Dobro došli na web portal SRPSKA EKONOMIJA

Podrška mladima

Prokuplje
Foto: Fondacija Ana i Vlade Divac
Srpska ekonomija

Fondacija Ana i Vlade Divac je potpisala ugovore sa 11 neformanlih grupa mladih iz Prokuplja kojima će biti pružana podrška u okviru projekta Omladinski fondovi.

Divac Omladinski fondovi su podržavali projekte u vrednosti do 100.000 dinara, koji se realizuju na teritoriji lokalnih samouprava u Obrenovcu, Prokuplju, Zaječaru, Vlasotincu i Vladičinom Hanu. Podržani projekti imaju za cilj poboljšanje života mladih u najrazličitijim oblastima: aktivizma i volonterizma, kulture, sporta, zdravlja posebno mentalnog zdravlja, bezbednosti, zapošljavanja, obrazovanju, kao i projekte koji doprinose ciljevima Strategije za mlade iz Republike Srbije. Prednost prilikom finansiranja imali su projekti koje osmisle i realizuju mladi iz seoskih zajednica, žene, Romi i povratnici, kao i projekti koji su u svoje aktivnosti uključili mlade iz ovih osetljivih grupa.

O podržanim projektima odlučivali su mladi iz Prokuplja, koji imaju ulogu Odbora za raspisivanje konkursa i donošenje odluka o finansiranju projekata nerformalnih grupa mladih sa teritorije istog grada. Svih 11 projekata koji su danas podržani pozitivno utiču na poboljšanje života mladih u najrazličitijim oblastima: kulturi, obrazovanju, sportu, zdravlju i bezbednosti. Podržan je i veliki broj projekata iz seoskih sredina, i oni će imati priliku da u narednim mesecima poboljšaju uslove za život mladih u svojoj zajednici kroz renovacije prostora za mlade, kao i sređivanje sportskih terena i organizovanje događaja. Današnji projekti mladih u Prokuplju su podržani u ukupnoj vrednosti od 818.820 dinara. Spisak inicijativa možete naći na sajtu www.divac.com/rs/Vesti

U okviru projekta Nemačke razvojne saradnje “Perspektive za mlade u ruralnim sredinama u Srbiji” koji sprovodi GIZ u partnerstvu sa Ministarstvom turizma i omladine, podržavaju se omladinski fondovi u izabranim zajednicama: Obrenovac, Prokuplje, Zaječar, Vlasotince i Vladičin Han. U toku prethodnog ciklusa podrške podržano je ukupno 63 projekta mladih iz ovih pet lokalnih samouprava.

Ostali naslovi

Održive prakse daju rezultate
Srpska ekonomija
Renata Matusinović, izvršna direktorka kategorije hrane za jugoistočni region u kompaniji Nestlé, kao najvažniji element uspeha kompanije, zajedno sa brendom THOMY, ističe primenu održivijih praksi proizvodnje i saradnju sa lokalnim proizvođačima
PKS pozvala poslodavce da podrže praksu mladih sa invaliditetom
Srpska ekonomija
Privredna komora Srbije (PKS) pozvala je poslodavce iz Beograda, Niša, Novog Sada, Zrenjanina, Subotice i Valjeva da u svojim kompanijama omoguće praksu mladima sa invaliditetom i prijave se za program „Praksa po meri: radna praksa za mlade sa invaliditetom“. Rok za prijavu je četvrtak, 7. novembar 2024.
Proglašeni najbolji svetski brendovi
Srpska ekonomija
Interbrend procenjuje vrednost najboljih svetskih brendova kroz sveobuhvatnu analizu finansijskih performansi kompanije, uloge brenda i njegove snage, uzimajući u obzir faktore kao što su usmerenost, angažovanost i relevantnost
Sajam knjiga od 19. do 27. oktobra
Srpska ekonomija
Međunarodni beogradski sajma knjiga, 67. po redu, održaće se od 19. do 27. oktobra na „Beogradskom sajmu”, najavljeno je na današnjoj konferenciji za novinare. Ovogodišnji slogan manifestacije je „Reč je slobodna”
Podrška lokalnim zajednicama
Srpska ekonomija
Mövenpick Resort and Spa Fruške Terme ove godine je udružio snage s Dečjim selom „Dr. Milorad Pavlović“ u Sremskoj Kamenici koje za cilj ima da pomogne deci bez adekvatnog roditeljskog staranja i pruži im srećnije detinjstvo. Dečje selo u Sremskoj Kamenici prikuplja hranu, higijenske potrepštine, igračke, odeću i obuću, školski pribor, sportsku opremu i rekvizite, kao i informatičku opremu
Za prazničnu rasvetu u Beču Grad i Privredna komora preuzimaju 75% troškova
Srpska ekonomija
Vreme božićnih i novogodišnjih praznika je najvažniji period za bečke trgovce. Četvrti kvartal je deo godine kada se od prodaje ostvaruje najveći prihod. Zbog toga se trgovci trude da stvore pozitivno okruženje u tom periodu oko praznika. U šoping-centrima glavno mesto zauzima praznična rasveta, koja trgovcima predstavlja dodatni trošak
Preventivni mamografski pregledi i tokom Meseca borbe protiv raka dojke
Srpska ekonomija
Preventivni mamografski pregledi u okviru akcije „Hajde da imamo vremena za pregled“, koje sprovodi Institut za javno zdravlje Srbije „Dr Milan Jovanović Batut“, pod pokroviteljstvom Ministarstva zdravlja u saradnji sa Grand kafom i Fondom B92 pod sloganom „Ne gledaj u šolju, pregledaj se“, biće dostupni ženama i u oktobru, tokom Međunarodnog meseca borbe protiv raka dojke
Godišnji edukativni program Američke privredne komore AmChamps proslavlja deceniju uspeha
Srpska ekonomija
Tokom 10 godina razvoja AmChamps program prošao je kroz različite izazove i danas se sa ponosom može reći da je kroz raličite aktivnosti prošlo ukupno 478 učesnika - 239 menadžera iz 138 kompanija i 239 studenata sa 32 fakulteta iz 4 grada (Beograda, Niša, Kragujevca i Novog Sada)
Trka za šume
Srpska ekonomija
Fondacija Ana i Vlade Divac u partnerstvu sa Serbia Business Run i ove godine organizuje akciju pošumljavanja „Trka za šume“ sa ciljem da društveno najodgovornije kompanije koje posluju u Srbiji doniraju stabla koja će biti posađena na odabranoj lokaciji. Prošle godine je uz podršku mnogobrojnih kompanija posađeno 2.000 stabala u Zrenjaninu
Besplatni mamografski pregledi i tokom Meseca borbe protiv raka dojke
Srpska ekonomija
Besplatni mamografski pregledi u okviru akcije „Hajde da imamo vremena za pregled“, koju Grand kafa sprovodi zajedno sa Institutom za javno zdravlje Srbije „Dr Milan Jovanović Batut“, pod pokroviteljstvom Ministarstva zdravlja i u saradnji sa Fondom B92, pod sloganom „Ne gledaj u šolju, pregledaj se“