Dobro došli na web portal SRPSKA EKONOMIJA

Više od 4,7 miliona dinara za Narodne kuhinje Crvenog krsta Srbije

Beograd
Foto: dm drogerie markt
Srpska ekonomija

Black Friday je i ove godine dobio drugačije i humano značenje u dm drogerijama, zahvaljujući jedinstvenoj inicijativi Giving Friday. Pod sloganom „Giving is the new black“, kompanija dm drogerie markt petu godinu zaredom sprovodi ovu aktivnost i donira pet odsto ukupnog dnevnog prometa. Ove godine dm donira 4.782.946,00 dinara Narodnim kuhinjama Crvenog krsta Srbije.

Giving Friday, umesto tradicionalnog Black Friday-a u dm drogerijama, postao je simbol solidarnosti sa ciljem da se pomogne egzistencijalno ugroženim sugrađanima. Ovom akcijom kompanija dm je još jednom pokazala zašto je čovek uvek u centru poslovanja.

„Zaposlenima u dm-u posebno je drago što naši kupci prepoznaju važnost inicijative Giving Friday i rado učestvuju u istoj. Iz godine u godinu odziv zajednice je sve veći, te je simbolično što baš na Crni petak zajedničkim snagama doprinosimo lepoti darivanja. Ovakva podrška ne samo da je omogućila doniranje značajnih sredstava, već je i jasno ukazala na to koliko je važno uzajamno delovati u rešavanju izazova sa kojim se suočavaju socijalno najugroženiji građani. Zato nastojimo uvek da pokrećemo snagu solidarnosti i spremnost svih nas da doprinesemo boljem životu onih kojima je pomoć najpotrebnija“, izjavila je Alexandra Olivera Korichi, direktorka dm Srbija i Severna Makedonija.

Iz Crvenog krsta Srbije ističu da je od početka saradnje sa kompanijom dm, od 2020. godine, obezbeđena hrana za više desetina hiljada korisnika Narodne kuhinje, te da je nastavak iste izuzetno dragocen.

“Izuzetna je čast što već četvrti put zaredom imamo priliku da sarađujemo sa kompanijom dm, koja je prepoznala našu misiju da olakšamo svakodnevicu egzistencijalno ugroženih građana. Zahvaljujemo se na još jednoj donaciji koja značajno doprinosi ostvarivanju pomenutog cilja i pokazuje da oni najugroženiji među nama nisu sami, jer sve postaje lakše uz podršku čitavog društva. Nadamo se da će ova plemenita inicijativa kompanije dm inspirisati i druge poslovne organizacije i pojedince da pomognu poboljšanju života korisnika Narodnih kuhinja Crvenog krsta Srbije”, izjavio je Ljubomir Miladinović, generalni sekretar Crvenog krsta Srbije.

Kompanija dm je u okviru Giving Friday-a do sada donirala 10,5 miliona dinara Narodnim kuhinjama Crvenog krsta Srbije. Zahvaljujući ovim sredstvima, omogućena je priprema više od 98 tona hrane, kojom su obezbeđeni obroci za preko 29.000 korisnika u 65 gradova i opština u zemlji. Takođe, 2019. godine, kada je prvi put pokrenuta ova akcija, prikupljeno je tri miliona dinara za opremanje Univerzitetske dečje klinike Tiršova.

Ostali naslovi

Specijalistička obuka vojnika i budućih podoficira RV i PVO
Srpska ekonomija
U Centru za obuku Ratnog vazduhoplovstva i protivvazduhoplovne odbrane na vojnom aerodromu „Pukovnik-pilot Milenko Pavlović“ u Batajnici u toku je specijalistička obuka vojnika na dobrovoljnom služenju vojnog roka generacije „mart 2025“ i polaznika druge klase Kursa za podoficire
Niška NeoMedica širi poslovanje na Severu Afrike
Srpska ekonomija
Kompanija NeoMedica, domaći inovator u oblasti dijagnostičkih testova, potpisala je Memorandum o razumevanju sa strateškim partnerom u Alžiru, čime je ozvaničen početak zajedničkog ulaganja u lokalnu proizvodnju „Naissa“ testova
Do 1. januara 2026. rok poslodavcima da usklade poslovanje sa propisima bezbednosti na radu
Srpska ekonomija
Na inicijativu Privredne komore Srbije i Unije poslodavaca Srbije da se produži rok u kojem su poslodavci dužni da organizuju svoje poslovanje u skladu sa Zakonom o bezbednosti i zdravlja na radu, Ministarstvo za rad, zapošljavanje, boračka i socijalna pitanja izmenilo je pravilnike i produžilo rok do 1. januara 2026. sa ciljem efikasne primene propisa u oblasti bezbednosti i zdravlja na radu
RGZ u globanom telu Ujedinjenih nacija
Srpska ekonomija
Republički geodetski zavod sa ponosom obaveštava javnost da je 14. sednici Radne grupe Ujedinjenih nacija za zemljišnu administraciju (WPLA) u Ženevi, pomoćnik direktora RGZ za razvoj i inovacije, Darko Vučetić, izabran za člana Biroa UNECE WPLA
Martovski festival od 30. septembra do 4. oktobra u Domu omladine Beograda
Srpska ekonomija
Martovski festival – Beogradski festival dokumentarnog i kratkometražnog filma, kao jedan od najznačajnijih i najstarijih filmskih festivala u regionu, i ove godine okupiće autore, producente, profesionalce iz oblasti filmske i audio-vizuelne umetnosti, kao i vernu festivalsku publiku, uz bogat takmičarski i prateći program
Kilometri dobrote
Srpska ekonomija
Kako bi pomogli da se prikupi novac za lečenje petorice dečaka obolelih od Dišenove mišićne distrofije, bratstvo hodočasnika, koje čine meštani Mrčajevaca, Gorevnice, Ostre, Trepče i drugih okolnih sela, 4. maja pešačili su oko 35 kilometara
Digitalizacija staničnih liftova bečkog gradskog prevoznika
Srpska ekonomija
Bečki gradski prevoznik „Wiener Linien“ olakšao je pristup stanicama za osobe sa invaliditetom tako što je uveo novu aplikaciju „Liftboy“ i omogućio beskontaktno pozivanje lifta putem Bluetooth-a. Osobe sa smanjenom pokretljivošću, roditelji sa dečijim kolicima, kao i osobe sa teškim prtljagom mogu lako pozvati lift putem svog pametnog telefona
Uspostavljanje Registra rizika od katastrofa
Srpska ekonomija
Uoči završetak druge faze uspostavljanja Registra rizika od katastrofa, održan je sastanak svih učesnika na projektu
Srećan 1. Maj
Srpska ekonomija
Srećne Prvomajske praznike želi vam redakcija sajta Srpska ekonomija
Letnja sezona u Skadarliji i Karneval brodova deo Beogradskih dana porodice
Srpska ekonomija
Turistička organizacija Beograda najavila je svečano otvaranje letnje turističke sezone u Skadarliji za 17. maj u 18.30 časova kod Skadarlijske česme, kao i 20. jubilarni „Beogradski karneval brodova” za 1. jun na Sava promenadi