Dobro došli na web portal SRPSKA EKONOMIJA

Više od 4,7 miliona dinara za Narodne kuhinje Crvenog krsta Srbije

Beograd
Foto: dm drogerie markt
Srpska ekonomija

Black Friday je i ove godine dobio drugačije i humano značenje u dm drogerijama, zahvaljujući jedinstvenoj inicijativi Giving Friday. Pod sloganom „Giving is the new black“, kompanija dm drogerie markt petu godinu zaredom sprovodi ovu aktivnost i donira pet odsto ukupnog dnevnog prometa. Ove godine dm donira 4.782.946,00 dinara Narodnim kuhinjama Crvenog krsta Srbije.

Giving Friday, umesto tradicionalnog Black Friday-a u dm drogerijama, postao je simbol solidarnosti sa ciljem da se pomogne egzistencijalno ugroženim sugrađanima. Ovom akcijom kompanija dm je još jednom pokazala zašto je čovek uvek u centru poslovanja.

„Zaposlenima u dm-u posebno je drago što naši kupci prepoznaju važnost inicijative Giving Friday i rado učestvuju u istoj. Iz godine u godinu odziv zajednice je sve veći, te je simbolično što baš na Crni petak zajedničkim snagama doprinosimo lepoti darivanja. Ovakva podrška ne samo da je omogućila doniranje značajnih sredstava, već je i jasno ukazala na to koliko je važno uzajamno delovati u rešavanju izazova sa kojim se suočavaju socijalno najugroženiji građani. Zato nastojimo uvek da pokrećemo snagu solidarnosti i spremnost svih nas da doprinesemo boljem životu onih kojima je pomoć najpotrebnija“, izjavila je Alexandra Olivera Korichi, direktorka dm Srbija i Severna Makedonija.

Iz Crvenog krsta Srbije ističu da je od početka saradnje sa kompanijom dm, od 2020. godine, obezbeđena hrana za više desetina hiljada korisnika Narodne kuhinje, te da je nastavak iste izuzetno dragocen.

“Izuzetna je čast što već četvrti put zaredom imamo priliku da sarađujemo sa kompanijom dm, koja je prepoznala našu misiju da olakšamo svakodnevicu egzistencijalno ugroženih građana. Zahvaljujemo se na još jednoj donaciji koja značajno doprinosi ostvarivanju pomenutog cilja i pokazuje da oni najugroženiji među nama nisu sami, jer sve postaje lakše uz podršku čitavog društva. Nadamo se da će ova plemenita inicijativa kompanije dm inspirisati i druge poslovne organizacije i pojedince da pomognu poboljšanju života korisnika Narodnih kuhinja Crvenog krsta Srbije”, izjavio je Ljubomir Miladinović, generalni sekretar Crvenog krsta Srbije.

Kompanija dm je u okviru Giving Friday-a do sada donirala 10,5 miliona dinara Narodnim kuhinjama Crvenog krsta Srbije. Zahvaljujući ovim sredstvima, omogućena je priprema više od 98 tona hrane, kojom su obezbeđeni obroci za preko 29.000 korisnika u 65 gradova i opština u zemlji. Takođe, 2019. godine, kada je prvi put pokrenuta ova akcija, prikupljeno je tri miliona dinara za opremanje Univerzitetske dečje klinike Tiršova.

Ostali naslovi

Srećna Nova godina i božićni praznici!
Srpska ekonomija
Srećnu Novu godinu i božićne praznike želi vam redakcija Srpske ekonomije!
U toku je 17. zimska kampanja dobrovoljnog davalaštva krvi
Srpska ekonomija
Tradicionalnu Zimsku kampanju, već sedamnaest godina, organizuju Institut za transfuziju krvi Srbije i Crveni krst Srbije, uz podršku lokalnih samouprava i medija Zimska kampanja je počela 3. januara i završava se 28. februara
Deca bez roditeljskog staranja zaslužuju posebnu pažnju države
Srpska ekonomija
Ministar poljoprivrede, šumarstva i vodoprivrede u Vladi Republike Srbije Aleksandar Martinović posetio je Centar za zaštitu odojčadi, dece i omladine Beograd u Zvečanskoj ulici. Martinović je ovom prilikom podelio novogodišnje pakete deci smeštenoj u ovoj ustanovi socijalne zaštite, a direktoru Centra Zoranu Milačiću uručio novčanu donaciju
Top tri digitalne reforme za 2025.
Srpska ekonomija
Uvođenje jedinstvenog elektronskog zdravstvenog Kartona, reforma parafiskalnih nameta kroz uvođenje elektronskog plaćanja svih neporeskih nameta i sveobuhvatno rešavanje imovinsko-pravnih odnosa na nepokretnostima sa fokusom na pitanje legalizacije, top tri su digitalne reforme NALED-a za 2025. godinu
Stvarano u Srbiji i žig Čuvarkuća rastu iz godine u godinu podstičući domaću privredu
Srpska ekonomija
Projekat Privredne komore Srbije (PKS) „Stvarano u Srbiji“, usmeren na podršku domaćoj proizvodnji i proizvođačima, kao i žig „Čuvarkuća“ koji nose naši proizvodi istaknutog kvaliteta, u 2025. ulaze u petu godinu postojanja sa sve većim brojem kompanija koje šire palete proizvoda sa ovim prestižnim znakom i kandiduju nove
NALED formira Savet za male biznise u martu – Fokus na osnaživanju preduzetnica
Srpska ekonomija
Mali biznisi u Srbiji suočavaju se sa brojnim izazovima – od složenih administrativnih procedura, preko otežanog pristupa finansiranju, do nedostatka podrške za digitalnu transformaciju. Ovi problemi otežavaju njihov rast i umanjuju konkurentnost na tržištu
Oklopne jedinice udarna manevarska snaga Vojske Srbije
Srpska ekonomija
Pripadnici oklopnih jedinica, opremljenih najmoćnijim i najkorisnijim sistemima Kopnene vojske, osposobljeni su za brza, smela, iznenadna i snažna borbena dejstva i neprekidno se usavršvaju kako bi očuvali visok nivo borbene gotovosti za realizaciju dodeljenih zadataka
Paketići za Božić deci bez roditeljskog staranja
Srpska ekonomija
Njihova Kraljevska Visočanstva Prestolonaslednik Aleksandar i Princeza Katarina nastavili su tradiciju donošenja božićne radosti deci iz Srbije i Republike Srpske. Ove godine, prijem u Belom Dvoru okupio je više od 1.000 mališana bez roditeljskog staranja, dece sa teškoćama u razvoju i socijalno ugrožene dece, omogućivši im da osete toplinu i duh ovog prelepog praznika
Za bolji kvalitet života u Srbiji tokom 2024. godine 2,5 miliona dolara
Srpska ekonomija
Tokom 2024. godine, Fondacija Ana i Vlade Divac je, zajedno sa partnerima i zahvaljujući donatorima i podršci pojedinaca, podržala više od 23,000 građana i građanki u Srbiji, donacijama u vrednosti od 2,5 miliona dolara
Objavljeni pobednici konkursa za idejno rešenje Muzeja Nikole Tesle
Srpska ekonomija
Prva nagrada na Međunarodnom konkursu za arhitektonsko-urbanističko idejno rešenje novog Muzeja Nikole Tesle u zgradi nekadašnje Fabrike hartije Milana Vape u iznosu od 60.000 evra dodeljena je projektu koji su zajedničkim snagama osmislili britanski arhitektonski studio Zaha Hadid Architects i domaći arhitektonski studio Bureau Cube Partner