Dobro došli na web portal SRPSKA EKONOMIJA

Air France predstavio redizajniranu kabinu prve klase

Pariz
Foto: La Première_ détente ©Air France
Srpska ekonomija

Francuska avio-kompanija Air France predstavila je novu, redizajniranu kabinu prve klase, odnosno La Premiere klase. U pitanju su kabine površine čak 3,5 metara kvadratnih koje obuhvataju pet prozora, sedište koje se pretvara u ležaj dužine dva metra, a na njihovom dizajnu kompanija je radila pune tri godine.

Samo četiri kabine prve klase po avionu garantuju ekskluzivnost, a uvodiće se postepeno u letelice tipa Boing 777-300ER. Prvi avion sa novim kabinama poleteće ovog proleća iz Pariza za Njujork, dok će tokom letnje sezone ova nova usluga biti dostupna i u određenim letelicama na letovima ka Los Anđelesu, Singapuru i Tokiju.

Nova kabina prve klase veća je za 25% od prethodne, a sedište se prilagođava različitim fazama leta i telu svakog putnika. Kabine se nalaze u prednjem delu aviona i pružaju osećaj potpune privatnosti – one bočne imaju zavese od poda do plafona, dok se one središnje mogu povezivati električnim kliznim pregradama. Prtljažnici se nalaze u ravni poda, umesto iznad glave, a putnicima su na raspolaganju dva ekrana od po 32 inča, besplatan brzi internet, kao i obroci koji odgovaraju restoranima sa tri Mišelinove zvezdice.

„Nova La Premiere kabina važna je tačka na našoj strateškoj mapi. Nastavićemo sa ulaganjima u prvu klasu, sa ciljem da kompaniju pozicioniramo na najvišem nivou i našim putnicima obezbedimo najveću izvrsnost putovanja, kako na aerodromu, tako i na letu,” izjavio je Benjamin Smit, izvršni direktor avio-grupe Air France-KLM.

Air France je predstavio i ekskluzivnu saradnju s francuskom modnom kućom Žakemis (Jacquemus) i angažovao dizajnera Simona Porta Žakemisa, koji je kreirao luksuzan komplet pidžama za putnike nove kabine prve klase. Nazvan „Le Pyjama”, tamnoplavi pamučni komplet dostupan je u četiri veličine, spaja prepoznatljivu estetiku oba brenda, a krase ga prepoznatljivi simboli kompanija – krilati morski konjic na prednjoj strani i izvezeni detalj sa Žakemis logotipom na poleđini.

Nova kabina prve klase i ekskluziva saradnja sa modnom kućom Žakemis deo su strategije Air France-a da podigne nivo luksuza u svojoj ponudi. Podsetimo, Air France već decenijama sarađuje s najpoznatijim dizajnerima koji kreiraju uniforme za kabinsko osoblje, angažuje kuvare sa Mišelinovim zvezdicama, najbolje somelijere za odabir vrhunskih vina i šampanjaca, konsijerž uslugu na matičnom aerodromu, a u januaru je predstavio i miris koji je kreirao Fransis Kurkdžan.

Ostali naslovi

Iznajmljivanje električnih trotineta u Nišu
Srpska ekonomija
Građani i posetioci Niša prvi su u Srbiji dobili mogućnost da putem aplikacije Yandex Go iznajmljuju električne trotinete. Nova usluga pokrenuta je kao pilot projekat, Unapređenje mikromobilnosti na teritoriji grada Niša, Gradske uprave za komunalne delatnosti, poslove inspekcije i komunalne milicije i kompanije Yandex Srbija
Za manje od nedelju dana počinje Weekend svih Weekenda
Srpska ekonomija
Od 18. do 21. septembra očekuje nas punoletno izdanje festivala u kojem se pod jednim krovom okuplja šest tematskih celina, Weekend.18, HR.Weekend, AI.Weekend, Finance.Weekend, kao i premijerna izdanja Investment.Weekenda i Energy.Weekenda, a jedna ulaznica važi za sv
Obuka najmlađe generacije vojnika na služenju vojnog roka
Srpska ekonomija
U centrima Vojske Srbije za osnovnu obuku u Somboru i Leskovcu u toku je realizacija prve faze individualne obuke vojnika na služenju vojnog roka generacije „septembar 2025“
Forbes Women’s Summit 25. septembra u Beogradu
Srpska ekonomija
Ovog septembra, Forbes Women’s Summit 2025 ponovo okuplja žene koje pomeraju granice – iz biznisa, nauke, umetnosti, tehnologije i javnog delovanja. Kroz pažljivo strukturirane tematske celine, otvorene razgovore i interaktivne sesije, učesnice će i ove godine imati priliku da razmene iskustva, stvore nova partnerstva i osnaže se za sledeći korak – lično, profesionalno i društveno
Više od polovine računara i dalje koristi operativni sistem Windows 10
Srpska ekonomija
Prema statistici kompanije Kaspersky, više od polovine individualnih korisnika i skoro 60% korporativnih korisnika trenutno koristi operativni sistem Windows 10. Samo 33% korisnika je do sada nadogradilo svoje uređaje na najnoviju verziju operativnog sistema - Windows 11
Porast broja srpskih turista u Španiji
Srpska ekonomija
Između 2023. i 2024. Španiju je posetilo 84.630 srpskih turista, što predstavlja rast od 27 odsto. U prvom kvartalu 2025. zabeleženo je povećanje od skoro 9% u poređenju sa istim periodom prethodne godine. Ovom turističkom rastu značajno su doprinele nove avio-linije i bogati kalendar događaja koji Španiju čine neodoljivom destinacijom
Otvoren konkurs za prijem kandidata iz građanstva na Kurs za podoficire
Srpska ekonomija
Generalštab Vojske Srbije raspisao je javni konkurs za osposobljavanje kandidata iz građanstva na Kursu za podoficire, radi njihovog prijema u profesionalnu vojnu službu u svojstvu podoficira na neodređeno vreme. Konkurs je otvoren do 30. septembra 2025. godine
Osnaživanje mladih poljoprivrednika
Srpska ekonomija
U okviru nastavka aktivnosti „Osnaživanje mladih poljoprivrednika”, koju sprovodi Fondacija Ana i Vlade Divac u saradnji sa opštinama Požega, Čajetina, Gornji Milanovac, Nova Varoš, Prijepolje, Užice i Arilje, 20 učenika i učenica završne godine Poljoprivrede škole sa domom učenika „Ljubo Mićić“ u Požeg su potpisali ugovore o donaciji  poljoprivredne opreme
Bolji uslovi boravka za osobe sa teškoćama u razvoju u Zrenjaninu
Srpska ekonomija
Kompanija MaxBet obezbedila bolje uslove za korisnike Dnevnog boravka za osobe sa teškoćama u razvoju u Zrenjaninu, koji funkcioniše u okviru Centra za pružanje usluga socijalne zaštite „Most“. Donacijom novih stolica za letnju baštu i garnitura za sedenje na terasi, korisnicima je omogućen prijatniji, udobniji i funkcionalniji prostor za svakodnevne aktivnosti
Tiha pošta komšijska – audio-projekat u dve telefonske govornice u Beču
Srpska ekonomija
Telefonske govornice kao simbol povezivanja ljudi, iskoristila je bečka umetnica Laura Andres u svojoj instalaciji „Tiha pošta“ u okviru projekta „Umetnost u javnom prostoru Beča“ i zabeležila glasove i priče komšija koji žive u stanovima u vlasništvu grada