Dobro došli na web portal SRPSKA EKONOMIJA

Coca-Cola HBC Srbija postala zvanični partner Evropskog prvenstva u vodenim sportovima

Beograd
Foto: David Damnjanović
Srpska ekonomija

Evropsko prvenstvo u vodenim sportovima u Beogradu danas je dobilo novog partnera u sponzorskom pulu – Coca-Cola HBC Srbija i Crna Gora.

U prostorijama SRC „25. maj – Milan Gale Muškatirović“ danas je potpisan sporazum o saradnji između jedne od najvećih svetskih punionica brendova kompanije Coca-Cola i Evropskog prvenstva u vodenim sportovima, čime su čuveni brendovi Rosa i Powerade postali zvanična pića evropskog šampionata.

Nakon potpisivanja sporazuma i obilaska bazena, Svetoslav Atanasov, generalni direktor kompanije Coca-Cola HBC Srbija i Crna Gora, nije krio zadovoljstvo zbog toga što će se sportisti na Evropskom prvenstvu hidrirati dobro poznatim pićima iz njihovog portfolija.

„Ponosni smo što smo deo ovog izuzetnog sportskog događaja, koji promoviše prave vrednosti, ali i inspiriše na prevazilaženje sopstvenih granica. Zadovoljstvo je ovih dana gledati takmičare koji dele isti san i kroz brendove Rosa i Powerade biti deo tog sna – osigurati vizu za Olimpijske igre u svojim disciplinama. Baš kao što Coca-Cola promoviše zajedništvo, tako i Evropsko prvenstvo u vodenim sportovima i Olimpijske igre veličaju potencijal svakog pojedinca, prelaze granice i kulture i inspirišu milione ljudi širom sveta. Verujemo u važnost pravilne hidratacije i zato su naši brendovi dugi niz godina uz sportiste, omogućavajući im da postignu vrhunske rezultate i da se osveže na svakom koraku do cilja. Jer to je upravo i srž naše misije u Coca-Cola Hellenic-u, da otvaramo trenutke koji nas sve osvežavaju“, istakao je on.

Organizatori takmičenja naveli su da je saradnja sa globalnim gigantom velika privilegija.

„Nakon podrške koju smo dobili od Republike Srbije i Evropske federacije vodenih sportova (LEN), ovo je najznačajnija partnerska podrška dosad za naše takmičenje. Velika je čast i privilegija što je jedna ovako velika globalna kompanija prepoznala interes da podrži jedan od najvećih međunarodnih sportskih događaja ove godine, koji se po prvi put u istoriji održava u našoj zemlji“, naglasio je Nemanja Svjetličić, izvršni direktor Evropskog prvenstva u vodenim sportovima, i zahvalio se kompaniji Coca-Cola HBC Srbija i Crna Gora na saradnji.

Evropsko prvenstvo u vodenim sportovima u Beogradu traje do 23. juna, a takmičari iz više od 40 zemalja nadmeću se u četiri discipline – plivanje, umetničko plivanje, skokovi u vodu i plivanje na otvorenim vodama. Evropski šampionat u srpskoj prestonici će ujedno biti i poslednja prilika za plivače da se kvalifikuju za predstojeće Olimpijske igre u Parizu.

Ostali naslovi

Svetlosni buket u bečkom Gradskom parku
Srpska ekonomija
Umetnička instalacija „Buket svetlosti“ (LichtStrauss) u bečkom Gradskom parku kao deo proslave 200. godišnjice Johana Štrausa otvara se 21. marta i trajaće do 25. maja. Umetnica Viktorija Koeln svojom umetničkom kreacijom povezuje umetnost, tehnologiju i feminističke perspektive
Uspeh pripadnika vojske na 32. Novosadskom polumaratonu
Srpska ekonomija
Pripadnici Ministarstva odbrane i Vojske Srbije postigli su sjajne rezultate na 32. Međunarodnom novosadskom polumaratonu. U štafetnoj trci na 21,097 kilometara pobedila je ekipa 72. brigade za specijalne operacije, ekipa 63. padobranske brigade bila je druga, dok je ekipa Odreda vojne policije specijalne namene „Kobre“ zauzela treće mesto
Plastenici za poljoprivredna gazdinstva iz Prijepolja
Srpska ekonomija
Planirana je podrška za najmanje 20 poljoprivrednika i poljoprivrednica, koji imaju registrovana gazdinstva na teritoriji opštine Prijepolje, a koji žele da otpočnu ili prošire svoj posao vezan za plasteničku proizvodnju, sa ciljem ekonomskog jačanja porodica na selu. Ukupna raspoloživa sredstva po ovom konkursu su 5,6 miliona dinara
Konkurs za upis u vojne škole do 31. marta
Srpska ekonomija
Ministarstvo odbrane raspisalo je konkurs za upis u vojne škole, koji je otvoren do 31. marta. Predviđen je upis 240 kadeta Vojne akademije, 33 kadeta Medicinskog fakulteta VMA, 110 učenika Vojne gimnazije – 80 za Opšti, 20 za Vazduhoplovni smer, pet za prijem u drugi i pet za prijem u treći razred Opšteg smera i 80 učenika Srednje stručne vojne škole „1300 kaplara“
Air France predstavio redizajniranu kabinu prve klase
Srpska ekonomija
Francuska avio-kompanija Air France predstavila je novu, redizajniranu kabinu prve klase, odnosno La Premiere klase. U pitanju su kabine površine čak 3,5 metara kvadratnih koje obuhvataju pet prozora, sedište koje se pretvara u ležaj dužine dva metra, a na njihovom dizajnu kompanija je radila pune tri godine
Ekološka mobilnost u milionskom gradu
Srpska ekonomija
Bečlije prelaze više od tri četvrtine svojih ruta u gradu klimatski prihvatljivim načinima. Sa 34 odsto, javni prevoz je najpopularniji način kretanja, slede pešačenje sa oko 30 odsto, dok prevoz biciklom beleži dinamičan porast od 11 odsto i svakim danom je sve popularniji. Automobilski saobraćaj je opao na 25 odsto, sa 40 procenata 1993. godine
Pretpremijera dokumentarnog filma o 175 godina Vojne akademije
Srpska ekonomija
Pretpremijera dokumentarnog filma o 175 godina Vojne akademije „Nasleđe časti i znanja“, u produkciji Vojnofilmskog centra „Zastava film“ Uprave za odnose sa javnošću Ministarstva odbrane, održana je u kasarni „General Jovan Mišković“ u Beogradu, povodom obeležavanja Dana te vojne visokoškolske ustanove
Pomoć porodicama nastradalih u Severnoj Makedoniji
Srpska ekonomija
Saosećajući sa porodicama nastradalih i svim građanima Severne Makedonije pogođenim tragičnim požarom koji se dogodio, a u duhu solidarnosti i podrške, MaxBet donira 20.000 evra na žiro račun koji je otvorio Crveni krst Srbije, namenjen pomoći porodicama koje su pretrpele nenadoknadiv gubitak
Obilazak jedinica Vojske Srbije u garnizonu Prokuplje
Srpska ekonomija
Zamenik načelnika Generalštaba Vojske Srbije general-potpukovnik Tiosav Janković obišao je jedinice Vojske Srbije u garnizonu Prokuplje. Tokom obilaska je ostvario uvid u organizaciju života i rada, razgovarao je sa vojnicima i starešinama i primio izveštaje komandanata i komandira o stanju i stepenu realizacije težišnih zadataka
Opština Senta novim osvetljenjem uštedeće više od 14 miliona dinara za 15 godina
Srpska ekonomija
Opština Senta uspešno je realizovala projekat rekonstrukcije, modernizacije i održavanja javnog osvetljenja kroz model javno-privatnog partnerstva, bez dodatnog kreditnog zaduživanja, uz značajne finansijske i energetske uštede. Pre realizacije ovog projekta, godišnji izdaci opštine za javno osvetljenje iznosili su oko 27 miliona dinara