Dobro došli na web portal SRPSKA EKONOMIJA

Više od 4,7 miliona dinara za Narodne kuhinje Crvenog krsta Srbije

Beograd
Foto: dm drogerie markt
Srpska ekonomija

Black Friday je i ove godine dobio drugačije i humano značenje u dm drogerijama, zahvaljujući jedinstvenoj inicijativi Giving Friday. Pod sloganom „Giving is the new black“, kompanija dm drogerie markt petu godinu zaredom sprovodi ovu aktivnost i donira pet odsto ukupnog dnevnog prometa. Ove godine dm donira 4.782.946,00 dinara Narodnim kuhinjama Crvenog krsta Srbije.

Giving Friday, umesto tradicionalnog Black Friday-a u dm drogerijama, postao je simbol solidarnosti sa ciljem da se pomogne egzistencijalno ugroženim sugrađanima. Ovom akcijom kompanija dm je još jednom pokazala zašto je čovek uvek u centru poslovanja.

„Zaposlenima u dm-u posebno je drago što naši kupci prepoznaju važnost inicijative Giving Friday i rado učestvuju u istoj. Iz godine u godinu odziv zajednice je sve veći, te je simbolično što baš na Crni petak zajedničkim snagama doprinosimo lepoti darivanja. Ovakva podrška ne samo da je omogućila doniranje značajnih sredstava, već je i jasno ukazala na to koliko je važno uzajamno delovati u rešavanju izazova sa kojim se suočavaju socijalno najugroženiji građani. Zato nastojimo uvek da pokrećemo snagu solidarnosti i spremnost svih nas da doprinesemo boljem životu onih kojima je pomoć najpotrebnija“, izjavila je Alexandra Olivera Korichi, direktorka dm Srbija i Severna Makedonija.

Iz Crvenog krsta Srbije ističu da je od početka saradnje sa kompanijom dm, od 2020. godine, obezbeđena hrana za više desetina hiljada korisnika Narodne kuhinje, te da je nastavak iste izuzetno dragocen.

“Izuzetna je čast što već četvrti put zaredom imamo priliku da sarađujemo sa kompanijom dm, koja je prepoznala našu misiju da olakšamo svakodnevicu egzistencijalno ugroženih građana. Zahvaljujemo se na još jednoj donaciji koja značajno doprinosi ostvarivanju pomenutog cilja i pokazuje da oni najugroženiji među nama nisu sami, jer sve postaje lakše uz podršku čitavog društva. Nadamo se da će ova plemenita inicijativa kompanije dm inspirisati i druge poslovne organizacije i pojedince da pomognu poboljšanju života korisnika Narodnih kuhinja Crvenog krsta Srbije”, izjavio je Ljubomir Miladinović, generalni sekretar Crvenog krsta Srbije.

Kompanija dm je u okviru Giving Friday-a do sada donirala 10,5 miliona dinara Narodnim kuhinjama Crvenog krsta Srbije. Zahvaljujući ovim sredstvima, omogućena je priprema više od 98 tona hrane, kojom su obezbeđeni obroci za preko 29.000 korisnika u 65 gradova i opština u zemlji. Takođe, 2019. godine, kada je prvi put pokrenuta ova akcija, prikupljeno je tri miliona dinara za opremanje Univerzitetske dečje klinike Tiršova.

Ostali naslovi

Praznična proslava Saveta evropskih poslovnih udruženja i privrednih komora u Srbiji (CEBAC)
Srpska ekonomija
U Beogradu je održan završni događaj Saveta evropskih poslovnih udruženja i privrednih komora u Srbiji (CEBAC) – praznični koktel. U društvu preko 200 preduzeća članica, CEBAC je proslavio prvih 6 meseci poslovanja
Prvi ženski kamerni ansambl u Beču
Srpska ekonomija
Nakon velikog uspeha prvog novogodišnjeg koncerta kompozitorki, održanog 1. januara 2024. u Erbar sali u Beču, došlo je do ključnog razvoja na bečkoj muzičkoj sceni. Osnovan je ansambl „La Philharmonica“, prvi kamerni ansambl koji čine isključivo članice Bečke filharmonije
Devet srednjih škola u Srbiji dobilo savremenu opremu za unapređenje obrazovanja
Srpska ekonomija
Tehnička škola iz Pirota, Škola za učenike oštećenog vida „Veljko Ramadanović“ iz Zemuna i Hemijsko-tehnološka škola iz Subotice predstavile su danas u Beogradu novu doniranu opremu koju koriste kako bi podigle kvalitet nastave u STEM oblastima (nauka, tehnologija, inženjerstvo i matematika)
Za osnaživanje mladih poljoprivrednika u Kraljevu 1.7 miliona dinara
Srpska ekonomija
Maturanti Poljoprivredno-hemijske škole „Dr Đorđe Radić“ dobili finansijska sredstva za unapređenje poljoprivrednih gazdinstava
Kompanije će povećati budžete za IT bezbednost do 9% u naredne dve godine
Srpska ekonomija
Kompanije planiraju da povećaju budžete za IT bezbednost do 9%. Medijalni budžet za sajber bezbednost velikih kompanija iznosio je 5,7 miliona dolara, dok je za celokupan IT bilo izdvojeno 41,8 miliona dolara. Mala i srednja preduzeća investirala su 0,2 miliona dolara u IT bezbednost iz medijalnog IT budžeta koji je iznosio 1,6 miliona dolara
Zajedničkim snagama ka privlačenju talenata iz dijaspore kroz inicijativu Roots
Srpska ekonomija
Roots LinkedIn zajednica je osmišljena kao platforma za umrežavanje, razmenu znanja i iskustava, ali i stvaranje profesionalnih prilika. Inicijativa proizilazi iz istraživanja koje je sprovela kompanija Nelt u saradnji sa Srpskom asocijacijom menadžera kako bi se bolje razumele potrebe profesionalaca iz dijaspore
Klizanje sa srcem za decu koju podržava Fondacija SOS Dečija sela Srbije
Srpska ekonomija
Proteklog vikenda, Ledena dvorana Pionir bila je ispunjena posebnom magijom – onom koja nastaje kada se spoje zajedništvo, zabava i ljudskost
Grantovi za preduzetnice
Srpska ekonomija
USAID i Impakt Hab dodelili su osam grantova u ukupnoj vrednosti od 35.000 dolara preduzetnicama iz jablaničkog i pčinjskog okruga, u okviru projekta „Ona zna” – Ekonomsko osnaživanje žena. Ovi grantovi su osmišljeni da podstaknu inovacije, podrže profesionalni razvoj i omoguće dobitnicima da razviju svoje poslovne ideje u održive biznise
Promocija kreativnosti i snage ženskog preduzetništva
Srpska ekonomija
Praznični Erste bazar #verujusebe po drugi put okupiće inspirativne preduzetnice, socijalna preduzeća, startape i radne centre organizacija civilnog društva koje su osnovale ili vode žene. Posetioci će 21. decembra u Botaničkoj bašti „Jevremovac“ imati priliku da se upoznaju s bogatom ponudom unikatnih proizvoda i podrže razvoj ženskog preduzetništva
Doček Nove godine sa ljubimcima
Srpska ekonomija
„U Beču je upotreba petardi i vatrometa tokom cele godine zabranjena na teritoriji celog grada“, podseća Rut Jili, direktorka Veterinarske službe