Dobro došli na web portal SRPSKA EKONOMIJA

Coca-Cola HBC Srbija postala zvanični partner Evropskog prvenstva u vodenim sportovima

Beograd
Foto: David Damnjanović
Srpska ekonomija

Evropsko prvenstvo u vodenim sportovima u Beogradu danas je dobilo novog partnera u sponzorskom pulu – Coca-Cola HBC Srbija i Crna Gora.

U prostorijama SRC „25. maj – Milan Gale Muškatirović“ danas je potpisan sporazum o saradnji između jedne od najvećih svetskih punionica brendova kompanije Coca-Cola i Evropskog prvenstva u vodenim sportovima, čime su čuveni brendovi Rosa i Powerade postali zvanična pića evropskog šampionata.

Nakon potpisivanja sporazuma i obilaska bazena, Svetoslav Atanasov, generalni direktor kompanije Coca-Cola HBC Srbija i Crna Gora, nije krio zadovoljstvo zbog toga što će se sportisti na Evropskom prvenstvu hidrirati dobro poznatim pićima iz njihovog portfolija.

„Ponosni smo što smo deo ovog izuzetnog sportskog događaja, koji promoviše prave vrednosti, ali i inspiriše na prevazilaženje sopstvenih granica. Zadovoljstvo je ovih dana gledati takmičare koji dele isti san i kroz brendove Rosa i Powerade biti deo tog sna – osigurati vizu za Olimpijske igre u svojim disciplinama. Baš kao što Coca-Cola promoviše zajedništvo, tako i Evropsko prvenstvo u vodenim sportovima i Olimpijske igre veličaju potencijal svakog pojedinca, prelaze granice i kulture i inspirišu milione ljudi širom sveta. Verujemo u važnost pravilne hidratacije i zato su naši brendovi dugi niz godina uz sportiste, omogućavajući im da postignu vrhunske rezultate i da se osveže na svakom koraku do cilja. Jer to je upravo i srž naše misije u Coca-Cola Hellenic-u, da otvaramo trenutke koji nas sve osvežavaju“, istakao je on.

Organizatori takmičenja naveli su da je saradnja sa globalnim gigantom velika privilegija.

„Nakon podrške koju smo dobili od Republike Srbije i Evropske federacije vodenih sportova (LEN), ovo je najznačajnija partnerska podrška dosad za naše takmičenje. Velika je čast i privilegija što je jedna ovako velika globalna kompanija prepoznala interes da podrži jedan od najvećih međunarodnih sportskih događaja ove godine, koji se po prvi put u istoriji održava u našoj zemlji“, naglasio je Nemanja Svjetličić, izvršni direktor Evropskog prvenstva u vodenim sportovima, i zahvalio se kompaniji Coca-Cola HBC Srbija i Crna Gora na saradnji.

Evropsko prvenstvo u vodenim sportovima u Beogradu traje do 23. juna, a takmičari iz više od 40 zemalja nadmeću se u četiri discipline – plivanje, umetničko plivanje, skokovi u vodu i plivanje na otvorenim vodama. Evropski šampionat u srpskoj prestonici će ujedno biti i poslednja prilika za plivače da se kvalifikuju za predstojeće Olimpijske igre u Parizu.

Ostali naslovi

Kako Beč gradi stanove?
Srpska ekonomija
Kampanja „Beč gradi napred“ grada Beča i Privredne komore Beča informiše o neophodnosti održivog i pristupačnog stambenog prostora, kao i o građevinarstvu kao održivom ekonomskom motoru. Poseban akcenat stavlja se na informisanje stanovništva na licu mesta u budućim gradskim četvrtima
Upoznajte francuske univerzitete
Srpska ekonomija
O mogućnostima studiranja, procedurama i finansiranju - saznajte na Studentskom sajmu u Francuskom institutu u petak 25. oktobra. Ovo je nezaobilazan događaj za sve koji razmišljaju o studiranju u francuskoj i žele da dobro pripreme univerzitetsku 2025-2026. godinu
PKS pozvala poslodavce da podrže praksu mladih sa invaliditetom
Srpska ekonomija
Privredna komora Srbije (PKS) pozvala je poslodavce iz Beograda, Niša, Novog Sada, Zrenjanina, Subotice i Valjeva da u svojim kompanijama omoguće praksu mladima sa invaliditetom i prijave se za program „Praksa po meri: radna praksa za mlade sa invaliditetom“. Rok za prijavu je četvrtak, 7. novembar 2024.
Srbija nastavlja da beleži značajan rast izvoza IKT usluga
Srpska ekonomija
Kancelarija za informacione tehnologije i elektronsku upravu Vlade Republike Srbije saopštila je da je Narodna banka Srbije objavila podatke o izvozu usluga u sektoru informaciono-komunikacionih tehnologija (IKT) za prvih osam meseci 2024. godine
U Beču raste šuma
Srpska ekonomija
Organizacija „WIENXTRA“ i grad Beč realizuju 9. novembra 2024. godine akciju pošumljavanja, jesenji festival „Šuma mladih Bečlijki i Bečlija“, i pozivaju porodice sa decom da se pridruže sadnji 10.000 stabala i žbunova. Učesnike očekuje i raznovrstan program sa igrama, radionicama, edukativnim štandovima posvećenim šumi i njenim stanovnicima. Učešče je besplatno
NURDOR-u pet miliona dinara
Srpska ekonomija
NURDOR-ove kuće – smeštene u Nišu, Novom Sadu i Beogradu – pružaju utočište roditeljima dece koja se leče od malignih bolesti van grada u kom žive, obezbeđujući tako porodicama da ostanu na okupu
Održive prakse daju rezultate
Srpska ekonomija
Renata Matusinović, izvršna direktorka kategorije hrane za jugoistočni region u kompaniji Nestlé, kao najvažniji element uspeha kompanije, zajedno sa brendom THOMY, ističe primenu održivijih praksi proizvodnje i saradnju sa lokalnim proizvođačima
Proglašeni najbolji svetski brendovi
Srpska ekonomija
Interbrend procenjuje vrednost najboljih svetskih brendova kroz sveobuhvatnu analizu finansijskih performansi kompanije, uloge brenda i njegove snage, uzimajući u obzir faktore kao što su usmerenost, angažovanost i relevantnost
Sajam knjiga od 19. do 27. oktobra
Srpska ekonomija
Međunarodni beogradski sajma knjiga, 67. po redu, održaće se od 19. do 27. oktobra na „Beogradskom sajmu”, najavljeno je na današnjoj konferenciji za novinare. Ovogodišnji slogan manifestacije je „Reč je slobodna”
Podrška lokalnim zajednicama
Srpska ekonomija
Mövenpick Resort and Spa Fruške Terme ove godine je udružio snage s Dečjim selom „Dr. Milorad Pavlović“ u Sremskoj Kamenici koje za cilj ima da pomogne deci bez adekvatnog roditeljskog staranja i pruži im srećnije detinjstvo. Dečje selo u Sremskoj Kamenici prikuplja hranu, higijenske potrepštine, igračke, odeću i obuću, školski pribor, sportsku opremu i rekvizite, kao i informatičku opremu