Drogerijski lanac dm kontinuirano pruža podršku sredini u kojoj posluje, te je protekle poslovne godine zabeležio rekordni iznos novčanih i robnih donacija upućenih najrazličitijim ustanovama i organizacijama u Srbiji. U ovoj fiskalnoj godini dm je donirao čak 33,2 miliona dinara zajednici, od čega je 4,6 miliona dinara realizovano doniranjem robe iz dm asortimana, a preostalih 28,6 miliona dinara kupovinom neophodne opreme i u vidu novčane podrške.
Tako je, između ostalog, dm našoj zemlji obezbedio respiratore u vrednosti od 36.000 evra, otvaranjem i renoviranjem drogerija zajednici uputio ukupno 9,9 miliona dinara, podržao sigurne kuće u raznim gradovima Srbije s ukupno 2,2 miliona dinara, a kroz kampanju „Spasimo hranu, spasimo humanost“ donirao više od dva miliona dinara Banci hrane Beograd. U sada već tradicionalnuoj kampanji „Giving Friday“, kada umesto ponude popusta na Crni petak donira pet odsto prometa u humanitarne svrhe, dm je usmerio 3.000.000 dinara narodnim kuhinjama Crvenog krsta Srbije. Najveći drogerijski lanac u Evropi, uz kontinuirani i rekordne visine donacija, potvrdio jeepitet ne samo jedne od najuspešnijih već i društveno najangažovanijih kompanija u zemlji.
Inače, kompanija dm drogerie markt u poslovnoj 2020/21. godini, uz rast od 21,7 odsto ostvarila je promet od skoro 19 milijardi dinara i na taj način uspešno zaokružila 17. godinu poslovanja u Srbiji.
„Vođeni filantropskim principima koji datiraju još od osnivanja dm koncerna, nastojaćemo da našu poziciju na tržištu koristimo u svrhu stvaranja boljeg mesta za život svih nas“, izjavila je Alexandra Olivera Korichi, direktorka dm drogerie markt Srbija i Severna Makedonija.
Kako je kompanija poznata po višegodišnjoj podršci domaćoj privredi, u dm drogerijama posebno mesto zauzima više od 1.600 proizvoda domaćeg porekla. U okviru čuvenog projekta dm Inkubator, kroz koji je lanac pružio podršku srpskim proizvođačima za izlazak na tržište uz dm, u ovom trenutku izdvaja se jedinstvenih 50 proizvoda, u segmentu prehrane, nege i lepote. Od lansiranja proizvoda dm inkubatora u junu 2019. do danas prodato je više od 180.000 artikala iz dm Inkubatora.
Kompanija je nastavila i podršku roditeljima i njihovim mališanima kroz jedinstveni babybonus program koji sprovodi više od jedne decenije, pružajući im brojne pogodnosti i poklone. Za ovaj program, koji podrazumeva vrlo jednostavnu registraciju, u periodu od 1. oktobra 2020. do 30. septembra 2021. prijavljeno je 34.778 beba, odnosno 57% od ukupnog broja svih novorođenčadi u Srbiji. Ukupna vrednost dodeljenih poklona kroz ovaj program iznosi više od 50 miliona dinara, uz preko šest miliona podeljenih vaučera s brojnim popustima i uštedama.
U ovoj godini započet je i treći ciklus projekta „Zasadi drvo“, najveće akcije pošumljavanja u Srbiji, koju je dm pokrenuo zajedno s medijskom kućom Adria Media Group i institucionalnim partnerima. Nakon rekordnih rezultata koji su dostignuti u prethodnim fazama projekta, pokretači ove ekološke inicijative postavili su novi cilj – sađenje čak 200.000 stabala širom Srbije, što je duplo više nego prethodne godine. Zahvaljujući ovom jedinstvenom projektu dm je dvostruki dobitnik Nacionalne nagrade za društveno odgovorno poslovanje „Đorđe Vajfert“ za 2020. godinu.
Program dualnog obrazovanja, koji dm aktivno razvija od 2016. godine u saradnji s Privrednom komorom Srbije i trgovačkim školama širom zemlje, ove godine zabeležio je rekordan broj polaznika, koji su imali prilike da se oprobaju u sektoru logistike i prodaje.