Er Srbija je od januara do septembra 2021. godine prevezla ukupno 1.257.597 putnika na redovnim i čarter letovima, ostvarivši tako 51 % tržišnog udela na Aerodromu Nikola Tesla Beograd, u odnosu na ukupan broj prevezenih putnika na beogradskom aerodromu.
Od 45 % udela na tržištu tokom prvih 9 meseci 2019. godine, srpski nacionalni avio-prevoznik je za samo dve godine svoj udeo povećao za 6 procentnih poena.
U prva tri kvartala 2021. godine, nacionalna avio-kompanija Er Srbija prevezla je 40 % više putnika nego tokom cele 2020. godine, koju je obeležila najveća kriza u istoriji globalnog avio-saobraćaja, kada je ukupno prevezeno 899.877 putnika.
Er Srbija je tokom 2020. i 2021. godine uspela da postigne bolje rezultate od industrijskog proseka za veći broj pokazatelja, uprkos pandemiji KOVID-19 i ograničenjima u putovanju. Sa letnjom sezonom i povećanom potražnjom za redovnim i čarter letovima, Er Srbija je u avgustu 2021. smanjila razliku u broju prevezenih putnika na -24.3 % u odnosu na isti mesec rekordne 2019. godine, dok su na svetskom nivou ove brojke u proseku iznosile -63.3 %, a na evropskom -52 %.
„Ponosni smo na rezultate koje smo ostvarili tokom prvih devet meseci ove godine, posebno imajući u vidu specifične okolnosti u kojima poslujemo. Sve vreme pažljivo pratimo tražnju i u skladu sa tim prilagođavamo kapacitete ka najpopularnijim destinacijama u našoj mreži. Verujemo da su upravo fleksibilnost i brzo reagovanje najviše doprineli takvom rezultatu. Posebno nam je drago što smo, kao najveći avio-prevoznik na beogradskom aerodromu, dali značajan doprinos oporavku ukupnog avio-saobraćaja. U periodu koji je pred nama ostajemo posvećeni našem cilju da se u potpunosti vratimo na nivo iz 2019. godine, ali sa dozom opreza, fokusirajući se na praćenje razvoja situacije“, izjavio je Jirži Marek, direktor za komercijalu i strategiju Er Srbije.