Dobro došli na web portal SRPSKA EKONOMIJA

Air France predstavio redizajniranu kabinu prve klase

Pariz
Foto: La Première_ détente ©Air France
Srpska ekonomija

Francuska avio-kompanija Air France predstavila je novu, redizajniranu kabinu prve klase, odnosno La Premiere klase. U pitanju su kabine površine čak 3,5 metara kvadratnih koje obuhvataju pet prozora, sedište koje se pretvara u ležaj dužine dva metra, a na njihovom dizajnu kompanija je radila pune tri godine.

Samo četiri kabine prve klase po avionu garantuju ekskluzivnost, a uvodiće se postepeno u letelice tipa Boing 777-300ER. Prvi avion sa novim kabinama poleteće ovog proleća iz Pariza za Njujork, dok će tokom letnje sezone ova nova usluga biti dostupna i u određenim letelicama na letovima ka Los Anđelesu, Singapuru i Tokiju.

Nova kabina prve klase veća je za 25% od prethodne, a sedište se prilagođava različitim fazama leta i telu svakog putnika. Kabine se nalaze u prednjem delu aviona i pružaju osećaj potpune privatnosti – one bočne imaju zavese od poda do plafona, dok se one središnje mogu povezivati električnim kliznim pregradama. Prtljažnici se nalaze u ravni poda, umesto iznad glave, a putnicima su na raspolaganju dva ekrana od po 32 inča, besplatan brzi internet, kao i obroci koji odgovaraju restoranima sa tri Mišelinove zvezdice.

„Nova La Premiere kabina važna je tačka na našoj strateškoj mapi. Nastavićemo sa ulaganjima u prvu klasu, sa ciljem da kompaniju pozicioniramo na najvišem nivou i našim putnicima obezbedimo najveću izvrsnost putovanja, kako na aerodromu, tako i na letu,” izjavio je Benjamin Smit, izvršni direktor avio-grupe Air France-KLM.

Air France je predstavio i ekskluzivnu saradnju s francuskom modnom kućom Žakemis (Jacquemus) i angažovao dizajnera Simona Porta Žakemisa, koji je kreirao luksuzan komplet pidžama za putnike nove kabine prve klase. Nazvan „Le Pyjama”, tamnoplavi pamučni komplet dostupan je u četiri veličine, spaja prepoznatljivu estetiku oba brenda, a krase ga prepoznatljivi simboli kompanija – krilati morski konjic na prednjoj strani i izvezeni detalj sa Žakemis logotipom na poleđini.

Nova kabina prve klase i ekskluziva saradnja sa modnom kućom Žakemis deo su strategije Air France-a da podigne nivo luksuza u svojoj ponudi. Podsetimo, Air France već decenijama sarađuje s najpoznatijim dizajnerima koji kreiraju uniforme za kabinsko osoblje, angažuje kuvare sa Mišelinovim zvezdicama, najbolje somelijere za odabir vrhunskih vina i šampanjaca, konsijerž uslugu na matičnom aerodromu, a u januaru je predstavio i miris koji je kreirao Fransis Kurkdžan.

Ostali naslovi

Bečki lokali puni i tokom božićnih praznika
Srpska ekonomija
Bečki ugostitelji i tokom Božića rade punim kapacitetom. Posebno 25. i 26. decembar ubrajaju se među dane sa najvećim prometom u godini. Oko dve trećine ugostiteljskih objekata otvoreno je bar jednog od ta dva praznična dana, saopštila je Privredna komora Beča
Pripadnici Ministarstva odbrane i Vojske Srbije na Sajmu profesionalne orijentacije u Pirotu
Srpska ekonomija
Ministarstvo odbrane i Vojska Srbije, u saradnji sa Nacionalnom službom za zapošljavanje iz Pirota organizovali su Sajam profesionalne orijentacije, obrazovanja i zapošljavanja u tom gradu i tom prilikom predstavili mogućnosti zasnivanja radnog odnosa u vojsci, kao i obrazovne i studijske programe Univerziteta odbrane
Produženo ograničenje rasta poreske osnovice od 10% do kraja 2027.
Srpska ekonomija
Vlada Republike Srbije donela je odluku da produži do kraja 2027. godine primenu ograničenja prema kojem se poreska osnovica za preduzetnike paušalce može uvećavati najviše do 10% godišnje. Ova mera jedna je od preporuka koju je Savet za male biznise NALED-a aktivno  zagovarao u dijalogu sa Ministarstvom finansija
Spoj tradicije i vizije budućnosti
Srpska ekonomija
Fudbalski klub Partizan i kompanija MaxBet predstavili su u svom premijum lokalu na Novom Beogradu zvanični kalendar kluba za 2026. godinu. Događaj je obeležio simboličan korak ka budućnosti, spajajući bogatu istoriju kluba sa novim ciljevima
Tatra Defence iz CSG Grupe obezbedila strateški ugovor za proizvodnju trupa tenkova Leopard 2A8
Srpska ekonomija
Tatra Defence (TD), član CSG Grupe, potpisala je strateški ugovor sa kompanijom KNDS Deutschland za proizvodnju trupa za glavne borbene tenkove Leopard 2A8. Ugovor obuhvata proizvodnju 150 trupova, uz opciju za dodatnih do 300 jedinica
Sajam turizma i auto-moto sajam u Beču 2026.
Srpska ekonomija
Nakon uspešne premijere sa više od 71.000 posetilaca, kombinacija sajmova u Beču „Ferien-Messe Wien“ i „Vienna Drive“ ulazi u drugo izdanje. Od 15. do 18. januara 2026. godine, na bečkom sajmištu „VIECON Messe Wien“ održavaju se istovremeno sajam turizma i auto-moto-sajam
Obuka na novim borbenim vozilima u jedinicama Vojske Srbije
Srpska ekonomija
U bazi „Jug“ i na poligonu „Borovac“ kod Bujanovca u toku je obuka pripadnika pešadijskog bataljona iz sastava Četvrte brigade kopnene vojske na oklopnim borbenim vozilima „lazar 3M“, kojima je jedinica opremljena u prethodnom periodu
Najsigurniji praznični poklon - vaučer
Srpska ekonomija
Vaučeri i ove godine spadaju među najpopularnije božićne poklone Bečlija. Prema aktuelnoj studiji Privredne komore Beča, 495.000 osoba poklanja vaučere u ukupnoj vrednosti od oko 74 miliona evra. Prosečna vrednost jednog vaučera ove godine iznosi oko 150 evra, što je povećanje od oko 25 odsto u odnosu na prethodnu godinu
Otvoren konkurs za osnovce Naš vojnik, naš heroj
Srpska ekonomija
Ministarstvo odbrane i ove godine poziva osnovce da sa učiteljima i nastavnicima tradicionalno učestvuju na nagradnom konkursu „Naš vojnik, naš heroj” i da radovima na temu „Srpska vojska na Krfu” iskažu svoju kreativnost i osvoje vredne nagrade
Obuka na savremenim artiljerijskim sistemima
Srpska ekonomija
U rejonu mirnodopskog razmeštaja Mešovite artiljerijske brigade u Nišu u toku je obuka pripadnika jedinice na samohodnim top-haubicama 155 mm B-52 M-15 „nora“