radovi na prvom sektoru od Pojata do Kruševca i otpočeli radovi od Kraljeva prema Čačku.
U ovom trenutku na čitavoj trasi Moravskog koridora imamo 74 gradilišta. Zbog visokih temperatura i tehnologije posla, bili smo prinuđeni zajedno sa izvođačima da deo radova prebacimo u noćnu smenu. U ovom trenutku na čitavom Moravskom koridoru imamo 16 gradilišta koja rade u noćnom režimu radova, rekao je Antić.