Dobro došli na web portal SRPSKA EKONOMIJA

Riznica ukusa iz Srbije bogatija nego ikada

Beograd
Srpska ekonomija

U okviru kampanje „Riznica ukusa iz Srbije“, u svim Super Vero marketima do 20. oktobra, kupci imaju priliku da otkriju pažljivo selektovanu ponudu domaćih proizvoda, nastalih sa puno posvećenosti i ljubavi, u malim gazdinstvima širom Srbije.

Na policama se mogu pronaći mlečni specijaliteti, poput kravlje i kozje surutke, kačkavalja iz Pirota sa zaštićenim geografskim poreklom, kao i organskih sireva sa Zlatibora, obogaćenih začinskim biljem. Ljubitelji suhomesnatih proizvoda mogu da izaberu između delikatesa od mangulice, ovčijih kobasica, konjskog i bivoljeg mesa, sudžuka, kao i specijaliteta iz Zasavice i Bojčinske šume, pripremanih po tradicionalnim receptima.

U segmentu delikatesa, ponuda uključuje ajvare od cepkane paprike bez aditiva, zimnica od zelene paprike sa tartufima, domaće džemove sa neobičnim dodacima, fermentisani crni i beli luk, kao i sirupe od mladih borovih izdanaka, drenjina i dunja. Tu su i smrznute organske višnje, maline i kupine, koje čuvaju nutritivne vrednosti tokom cele godine.

Ova pažljivo odabrana kolekcija ukazuje na bogatstvo domaće kuhinje – ne samo kao gurmanske tradicije, već i kao prostora u kojem se prošlost i savremeni ukus uspešno spajaju.

Kampanja „Riznica ukusa iz Srbije“ već godinama ima za cilj da kroz konkretne proizvode predstavi i sačuva kulturno i gastronomsko nasleđe naše zemlje. Pored ukusa, kroz liflet i informativne materijale, kupci mogu da saznaju više o autohtonim sortama, zanatima, običajima i zanimljivostima iz naše prošlosti – poput toga ko su župske dame iz neolita, ili u kakvoj su vezi Stefan Nemanja i jedno od najstarijih vinogorja Balkana.

„Kroz ‘Riznicu ukusa iz Srbije’ nastojimo da kupcima približimo bogatstvo domaće baštine i podsetimo koliko su naši preci ostavili vredno nasledstvo koje danas čuvamo za pokoljenja. Zato svake godine proširujemo ponudu, kako tokom kampanje, tako i tokom cele godine. Kupci zajedno sa nama učestvuju u podršci malih dobavljača, kojima dajemo prostor da rastu pod svojim imenom. Proizvodi koje potrošači budu najbolje prihvatili ostaju u našem asortimanu i često izlaze i van našeg sistema. Drago nam je kad vidimo uspehe onih kojima je Riznica bila odskočna daska. To su divne lične priče i zato nam je ovaj projekat najbliskiji srcu“, poručuju iz Super Vera.

Izdvajamo neke od proizvoda zbog kojih se ogladni već pri prvom prelistavanju lifleta – poput heljdopite sa sirom i kajmakom, zimnice sa tartufima i mnogih drugih ukusa koji svedoče o tome koliko je domaće istovremeno i autentično – i moderno.

Ostali naslovi

Koliko su gradovi i kompanije digitalno bezbedni – „Digital Days 2025“ u Beču
Srpska ekonomija
Kako izgleda evropski put na temu digitalizacije? Koje šanse i izazove donosi veštačka inteligencija za tržište rada? Kako gradovi i kompanije pristupaju pitanjima digitalnog suvereniteta, sajber bezbednosti i digitalne otpornosti? Ovim pitanjima baviće se ovogodišnji bečki festival na temu digitalizacije, koji se održava od 13. do 16. oktobra 2025. godine
Kafa u svom najuzbudljivijem izdanju - regionalni spektakl godine
Srpska ekonomija
Region je i ove godine dobio svog najboljeg baristu! U velikom finalu takmičenja Barcaffè Barista Cup 2025., održanom u Barcaffè Akademiji u Zagrebu, pobedu je odneo Karlo Purić iz Hrvatske, koji je impresionirao stručni žiri tehničkom preciznošću i kreativnim potpisnim napitkom i postao prvi takmičar koji je uspeo da odbrani titulu najboljeg bariste u regiji
Beogradski dani energije
Srpska ekonomija
„Beogradski dani energije” održavaju se od 2. do 17. oktobra u prestonici, a osnivač manifestacije je Sekretarijat za energetiku Grada Beograda, u saradnji sa relevantnim institucijama, privrednim organizacijama i akademskom zajednicom
Prijem novih vojnika u tenkovske, mehanizovane i jedinice besposadnih platformi
Srpska ekonomija
Vojska Srbije je raspisala konkurse za prijem novih profesionalnih vojnika u tenkovske i mehanizovane bataljone i vodove besposadnih platformi u komandnim bataljonima Kopnene vojske
Pogon pokazuje kako nove tehnologije ulaze u našu rutinu
Srpska ekonomija
Konferencija Pogon koja se bavi primenjenom tehnologijom sa fokusom na veštačku inteligenciju 30. oktobra u Beogradu
Razvoj eko turizma
Srpska ekonomija
Eagle Hills Montenegro, podružnica kompanije Eagle Hills, je objavila da je potpisala važan sporazum o saradnji sa lokalnim partnerima u Ulcinju kojim se osniva kompanija Eagle Hills Ecovillage Shas, koja će razvijati projekat eko-turističke destinacije svetske klase u Crnoj Gori
RGZ predstavio rezultate na prestižnoj IAAO konferenciji u Americi
Srpska ekonomija
Republički geodetski zavod učestvovao je na jednom od najznačajnijih svetskih događaja u oblasti procene nepokretnosti – godišnjoj konferenciji Međunarodnog udruženja procenitelja (IAAO), koja je održana od 21 - 24. septembra 2025. u Orlandu, Sjedinjene Američke Države
Eksperti iz deset zemalja razmatrali načine borbe protiv finansijskih prevara
Srpska ekonomija
Na Ekonomskom fakultetu Univerziteta u Beogradu održana je  II Konferencija o forenzičkom računovodstvu: Savremeni trendovi forenzičkog računovodstva u borbi protiv finansijskih prevara – globalne i nacionalne perspektive (Contemporary Forensic Accounting Trends in Combating Financial Fraud: Global and National Perspectives)
Kolarčev amanet obasjan sunčevom energijom
Srpska ekonomija
Na krovu zgrade Zadužbine Ilije M. Kolarca, jedne od najznačajnijih kulturnih institucija u Srbiji, instaliran je solarni sistem za produkciju električne energije, čime je ova ustanova napravila još jedan korak ka održivoj budućnosti
Srbija zaostaje u online učenju
Srpska ekonomija
Prema podacima Republičkog zavoda za statistiku za 2024. godinu, svega 11% građana Srbije pohađalo je neki online kurs, dok je u Evropskoj uniji taj procenat 18%