Foto: Vladimir Nešović Apatinska pivara i kompanija Gold Drink d.o.o. iz Subotice potpisali su ugovor o poslovnoj saradnji čime započinje partnerstvo koje obuhvata ekskluzivnu distribuciju proizvoda iz portfolija ove kompanije na teritoriji Srbije. Reč je o renomiranim brendovima alkoholnih pića i vode, među kojima je prirodna mineralna arteška voda sa brendovima VODAVODA i VODAVODA Vodica, jaka alkoholna pića – V Vodka i Plavi Džin, slatki likeri – OR Choco i OR Cherry, kao i svetli vermut – Vermutino.
„Partnerstvo sa kompanijom Gold Drink predstavlja važan korak u daljoj realizaciji naše strategije širenja na tržišta van pivske kategorije. Ovim korakom širimo svoje poslovanje i dodatno osnažujemo ponudu brendova koji su se već dokazali na regionalnom tržištu i po kvalitetu, inovativnosti i po lojalnosti potrošača. Verujemo da će spoj ovih brendova i naše prodajne izvrsnosti doneti sinergiju koja će dodatno ojačati našu tržišnu poziciju u industriji pića i otvoriti nove mogućnosti za rast i razvoj“, izjavio je Igor Vukašinović, generalni direktor Apatinske pivare.
„Potrošači prepoznaju ono što radimo i stvaramo – kvalitet naših proizvoda, autentičnost i iskren odnos prema brendovima. Rast koji beležimo poslednjih godina je potvrda da naši brendovi imaju snagu da budu mnogo prisutniji na tržištu nego do sada. Zato je partnerstvo sa Apatinskom pivarom prirodan korak napred: ono nam daje mogućnost da obezbedimo stabilnu isporuku i širu dostupnost naših proizvoda, uključujući i prodajne objekte u kojima do sada nismo bili prisutni. Naš cilj ostaje isti – da potrošači lako i u svakom trenutku mogu da dođu do proizvoda koje vole – izjavio je Vojin Đorđević, kreator i osnivač brendova VODAVODA i Gorki List.
Apatinska pivara, deo Molson Coors grupacije, već 270 godina gradi reputaciju među liderima u pivarskoj industriji, neprestano unapređujući svoj portfolio i poslovanje u skladu sa savremenim trendovima i potrebama potrošača.
Kompanija Gold Drink d.o.o. iz Subotice je prepoznata po svom bogatom portfoliju alkoholnih i bezalkoholnih pića, koji objedinjuje kvalitet, inovaciju i jak regionalni identitet.