Dobro došli na web portal SRPSKA EKONOMIJA

Novi dom, nova nada porodice Tasković

Vranje
Foto: Fondacija Ana i Vlade Divac
Srpska ekonomija

Tomislav i Sanja Tasković, sa ćerkama Anđelom i Milicom, od nedavno žive u novom domu nadomak Vranja, u kom imaju sve uslove za dostojanstven i udoban život. Kuća u koju se porodica nedavno uselila kupljena je zahvaljujući donatorskoj akciji koju je pokrenula Fondacija Tamara Misirlić, a kojoj su se pridružili estradna umetnica Dragana Mirković i Fondacija Ana i Vlade Divac.

Danas je porodica Tasković ponosno ugostila u svom novom domu predstavnike Fondacije Ana i Vlade Divac.

„Srećni smo što imamo novi dom. Sada imamo sve uslove za dobar život. Blizu su nam i prodavnica i apoteka, gradskim autobusom možemo brzo da stignemo u Vranje, a nadamo se da ćemo uskoro da nađemo i neki posao“, rekao je Tomislav.

Do pre mesec dana, porodica Tasković živela je u zabačenom selu Lepčince, na vrhu planine Vučica, u veoma lošim uslovima, bez kupatila, sa oronulim zidovima i plafonom koji je često prokišnjavao, i bez puta kojim bi mogli da stignu do nekog većeg sela ili do Vranja. Sada, Anđela i Milica imaju svoju sobu, a majka Sanja ne mora više da pere veš ručno jer ima veš mašinu. Uz novu kuću imaju i poljoprivredno imanje pa će moći da nastave da se bave poljoprivredom, a blizina Vranju i redovan autobuski saobraćaj omogućiće ćerki Milici da nađe posao.

„Najradosnija sam jer imam svoju sobu u kojoj mogu da radim domaće zadatke, a u školu sada idem autobusom, ne moram da pešačim kao nekada“, rekla je ćerka Anđela.

Donatorskoj akciji za prikupljanje 25.000 evra za kupovinu kuće porodici Tasković priključilo se mnogo građana i organizacija.

„Nama je važno da se što više organizacija i pojedinaca, čak i poznatih ličnosti, uključuje u humanitarne akcije, jer zajedno možemo najbolje da pomognemo onima koji su najugroženiji. Ova akcija upravo to pokazuje - kako moć zajedništva stvara nadu za celu porodicu i celo društvo. Ovom prilikom bih i da se zahvalim našoj dugogodišnjoj donatorki Anki Erne uz čiju donaciju je i omogućeno učešće u ovoj akciji“, rekla je Ana Košel, direktorka Fondacije Ana i Vlade Divac tokom današnje posete porodici Tasković.

„Iskoristila bih ovu priliku da se zahvalim Fondaciji Ana i Vlade Divac, Dragani Mirković i svim ostalim organizacijama i pojedincima koji su se priključili i pomogli nam da obezbedimo porodici normalan i pristojan život. Ovo je poseban dan koji obeležava novi početak i svetlu budućnost porodici Tasković” rekla je Tamara Misirlić.

Fondacija Ana i Vlade Divac, već više od 16 godina predano pomaže najsiromašnijim porodicama širom Srbije kroz donacije za rekonstrukciju ili izgradnju kuća, i nabavku drugih potrepština. Do sada je uz pomoć Fondacije Ana i Vlade Divac više od 750 porodica širom Srbije dobilo krov nad glavom. Pored humanitarne pomoći i promocije filantropije, Fondacija takođe uspešno vodi projekte podrške zajednicama kao i projekte usmerene ka ekonomskom osnaživanju ranjivih grupa i podsticanju zapošljavanja.

Ostali naslovi

U Beču raste šuma
Srpska ekonomija
Organizacija „WIENXTRA“ i grad Beč realizuju 9. novembra 2024. godine akciju pošumljavanja, jesenji festival „Šuma mladih Bečlijki i Bečlija“, i pozivaju porodice sa decom da se pridruže sadnji 10.000 stabala i žbunova. Učesnike očekuje i raznovrstan program sa igrama, radionicama, edukativnim štandovima posvećenim šumi i njenim stanovnicima. Učešče je besplatno
Srbija nastavlja da beleži značajan rast izvoza IKT usluga
Srpska ekonomija
Kancelarija za informacione tehnologije i elektronsku upravu Vlade Republike Srbije saopštila je da je Narodna banka Srbije objavila podatke o izvozu usluga u sektoru informaciono-komunikacionih tehnologija (IKT) za prvih osam meseci 2024. godine
NURDOR-u pet miliona dinara
Srpska ekonomija
NURDOR-ove kuće – smeštene u Nišu, Novom Sadu i Beogradu – pružaju utočište roditeljima dece koja se leče od malignih bolesti van grada u kom žive, obezbeđujući tako porodicama da ostanu na okupu
PKS pozvala poslodavce da podrže praksu mladih sa invaliditetom
Srpska ekonomija
Privredna komora Srbije (PKS) pozvala je poslodavce iz Beograda, Niša, Novog Sada, Zrenjanina, Subotice i Valjeva da u svojim kompanijama omoguće praksu mladima sa invaliditetom i prijave se za program „Praksa po meri: radna praksa za mlade sa invaliditetom“. Rok za prijavu je četvrtak, 7. novembar 2024.
Održive prakse daju rezultate
Srpska ekonomija
Renata Matusinović, izvršna direktorka kategorije hrane za jugoistočni region u kompaniji Nestlé, kao najvažniji element uspeha kompanije, zajedno sa brendom THOMY, ističe primenu održivijih praksi proizvodnje i saradnju sa lokalnim proizvođačima
Proglašeni najbolji svetski brendovi
Srpska ekonomija
Interbrend procenjuje vrednost najboljih svetskih brendova kroz sveobuhvatnu analizu finansijskih performansi kompanije, uloge brenda i njegove snage, uzimajući u obzir faktore kao što su usmerenost, angažovanost i relevantnost
Sajam knjiga od 19. do 27. oktobra
Srpska ekonomija
Međunarodni beogradski sajma knjiga, 67. po redu, održaće se od 19. do 27. oktobra na „Beogradskom sajmu”, najavljeno je na današnjoj konferenciji za novinare. Ovogodišnji slogan manifestacije je „Reč je slobodna”
Podrška lokalnim zajednicama
Srpska ekonomija
Mövenpick Resort and Spa Fruške Terme ove godine je udružio snage s Dečjim selom „Dr. Milorad Pavlović“ u Sremskoj Kamenici koje za cilj ima da pomogne deci bez adekvatnog roditeljskog staranja i pruži im srećnije detinjstvo. Dečje selo u Sremskoj Kamenici prikuplja hranu, higijenske potrepštine, igračke, odeću i obuću, školski pribor, sportsku opremu i rekvizite, kao i informatičku opremu
Za prazničnu rasvetu u Beču Grad i Privredna komora preuzimaju 75% troškova
Srpska ekonomija
Vreme božićnih i novogodišnjih praznika je najvažniji period za bečke trgovce. Četvrti kvartal je deo godine kada se od prodaje ostvaruje najveći prihod. Zbog toga se trgovci trude da stvore pozitivno okruženje u tom periodu oko praznika. U šoping-centrima glavno mesto zauzima praznična rasveta, koja trgovcima predstavlja dodatni trošak
Preventivni mamografski pregledi i tokom Meseca borbe protiv raka dojke
Srpska ekonomija
Preventivni mamografski pregledi u okviru akcije „Hajde da imamo vremena za pregled“, koje sprovodi Institut za javno zdravlje Srbije „Dr Milan Jovanović Batut“, pod pokroviteljstvom Ministarstva zdravlja u saradnji sa Grand kafom i Fondom B92 pod sloganom „Ne gledaj u šolju, pregledaj se“, biće dostupni ženama i u oktobru, tokom Međunarodnog meseca borbe protiv raka dojke