Treći put zaredom Hisense će biti sponzor FIFA World Cup 2026™ takmičenja, objavljeno je na IFA 2025 sajmu u Berlinu. Jedan od najvećih brendova potrošačke elektronike nastavlja partnerstvo sa najvećim fudbalskim takmičenjem na svetu, čime potvrđuje odličnu saradnju sa FIFA organizacijom koja traje već sedam godina.
FIFA i Hisense su od 2018. godine zajednički realizovali niz globalnih aktivacija. Od Svetskog prvenstva 2018 i saradnje na FIFA+ sadržajima 2022. godine, preko tehnološke integracije u VAR sistem na FIFA Club World Cup 2025™, pa do najnovijeg sponzorstva FIFA World Cup 2026™. Svaka ova saradnja ojačala je globalno prisustvo Hisense brenda i potvrdila posvećenost kompanije unapređenju doživljaja korisnika i navijača.
Kako će prvenstvo 2026. biti prvo koje će se održati u tri zemlje uz učešće 48 timova, Hisense kompaniji je cilj da transformiše milione dnevnih soba u mesta u prvom redu. Da omogući navijačima iz svakog dela sveta da uživaju u utakmicama kao nikada ranije i da zaista dožive svaki trenutak.
Ketrin Fang, potpredsednica Hisense Grupe, istakla je da fudbal predstavlja viziju, strast i zajedničke vrednosti koje okupljaju navijače širom sveta. Naglasila je ambiciju Hisense kompanije da svaki korisnik i svaki navijač može da doživi utakmicu jednako dobro – kao da je na stadionu. Filozofijom orijentisanom na korisnika i stalnim ulaganjima u inovacije prikaza – od HDR-a, preko Laser TV-a, do najnovijeg RGB-MiniLED-a – Hisense teži da isporuči najlepši doživljaj gledanja televizora, slaveći lepotu igre i zbližavajući ljude.
Romi Gaj, direktor za FIFA poslovanje, naglasio je da izuzetno cene dugoročnu saradnju sa Hisense kompanijom, prepoznajući snažnu posvećenost inovacijama i fudbalskim navijačima širom sveta. Istakao je da se, kako napreduju pripreme za FIFA World Cup 2026™, obe organizacije raduju zajedničkom radu na tome da se uzbuđenje turnira što bolje prenese i u milione domaćinstva globalno.
Na IFA 2025 sajmu u Berlinu Hisense je predstavio najnoviji RGB-MiniLED televizor, postavljajući standarde performansi slike poboljšanih boja, kontrasta i osvetljenosti. Lansiranje prvog ovakvog televizora potvrđuje kontinuiranu Hisense ulogu u redefinisanju standarda prikaza i isporuci zabave nove generacije za domaćinstva širom sveta.