Dobro došli na web portal SRPSKA EKONOMIJA

Air France predstavio redizajniranu kabinu prve klase

Pariz
Foto: La Première_ détente ©Air France
Srpska ekonomija

Francuska avio-kompanija Air France predstavila je novu, redizajniranu kabinu prve klase, odnosno La Premiere klase. U pitanju su kabine površine čak 3,5 metara kvadratnih koje obuhvataju pet prozora, sedište koje se pretvara u ležaj dužine dva metra, a na njihovom dizajnu kompanija je radila pune tri godine.

Samo četiri kabine prve klase po avionu garantuju ekskluzivnost, a uvodiće se postepeno u letelice tipa Boing 777-300ER. Prvi avion sa novim kabinama poleteće ovog proleća iz Pariza za Njujork, dok će tokom letnje sezone ova nova usluga biti dostupna i u određenim letelicama na letovima ka Los Anđelesu, Singapuru i Tokiju.

Nova kabina prve klase veća je za 25% od prethodne, a sedište se prilagođava različitim fazama leta i telu svakog putnika. Kabine se nalaze u prednjem delu aviona i pružaju osećaj potpune privatnosti – one bočne imaju zavese od poda do plafona, dok se one središnje mogu povezivati električnim kliznim pregradama. Prtljažnici se nalaze u ravni poda, umesto iznad glave, a putnicima su na raspolaganju dva ekrana od po 32 inča, besplatan brzi internet, kao i obroci koji odgovaraju restoranima sa tri Mišelinove zvezdice.

„Nova La Premiere kabina važna je tačka na našoj strateškoj mapi. Nastavićemo sa ulaganjima u prvu klasu, sa ciljem da kompaniju pozicioniramo na najvišem nivou i našim putnicima obezbedimo najveću izvrsnost putovanja, kako na aerodromu, tako i na letu,” izjavio je Benjamin Smit, izvršni direktor avio-grupe Air France-KLM.

Air France je predstavio i ekskluzivnu saradnju s francuskom modnom kućom Žakemis (Jacquemus) i angažovao dizajnera Simona Porta Žakemisa, koji je kreirao luksuzan komplet pidžama za putnike nove kabine prve klase. Nazvan „Le Pyjama”, tamnoplavi pamučni komplet dostupan je u četiri veličine, spaja prepoznatljivu estetiku oba brenda, a krase ga prepoznatljivi simboli kompanija – krilati morski konjic na prednjoj strani i izvezeni detalj sa Žakemis logotipom na poleđini.

Nova kabina prve klase i ekskluziva saradnja sa modnom kućom Žakemis deo su strategije Air France-a da podigne nivo luksuza u svojoj ponudi. Podsetimo, Air France već decenijama sarađuje s najpoznatijim dizajnerima koji kreiraju uniforme za kabinsko osoblje, angažuje kuvare sa Mišelinovim zvezdicama, najbolje somelijere za odabir vrhunskih vina i šampanjaca, konsijerž uslugu na matičnom aerodromu, a u januaru je predstavio i miris koji je kreirao Fransis Kurkdžan.

Ostali naslovi

Najbolji božićni market u našem komšiluku i Nova godina u mitskom svetu
Srpska ekonomija
Mađarska i ove godine ulazi u prazničnu sezonu u punom sjaju, a Budimpešta se ponovo potvrđuje kao jedna od najlepših zimskih destinacija u Evropi. Božićni marketi, svetlosne instalacije i bogat kulturni program čine je idealnim izborom za kraj 2025. i doček 2026. godine
Otvoren Christmas market u omiljenoj gradskoj oazi
Srpska ekonomija
Dobro poznata adresa u srcu prestonice, hotel The Bristol Belgrade svečano je otvorio prazničnu sezonu i vrata svog Christmas Garden Market-a, smeštenog u raskošnoj bašti restorana Beatrice
Mišlenov vodič za Beograd za 2026-u
Srpska ekonomija
Mišlenov vodič za Beograd za 2026-u naglašava zrelost i solidnost gastronomske ponude ove balkanske zemlje. Pet novih objekata je dodato u izbor, čime je ukupan broj preporučenih restorana porastao na 25
U Gradskoj upravi sve informacije i pomoć pri podnošenju prijava za evidentiranje i upis prava na nepokretnostima
Srpska ekonomija
Građani Beograda u novouspostavljenom Uslužnom centru Grada Beograda mogu da dobiju sve informacije i pomoć prilikom podnošenja prijava za evidentiranje i upis prava na nepokretnostima
Nina Davidovski najbolja polaznica Agrobiznis škole
Srpska ekonomija
Drugi ciklus Agrobiznis škole, edukativnog programa koji je kompanija Al Dahra pokrenula u Srbiji kako bi podržala mlade stručnjake u sticanju znanja o savremenim praksama u poljoprivredi, završen je u duhu inovativnih ideja i inspirativnih razgovora
Redovna obuka izviđačkih organa Kopnene vojske
Srpska ekonomija
Deo izviđačkih jedinica Kopnene vojske nalazi se u periodu izvođenja kolektivne obuke za realizaciju zadataka na prikupljanju obaveštajnih podataka uz korišćenje savremenih tehničkih sredstava
Poziv dobrovoljnim davaocima krvi
Srpska ekonomija
Institut za transfuziju krvi Srbije pozvao je punoletne sugrađane da i ove nedelje daju krv, što se može učiniti u ovoj ustanovi koja se nalazi u Svetog Save 39, radnim danom od 7 do 19 i subotom od 8 do 15 sati, kao i tokom akcija na terenu
Bečki božićni duh u Beogradu
Srpska ekonomija
Kancelarija grada Beča u Beogradu održala je svoj tradicionalni godišnji koktel 8. decembra, ovoga puta u prazničnoj atmosferi božićnog marketa beogradskog hotela „Radisson Collection“. Ambijent inspirisan čuvenim bečkim božićnim marketima pružio je savršenu pozadinu za okupljanje gostiju
Podrška ženskom preduzetništvu
Srpska ekonomija
Praznični Erste Bazar ženskog preduzetništva #verujusebe, koji se ove godine održava treći put zaredom, biće organizovan 13. decembra u Botaničkoj bašti „Jevremovac“. Ulaz je slobodan za sve posetioce, a događaj traje od 11 do 15 časova
Održana konferencija Biznis i inovacije – modeli održive saradnje
Srpska ekonomija
Skoro dve trećine kompanija u Srbiji vidi konkretan prostor da ubrza rast kroz inovacije i saradnju sa startapovima, ali im nedostaju jasni modeli, partneri i struktura, rezultat je ovogodišnjeg AmCham Lap Time istraživanja, a čiji će detaljni rezultati biti objavljeni sledeće nedelje