Dobro došli na web portal SRPSKA EKONOMIJA

Trka za šume

Fruška Gora
Foto: Fondacija Ana i Vlade Divac
Srpska ekonomija

Fondacija Ana i Vlade Divac u partnerstvu sa Serbia Business Run i ove godine organizuje akciju pošumljavanja „Trka za šume“ sa ciljem da društveno najodgovornije kompanije koje posluju u Srbiji doniraju stabla koja će biti posađena na odabranoj lokaciji. Prošle godine je uz podršku mnogobrojnih kompanija posađeno 2.000 stabala u Zrenjaninu.

Ove godine pošumljavanje, to jest obnavljanje šume, biće organizovano u saradnji sa Nacionalnim parkom Fruška Gora.

Kompanije i ove godine imaju mogućnost da nam se pridruže kupovinom sadnica putem sajta serbiabusinessrun.com/trka-za-sume ili potpisivanjem Ugovora o donaciji sa Fondacijom Ana i Vlade Divac

U „Trci za šume“ mogu da učestvuju svi, i u njoj svi zajedno pobeđujemo. To je „trka“ koja doprinosi boljitku za sve nas. To je trka za bolju i zdraviju životnu sredinu.

Sve kompanije učesnice u „Trci za šume“ imaju mogućnost da daju svoj doprinos kupovinom paketa stabala. Cena paketa po jednom „trkaču“, odnosno zaposlenom, je 1,200 dinara, a kompanije su svakako slobodne da doniraju iznos po svojoj želji. Jedan paket će omogućiti sadnju čak 6 stabala hrasta u cilju obnavljanja šume na Fruškoj Gori.

Fruška Gora, sa svojom jedinstvenom florom i faunom, brojnim ugroženim, retkim i zaštićenim biljnim i životinjskim vrstama, kao i brojnim nalazištima sa fosilnim ostacima zbog čega je mnogi nazivaju „ogledalom geološke prošlosti“, jedna je od najznačajnijih oblasti u našoj zemlji. Bogate površine prekrivene šumom, međutim, zahtevaju konstantno održavanje i obnavljanje. Na više od 12.000 hektara ima starih stabala sa smanjenom sposobnošću prirodnog obnavljanja a i usled različitog vlasništva i tretmana šuma u prošlosti, vremenom je došlo do smanjenja broja hrastova i bukve. Sadnjom stabala hrasta, doprinosimo da ovaj dragulj prirode bude održiv.

Kao i prethodnih godina, planiramo da organizujemo zajedničku sadnju stabala za sve kompanije i njihove zaposlene koji budu želeli da prisustvuju. Ovaj događaj nije obavezan za sve koji doniraju stabla.

Ostali naslovi

Održive prakse daju rezultate
Srpska ekonomija
Renata Matusinović, izvršna direktorka kategorije hrane za jugoistočni region u kompaniji Nestlé, kao najvažniji element uspeha kompanije, zajedno sa brendom THOMY, ističe primenu održivijih praksi proizvodnje i saradnju sa lokalnim proizvođačima
PKS pozvala poslodavce da podrže praksu mladih sa invaliditetom
Srpska ekonomija
Privredna komora Srbije (PKS) pozvala je poslodavce iz Beograda, Niša, Novog Sada, Zrenjanina, Subotice i Valjeva da u svojim kompanijama omoguće praksu mladima sa invaliditetom i prijave se za program „Praksa po meri: radna praksa za mlade sa invaliditetom“. Rok za prijavu je četvrtak, 7. novembar 2024.
Proglašeni najbolji svetski brendovi
Srpska ekonomija
Interbrend procenjuje vrednost najboljih svetskih brendova kroz sveobuhvatnu analizu finansijskih performansi kompanije, uloge brenda i njegove snage, uzimajući u obzir faktore kao što su usmerenost, angažovanost i relevantnost
Sajam knjiga od 19. do 27. oktobra
Srpska ekonomija
Međunarodni beogradski sajma knjiga, 67. po redu, održaće se od 19. do 27. oktobra na „Beogradskom sajmu”, najavljeno je na današnjoj konferenciji za novinare. Ovogodišnji slogan manifestacije je „Reč je slobodna”
Podrška lokalnim zajednicama
Srpska ekonomija
Mövenpick Resort and Spa Fruške Terme ove godine je udružio snage s Dečjim selom „Dr. Milorad Pavlović“ u Sremskoj Kamenici koje za cilj ima da pomogne deci bez adekvatnog roditeljskog staranja i pruži im srećnije detinjstvo. Dečje selo u Sremskoj Kamenici prikuplja hranu, higijenske potrepštine, igračke, odeću i obuću, školski pribor, sportsku opremu i rekvizite, kao i informatičku opremu
Za prazničnu rasvetu u Beču Grad i Privredna komora preuzimaju 75% troškova
Srpska ekonomija
Vreme božićnih i novogodišnjih praznika je najvažniji period za bečke trgovce. Četvrti kvartal je deo godine kada se od prodaje ostvaruje najveći prihod. Zbog toga se trgovci trude da stvore pozitivno okruženje u tom periodu oko praznika. U šoping-centrima glavno mesto zauzima praznična rasveta, koja trgovcima predstavlja dodatni trošak
Preventivni mamografski pregledi i tokom Meseca borbe protiv raka dojke
Srpska ekonomija
Preventivni mamografski pregledi u okviru akcije „Hajde da imamo vremena za pregled“, koje sprovodi Institut za javno zdravlje Srbije „Dr Milan Jovanović Batut“, pod pokroviteljstvom Ministarstva zdravlja u saradnji sa Grand kafom i Fondom B92 pod sloganom „Ne gledaj u šolju, pregledaj se“, biće dostupni ženama i u oktobru, tokom Međunarodnog meseca borbe protiv raka dojke
Godišnji edukativni program Američke privredne komore AmChamps proslavlja deceniju uspeha
Srpska ekonomija
Tokom 10 godina razvoja AmChamps program prošao je kroz različite izazove i danas se sa ponosom može reći da je kroz raličite aktivnosti prošlo ukupno 478 učesnika - 239 menadžera iz 138 kompanija i 239 studenata sa 32 fakulteta iz 4 grada (Beograda, Niša, Kragujevca i Novog Sada)
Besplatni mamografski pregledi i tokom Meseca borbe protiv raka dojke
Srpska ekonomija
Besplatni mamografski pregledi u okviru akcije „Hajde da imamo vremena za pregled“, koju Grand kafa sprovodi zajedno sa Institutom za javno zdravlje Srbije „Dr Milan Jovanović Batut“, pod pokroviteljstvom Ministarstva zdravlja i u saradnji sa Fondom B92, pod sloganom „Ne gledaj u šolju, pregledaj se“
Najveći regionani događaj, SAP DISCOVERY DAY održan u Beogradu
Srpska ekonomija
Na najvećoj regionalnoj konferenciji za korisnike i partnere Zapadnog Balkana fokus je bio na novim SAP Cloud rešenjima i tehnologijama