Dobro došli na web portal SRPSKA EKONOMIJA

Kvalitet dolazi iz znanja i iskustva

Svet
Srpska ekonomija

Barcaffè obeležava 55 godina uz poruku o bliskosti i razgovorima koji znače i podseća na ono najvrednije u životu: toplinu, emocije i snagu iskrenog razgovora. Pod sloganom „Najveća blaga čuvamo u srcu“, brend poziva sve ljubitelje kafe da zastanu, otvore svoja srca i podele trenutke uz šolju omiljenog napitka. Uz Barcaffè Espresso, u 100 pažljivo odabranih kafića širom Srbije, sačekaće ih i simbolični pokloni – keksići koji dodatno ulepšavaju trenutke uz kafu.

Pre tačno 55 godina, na tržište je stigla prva Barcaffè kafa, sveže mlevena, pažljivo pržena i upakovana u kesicu od 100 grama. Bio je to proizvod modernog dizajna koji je drugačiji od svega što se tada moglo pronaći na tržištima regiona. Od 1970. do danas, Barcaffè u fokusu ima kvalitet i upravo zbog toga je postao sinonim za kafu koja ulepšava svakodnevne trenutke.

Temelje Barcaffè priče postavili su prvi tehnolozi, vizionari svog vremena, čija je stručnost definisala visoke standarde kvaliteta. Njihova posvećenost ostaje upisana u svakom zrnu kafe i prenosi se s generacije na generaciju, čineći kvalitet ne samo obavezom, već i tradicijom.

Barcaffè Classic, prepoznatljiv po punom ukusu i bogatoj aromi, predstavljao je prvi izbor ljubitelja domaće kafe i ostao simbol tradicije i poverenja. Prateći promene navika i savremene trendove, Barcaffè je vremenom proširio ponudu, od nagrađivanih espresso blendova koje su postale standard u HoReCa sektoru, do single origin espressa koji donosi jedinstvene ukuse iz Indije.

Danas brend nudi širok asortiman kafa prilagođen različitim ukusima i stilovima života, uz jasan fokus na transparentnost i održivost, od sertifikovanih proizvoda do inovacija poput blockchain tehnologije koja prati put zrna „od plantaže do šoljice“.

Barcaffè već godinama ulaže u održivu proizvodnju, kvalitet i odgovornost prema zajednici. Fokus na ekološke standarde ogleda se u sve većem broju proizvoda u reciklabilnoj ambalaži i sertifikovanih kafa sa oznakama Bio i Rainforest Alliance. Jedna od najznačajnijih inovacija je uvođenje bioplastične folije izrađene od obnovljivih izvora, odnosno šećerne trske i ulja repice, čime se dodatno smanjuje ekološki otisak.

Poseban ponos brenda su kafe sa Rainforest Alliance sertifikatom: Barcaffè Flora espresso i Barcaffè Terra espresso on the go, koje zadovoljavaju izuzetno stroge ekološke i etičke kriterijume, potvrđujući posvećenost brenda održivoj budućnosti.

Barcaffè veruje da kvalitet ne dolazi samo od odabira sirovina vrhunskog kvaliteta i održivosti celokupnog lanca snabdevanja i proizvodnje, već i iz znanja, posvećenosti i iskustva ljudi koji stoje iza svakog gutljaja. Zato brend već godinama ulaže u razvoj profesionalaca u ugostiteljstvu, kroz Barcaffè trening centre u Ljubljani i Zagrebu, a uskoro i u Beogradu. Kroz edukacije, obuke i programe podrške mladima, Barcaffè Espresso aktivno doprinosi razvoju nove generacije barista i stručnjaka, promovišući kulturu izvrsnosti u svetu kafe.

Ostali naslovi

Na Veletržnici blagi porast prometa
Srpska ekonomija
Prethodne nedelje na „Veletržnici Beograd” zabeležen je blagi porast prometa. Na prvom mestu po obimu trgovanja našla se lubenica, a slede paradajz, dinja, krastavac, kupus, tikvica i paprika
Kripto prevaranti vrebaju putem Google obrazaca
Srpska ekonomija
Znajući imejl adresu potencijalne žrtve, napadači šalju prevarantski imejl putem Google obrazaca, osmišljenu tako da izgleda kao obaveštenje sa servisa za razmenu kriptovaluta. Korisnici se pozivaju da preuzmu navodni kripto transfer putem linka ka sajtu na kojem dobijaju uputstvo da kontaktiraju „blokčejn podršku“ i izvrše uplatu „provizije“ u kriptovaluti kako bi primili sredstva
Zajednička obuka specijalnih jedinica Srbije i Kine
Srpska ekonomija
Pripadnici 72. brigade za specijalne operacije Vojske Srbije i jedne od specijalnih brigada iz sastava Narodnooslobodilačke armije Kine realizovali su, od 19. do 28. jula, zajedničku obuku u provinciji Hebej, na severu Kine
 Kako investirati u eri visokog rizika i niskih očekivanja?
Srpska ekonomija
Private equity, venture capital, infrastrukturni fondovi i drugi oblici ulaganja izvan berze više nisu ni alternativni, a ni pomoćni. U svetu nestabilnih tržišta, oni postaju temelj. Upravo to će biti jedna od tema na Investment.Weekendu, novom festivalu koji se održava u sklopu Weekenda.18 od 18. do 21. septembra u Rovinju
Napredna obuka padobranaca za skokove na slobodno dejstvo
Srpska ekonomija
Na vojnom aerodromu „Narednik-pilot Mihajlo Petrović“ u Nišu u toku je realizacija više padobranske obuke koju pohađaju pripadnici 63. padobranske brigade i Žandarmerije
Građani nemaju obavezu da sami pribavljaju overen list nepokretnosti
Srpska ekonomija
Republički geodetski zavod obeveštava građane da nemaju obavezu da sami pribavljaju overen list nepokretnosti (izvod iz baze katastra nepokretnosti)
Virtuelni asistent za pitanja iz Alimentacionog fonda
Srpska ekonomija
Ministarstvo za brigu o porodici i demografiju Vlade Republike Srbije saopštilo je da je na zvaničnom sajtu ovog ministarstva uspostavilo digitalnog asistenta, zasnovanog na veštačkoj inteligenciji, koji pruža korisnicima odgovore na pitanja u vezi sa ostvarivanjem prava na privremeno izdržavanje iz Alimentacionog fonda
Konferencija posvećena prevenciji zloupotreba platnih kartica 27. i 28. oktobra u Beogradu
Srpska ekonomija
Forum za prevenciju zloupotreba platnih kartica Privredne komore Srbije 27. i 28. oktobra 2025. godine u Beogradu organizuje 19. Regionalnu konferenciju posvećenu prevenciji zloupotreba  platnih kartica. Do 11. avgusta prijava radova za Regionalnu konferenciju posvećenu prevenciji zloupotreba platnih kartica
Ugostiteljstvu u Austriji potrebni migranti
Srpska ekonomija
Ugostiteljstvo i turizam u Austriji u velikoj meri zavise od radnika migrantskog porekla. Gotovo polovina zaposlenih u ovoj branši u Austriji su ili sami doseljenici, ili su deca doseljenika, pokazuje istraživanje bečkog Dema instituta. Samo u glavnom gradu Austrije tri četvrtine zaposlenih ima migrantsko poreklo
Objavljeni dobitnici Superbrands statusa za 2024–2025 u Srbiji
Srpska ekonomija
Nakon četiri uspešno realizovana nacionalna projekta 2007, 2013, 2016. i 2018. godine, izdanje za 2024–2025. predstavlja peti put da Superbrands Srbija prepoznaje i nagrađuje najuspešnije brendove, kompanije, organizacije i projekte koji posluju u Srbiji — kako domaće, tako i međunarodne