Dobro došli na web portal SRPSKA EKONOMIJA

Zlatiborska Gold Gondola postaje ovog vikenda epicentar mode

Zlatibor
Foto: Gold gondola
Srpska ekonomija

Zlatibor, odavno već centar turističke ponude Srbije, postaće ove subote i prestonica mode kada će renomirani modni kreator Igor Todorović upriličiti modnu reviju svoje Resort 2025 kolekcije inspirisane, između ostalog, prirodnim odlikama Zlatibora i panoramskim prizorima iz gondole. Najduža panoramska gondola na svetu, zlatiborska Gold Gondola, u subotu 27. jula sa početkom od 17 časova, organizuje modni događaj BUDITE PRIRODNI, BUDITE PREDIVNI, BUDITE VI.

Okupljanje gostuju počinje od 17 časova, a prema konceptu i estetici Igora Todorovića, zvanice će biti dočekane u narodnoj nošnji zapadne Srbije. Potom sledi vožnja Gold Gondolom uz promovisanje lepota zapadne Srbije, dok na trećoj, završnoj stanici goste očekuje revija Resort 2025 koja udružuje snage Zlatibora, Ateljea Igor Todorović i kozmetičkog brenda Des Vaux čiji preparati sadrže biljke upravo sa ove planine.

Najduža panoramska gondola na svetu spojiće ovog vikenda modu i turizam, kulturu i tradiciju, prirodu i novu estetiku uz akcentovanje mirisa, pogleda i ukusa Zlatibora.

Kolekcija Resort 2025 spoj je inspiracije s pogledom na lepotu prirode koji se pruža iz Gold Gondole, ka zlatnim odsjajima Zlatibora. Kolekcija je izrađena od pažljivo biranih tkanina i elemenata koje je čine autentičnom i posebno izrađenom za ovu priliku. Kreacije koji neguju autentičnost, ljubav prema kvalitetu, lepoti i brizi o planeti, pratiće dan revije od jutra do večeri, slaveći lepotu žene. Bela i zlatna su osnovne boje ove modne priče, a krojne linije su autentični potpis Ateljea Igor Todorović koji je uvek dosledan zanatskom umeću i pažljivoj izradi. Modeli od lana, svile, čipke, kože i posebnih metalnih detalja sastavni su deo kolekcije, koja takođe sadrži i limitiranu seriju tašni koje su posebno dizanirane za ovu priliku.

Ostali naslovi

Održive prakse daju rezultate
Srpska ekonomija
Renata Matusinović, izvršna direktorka kategorije hrane za jugoistočni region u kompaniji Nestlé, kao najvažniji element uspeha kompanije, zajedno sa brendom THOMY, ističe primenu održivijih praksi proizvodnje i saradnju sa lokalnim proizvođačima
PKS pozvala poslodavce da podrže praksu mladih sa invaliditetom
Srpska ekonomija
Privredna komora Srbije (PKS) pozvala je poslodavce iz Beograda, Niša, Novog Sada, Zrenjanina, Subotice i Valjeva da u svojim kompanijama omoguće praksu mladima sa invaliditetom i prijave se za program „Praksa po meri: radna praksa za mlade sa invaliditetom“. Rok za prijavu je četvrtak, 7. novembar 2024.
Proglašeni najbolji svetski brendovi
Srpska ekonomija
Interbrend procenjuje vrednost najboljih svetskih brendova kroz sveobuhvatnu analizu finansijskih performansi kompanije, uloge brenda i njegove snage, uzimajući u obzir faktore kao što su usmerenost, angažovanost i relevantnost
Sajam knjiga od 19. do 27. oktobra
Srpska ekonomija
Međunarodni beogradski sajma knjiga, 67. po redu, održaće se od 19. do 27. oktobra na „Beogradskom sajmu”, najavljeno je na današnjoj konferenciji za novinare. Ovogodišnji slogan manifestacije je „Reč je slobodna”
Podrška lokalnim zajednicama
Srpska ekonomija
Mövenpick Resort and Spa Fruške Terme ove godine je udružio snage s Dečjim selom „Dr. Milorad Pavlović“ u Sremskoj Kamenici koje za cilj ima da pomogne deci bez adekvatnog roditeljskog staranja i pruži im srećnije detinjstvo. Dečje selo u Sremskoj Kamenici prikuplja hranu, higijenske potrepštine, igračke, odeću i obuću, školski pribor, sportsku opremu i rekvizite, kao i informatičku opremu
Za prazničnu rasvetu u Beču Grad i Privredna komora preuzimaju 75% troškova
Srpska ekonomija
Vreme božićnih i novogodišnjih praznika je najvažniji period za bečke trgovce. Četvrti kvartal je deo godine kada se od prodaje ostvaruje najveći prihod. Zbog toga se trgovci trude da stvore pozitivno okruženje u tom periodu oko praznika. U šoping-centrima glavno mesto zauzima praznična rasveta, koja trgovcima predstavlja dodatni trošak
Preventivni mamografski pregledi i tokom Meseca borbe protiv raka dojke
Srpska ekonomija
Preventivni mamografski pregledi u okviru akcije „Hajde da imamo vremena za pregled“, koje sprovodi Institut za javno zdravlje Srbije „Dr Milan Jovanović Batut“, pod pokroviteljstvom Ministarstva zdravlja u saradnji sa Grand kafom i Fondom B92 pod sloganom „Ne gledaj u šolju, pregledaj se“, biće dostupni ženama i u oktobru, tokom Međunarodnog meseca borbe protiv raka dojke
Godišnji edukativni program Američke privredne komore AmChamps proslavlja deceniju uspeha
Srpska ekonomija
Tokom 10 godina razvoja AmChamps program prošao je kroz različite izazove i danas se sa ponosom može reći da je kroz raličite aktivnosti prošlo ukupno 478 učesnika - 239 menadžera iz 138 kompanija i 239 studenata sa 32 fakulteta iz 4 grada (Beograda, Niša, Kragujevca i Novog Sada)
Trka za šume
Srpska ekonomija
Fondacija Ana i Vlade Divac u partnerstvu sa Serbia Business Run i ove godine organizuje akciju pošumljavanja „Trka za šume“ sa ciljem da društveno najodgovornije kompanije koje posluju u Srbiji doniraju stabla koja će biti posađena na odabranoj lokaciji. Prošle godine je uz podršku mnogobrojnih kompanija posađeno 2.000 stabala u Zrenjaninu
Besplatni mamografski pregledi i tokom Meseca borbe protiv raka dojke
Srpska ekonomija
Besplatni mamografski pregledi u okviru akcije „Hajde da imamo vremena za pregled“, koju Grand kafa sprovodi zajedno sa Institutom za javno zdravlje Srbije „Dr Milan Jovanović Batut“, pod pokroviteljstvom Ministarstva zdravlja i u saradnji sa Fondom B92, pod sloganom „Ne gledaj u šolju, pregledaj se“