Ministar građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture u Vladi Republike Srbije Tomislav Momirović i zamenik gradonačelnika Beograda Goran Vesić istakli su da je rekonstrukcija mosta u Mladenovcu potvrda da za Vladu i Grad Beograd ne postoje razlike u važnosti i veličini infrastrukturnih projekata.
Momirović je istakao da je ovaj most, koji je danas pušten u redovan saobraćaj, dokaz da ne postoje veliki i mali projekti, dodavši da ovaj most, dužine 328 metara, koji je izgrađen između dva svetska rata, praktično nikada nije temeljno rekonstruisan od tada.
Kada smo počeli radove na sanaciji i uklonili kolovoz, videli smo koliko je čelična konstrukcija propala, naveo je ministar, napominjući da se od početka razmatrala isključivo kompletna rekonstrukcija.
Vesić je istakao da građane ne interesuje da li neki projekat sprovodi Republika ili lokalne samouprave, već je bitno da se problemi rešavaju.
To možemo da učinimo samo ako zajedno vodimo istu politiku – i predsednik Republike i Vlada i lokalne samouprave, jer ako neko vodi drugačiju politiku problemi ne mogu da se rešavaju, rekao je zamenik gradonačelnika.
On je dodao da je brza sanacija mosta u Mladenovcu pokazatelj iste politike i dobrog ekonomskog razvoja zemlje, naglasivši da su Vladi Srbije i Gradu Beogradu podjednako važni svi projekti.
Predsednik Opštine Mladenovac Vladan Glišić napomenuo je da je završetkom radova na nadvožnjaku rešen značajan problem za građane Mladenovca i da je u toku veći broj radova, i to od izgradnje vodovodne i kanalizacione mreže do asfaltiranja ulica.
Glišić je najavio da Mladenovac uskoro ulazi u investiciju od 40 miliona evra u okviru projekta „Čista Srbija“, čime će opština sa selima Jagnjilovo, Velika Krsna i Velika Ivanča dobiti 60 kilometara kanalizacione mreže, uz postojenja za prečišćavanje voda.
Most preko železničke pruge u Mladenovcu sastoji se od dve prilazne betonske konstrukcije dužine 104 metara i 182 metara, i od glavne čelične konstrukcije preko železničke pruge dužine 42 metara.
Objekat je pre uvođenja izvođača u posao bio u vrlo lošem stanju – pored vidljivog oštećenja kolovozne ploče, uočeno je i veliko procurivanje vode na gotovo celoj površini mosta, kao i otpadanje pojedinih delova betona.
Na objektu je u okviru urgentnih radova vršena rekonstrukcija prilaznih i glavne mostovske konstrukcije preko pruge.
Na prilaznim konstrukcijama izgrađene su nove pešačke staze, kao i ograda, ivičnjak, kolovoz i hidroizolacija kolovozne ploče.