Dobro došli na web portal SRPSKA EKONOMIJA

Najavljeno više letova u zimskoj sezoni 2024-2025

Pariz
Foto: Air France
Srpska ekonomija

Tokom zimskog reda letenja, tačnije od novembra 2024. do marta 2025. godine, francuski avio-prevoznik će svojim putnicima ponuditi pet dodatnih avio-linija, uključujući tri nove destinacije.

Počev od oktobra 2024. Air France će tri puta nedeljno leteti za Salvador, bivšu brazilsku prestonicu koja se nalazi na Uneskovoj listi svetske baštine. Salvador je peta brazilska destinacija do koje leti Air France, a tu su i Rio de Žaneiro, Sao Paulo, Fortaleza i Belem. Male na Maldivima je još jedna nova destinacija francuskog avio-prevoznika do koje će se leteti dva puta nedeljno tokom sezone zimskih praznika, od 20. decembra 2024. do 5. januara 2025. Tokom zime, odnosno od 21. decembra 2024. Air France uvodi u mrežu letova i švedski grad Kirunu, smešten na 200 kilometara od Arktičkog kruga što ga čini odličnom polaznom tačkom za istraživanje aurore borealis. Kiruna će tako biti peta destinacija ove avio-kompanije u Laponiji.

Air France će tokom zimske sezone nastaviti da leti i ka Denveru (Kolorado, SAD) i Feniksu (Arizona, SAD), destinacijama uvedenim u mrežu letova tokom letnjeg reda letenja.

Ostali naslovi

U Beču raste šuma
Srpska ekonomija
Organizacija „WIENXTRA“ i grad Beč realizuju 9. novembra 2024. godine akciju pošumljavanja, jesenji festival „Šuma mladih Bečlijki i Bečlija“, i pozivaju porodice sa decom da se pridruže sadnji 10.000 stabala i žbunova. Učesnike očekuje i raznovrstan program sa igrama, radionicama, edukativnim štandovima posvećenim šumi i njenim stanovnicima. Učešče je besplatno
Srbija nastavlja da beleži značajan rast izvoza IKT usluga
Srpska ekonomija
Kancelarija za informacione tehnologije i elektronsku upravu Vlade Republike Srbije saopštila je da je Narodna banka Srbije objavila podatke o izvozu usluga u sektoru informaciono-komunikacionih tehnologija (IKT) za prvih osam meseci 2024. godine
NURDOR-u pet miliona dinara
Srpska ekonomija
NURDOR-ove kuće – smeštene u Nišu, Novom Sadu i Beogradu – pružaju utočište roditeljima dece koja se leče od malignih bolesti van grada u kom žive, obezbeđujući tako porodicama da ostanu na okupu
PKS pozvala poslodavce da podrže praksu mladih sa invaliditetom
Srpska ekonomija
Privredna komora Srbije (PKS) pozvala je poslodavce iz Beograda, Niša, Novog Sada, Zrenjanina, Subotice i Valjeva da u svojim kompanijama omoguće praksu mladima sa invaliditetom i prijave se za program „Praksa po meri: radna praksa za mlade sa invaliditetom“. Rok za prijavu je četvrtak, 7. novembar 2024.
Održive prakse daju rezultate
Srpska ekonomija
Renata Matusinović, izvršna direktorka kategorije hrane za jugoistočni region u kompaniji Nestlé, kao najvažniji element uspeha kompanije, zajedno sa brendom THOMY, ističe primenu održivijih praksi proizvodnje i saradnju sa lokalnim proizvođačima
Proglašeni najbolji svetski brendovi
Srpska ekonomija
Interbrend procenjuje vrednost najboljih svetskih brendova kroz sveobuhvatnu analizu finansijskih performansi kompanije, uloge brenda i njegove snage, uzimajući u obzir faktore kao što su usmerenost, angažovanost i relevantnost
Sajam knjiga od 19. do 27. oktobra
Srpska ekonomija
Međunarodni beogradski sajma knjiga, 67. po redu, održaće se od 19. do 27. oktobra na „Beogradskom sajmu”, najavljeno je na današnjoj konferenciji za novinare. Ovogodišnji slogan manifestacije je „Reč je slobodna”
Podrška lokalnim zajednicama
Srpska ekonomija
Mövenpick Resort and Spa Fruške Terme ove godine je udružio snage s Dečjim selom „Dr. Milorad Pavlović“ u Sremskoj Kamenici koje za cilj ima da pomogne deci bez adekvatnog roditeljskog staranja i pruži im srećnije detinjstvo. Dečje selo u Sremskoj Kamenici prikuplja hranu, higijenske potrepštine, igračke, odeću i obuću, školski pribor, sportsku opremu i rekvizite, kao i informatičku opremu
Za prazničnu rasvetu u Beču Grad i Privredna komora preuzimaju 75% troškova
Srpska ekonomija
Vreme božićnih i novogodišnjih praznika je najvažniji period za bečke trgovce. Četvrti kvartal je deo godine kada se od prodaje ostvaruje najveći prihod. Zbog toga se trgovci trude da stvore pozitivno okruženje u tom periodu oko praznika. U šoping-centrima glavno mesto zauzima praznična rasveta, koja trgovcima predstavlja dodatni trošak
Preventivni mamografski pregledi i tokom Meseca borbe protiv raka dojke
Srpska ekonomija
Preventivni mamografski pregledi u okviru akcije „Hajde da imamo vremena za pregled“, koje sprovodi Institut za javno zdravlje Srbije „Dr Milan Jovanović Batut“, pod pokroviteljstvom Ministarstva zdravlja u saradnji sa Grand kafom i Fondom B92 pod sloganom „Ne gledaj u šolju, pregledaj se“, biće dostupni ženama i u oktobru, tokom Međunarodnog meseca borbe protiv raka dojke