Dobro došli na web portal SRPSKA EKONOMIJA

Zlatibor centar fudbalskih pripema u regionu

Zlatibor
Foto:TOS
Srpska ekonomija

Kao prethodnih godina i ovog leta je Zlatibor centar fudbalskih priprema za klubove iz Srbije, ali i šire. Od zvučnijih imena, ove godine su ovde pripreme obavili šampion Srbije FK Crvena zvezda koja je bila gost hotela Palisad. Na Zlatiboru je smešten i FK Pari Nižnji Novgorod, dok je  kiparski Apoel odavde krenuo u pohod u kvalifikacije za Ligu Šampiona.

Pored njih na Zlatiboru boravi veliki broj srpskih superligaša, kao i prvoligaši iz Crne Gore, Bosne i Hercegovine...

Fudbalskim ekipama Zlatibor je na raspolaganje stavio najbolje što ima. Tu su tereni sa prirodnom i veštačkom travom koji se redovno održavaju i uvek su u besprekornom stanju. Zlatiborski hoteli visokih kategorija svoja vrata su otvorili fudbalerima. Tokom priprema i boravka na „zlatnoj“ planini uživaju u komforu obasjanom sa pet i četiri zvezdice, objavila je Turistička organizacija Srbije.

Pored udobnih i prostranih soba, kvalitet boravka upotpunjuju hotelske teretane opremljene savremenim spravama za vežbanje i trening, velnes centri koji su u svakom trenutku spremni da sportistima obezbede odmor i relaksaciju, dok iskusni hotelski kuvari pripremu jela prilagođavaju potrebama i navikama sportista.

Poznato je da sa svojih 1.000 metara nadmorske visine i specifičnim klimatskim elementima, koji su uslovljeni susretom kontinentalne i mediteranske klime, Zlatibor idealan za boravak i pripreme sportista. Tokom treninga na ovoj nadmorskoj visini, niža je koncentracija kiseonika, što pogodno deluje na zdravlje srca i kariovaskularni sistem. Na svežem planinskom vazduhu telo se brže regeneriše i stiče kondiciju, a treninzi se odvijaju u neverovatnoj prirodi i ambijentu koji godi duhu priprema.

Osim prvoligaša i iskusnih sportista, česti gosti Zlatibora su i mladi sportisti koji biraju da svoje letnje dane provedu u najzdravijem okruženju – u prirodi i uz sport. Njih okupljaju brojni kampovi koji svake godine organizuju poznati fudbaleri i koji su i ovog leta na programu. U toku su kampovi naših poznatih igrača Milana Biševca i Dejana Stankovića na kojem mladi fudbaleri prave svoje prve fudbalske korake.

Zlatibor će u narednom periodu dobiti 15 novih otvorenih i zatvorenih fudbalskih terena, na kompleksu iza hotela Tornik. Ovim projektom opštine Čajetina Zlatibor će dobiti uslove kakve imaju veliki evropski fudbalski centri, pa pored dosadašnjeg primata i uloge lidera na prostoru regiona, “zlatna planina“ će imati uslove da se pozicionira kao jedan od najboljih centara za fudbalske pripreme i na evropskom tržištu.

 

Ostali naslovi

Održive prakse daju rezultate
Srpska ekonomija
Renata Matusinović, izvršna direktorka kategorije hrane za jugoistočni region u kompaniji Nestlé, kao najvažniji element uspeha kompanije, zajedno sa brendom THOMY, ističe primenu održivijih praksi proizvodnje i saradnju sa lokalnim proizvođačima
PKS pozvala poslodavce da podrže praksu mladih sa invaliditetom
Srpska ekonomija
Privredna komora Srbije (PKS) pozvala je poslodavce iz Beograda, Niša, Novog Sada, Zrenjanina, Subotice i Valjeva da u svojim kompanijama omoguće praksu mladima sa invaliditetom i prijave se za program „Praksa po meri: radna praksa za mlade sa invaliditetom“. Rok za prijavu je četvrtak, 7. novembar 2024.
Proglašeni najbolji svetski brendovi
Srpska ekonomija
Interbrend procenjuje vrednost najboljih svetskih brendova kroz sveobuhvatnu analizu finansijskih performansi kompanije, uloge brenda i njegove snage, uzimajući u obzir faktore kao što su usmerenost, angažovanost i relevantnost
Sajam knjiga od 19. do 27. oktobra
Srpska ekonomija
Međunarodni beogradski sajma knjiga, 67. po redu, održaće se od 19. do 27. oktobra na „Beogradskom sajmu”, najavljeno je na današnjoj konferenciji za novinare. Ovogodišnji slogan manifestacije je „Reč je slobodna”
Podrška lokalnim zajednicama
Srpska ekonomija
Mövenpick Resort and Spa Fruške Terme ove godine je udružio snage s Dečjim selom „Dr. Milorad Pavlović“ u Sremskoj Kamenici koje za cilj ima da pomogne deci bez adekvatnog roditeljskog staranja i pruži im srećnije detinjstvo. Dečje selo u Sremskoj Kamenici prikuplja hranu, higijenske potrepštine, igračke, odeću i obuću, školski pribor, sportsku opremu i rekvizite, kao i informatičku opremu
Za prazničnu rasvetu u Beču Grad i Privredna komora preuzimaju 75% troškova
Srpska ekonomija
Vreme božićnih i novogodišnjih praznika je najvažniji period za bečke trgovce. Četvrti kvartal je deo godine kada se od prodaje ostvaruje najveći prihod. Zbog toga se trgovci trude da stvore pozitivno okruženje u tom periodu oko praznika. U šoping-centrima glavno mesto zauzima praznična rasveta, koja trgovcima predstavlja dodatni trošak
Preventivni mamografski pregledi i tokom Meseca borbe protiv raka dojke
Srpska ekonomija
Preventivni mamografski pregledi u okviru akcije „Hajde da imamo vremena za pregled“, koje sprovodi Institut za javno zdravlje Srbije „Dr Milan Jovanović Batut“, pod pokroviteljstvom Ministarstva zdravlja u saradnji sa Grand kafom i Fondom B92 pod sloganom „Ne gledaj u šolju, pregledaj se“, biće dostupni ženama i u oktobru, tokom Međunarodnog meseca borbe protiv raka dojke
Godišnji edukativni program Američke privredne komore AmChamps proslavlja deceniju uspeha
Srpska ekonomija
Tokom 10 godina razvoja AmChamps program prošao je kroz različite izazove i danas se sa ponosom može reći da je kroz raličite aktivnosti prošlo ukupno 478 učesnika - 239 menadžera iz 138 kompanija i 239 studenata sa 32 fakulteta iz 4 grada (Beograda, Niša, Kragujevca i Novog Sada)
Trka za šume
Srpska ekonomija
Fondacija Ana i Vlade Divac u partnerstvu sa Serbia Business Run i ove godine organizuje akciju pošumljavanja „Trka za šume“ sa ciljem da društveno najodgovornije kompanije koje posluju u Srbiji doniraju stabla koja će biti posađena na odabranoj lokaciji. Prošle godine je uz podršku mnogobrojnih kompanija posađeno 2.000 stabala u Zrenjaninu
Besplatni mamografski pregledi i tokom Meseca borbe protiv raka dojke
Srpska ekonomija
Besplatni mamografski pregledi u okviru akcije „Hajde da imamo vremena za pregled“, koju Grand kafa sprovodi zajedno sa Institutom za javno zdravlje Srbije „Dr Milan Jovanović Batut“, pod pokroviteljstvom Ministarstva zdravlja i u saradnji sa Fondom B92, pod sloganom „Ne gledaj u šolju, pregledaj se“