Dobro došli na web portal SRPSKA EKONOMIJA

Lažni nalozi poznatih brendova pljačkaju korisnike na društvenim mrežama

Društvene mreže
Srpska ekonomija

Kompanija Kaspersky najavila je ažuriranje svoje usluge Digital Footprint Intelligence, koja pruža poboljšanu zaštitu kompanijama od lažnih naloga na društvenim mrežama, kao i lažnih aplikacija na onlajn tržištima.

Samo u prošloj godini istraživači kompanije Kaspersky otkrili su više od 500 miliona pokušaja pristupa lažnim veb lokacijama. Ove zlonamerne aktivnosti omogućavaju sajber kriminalcima da prikupljaju osetljive podatke, kao i da napadaju žrtve korišćenjem poznatih brendova. Kako biste zaštitili reputaciju svog brenda od mogućih napada lažnog predstavljanja, kompanije moraju da obrate veliku pažnju na bezbednost svog poslovanja, posebno na javnim mestima kao što su veb-sajtovi, društvene mreže i onlajn tržišta.

Kaspersky Digital Footprint Intelligence je usluga koja organizacijama pruža uvid u njihovo digitalno okruženje, omogućavajući im da identifikuju potencijalne rizike. Unapređeno rešenje sada može da nadgleda, otkriva i uklanja lažne naloge na Facebook-u, Snapchat-u, Instagram-u i Twitter-u, ali i lažne aplikacije u AppStore-u i GooglePlay prodavnici.

Sajber kriminalci se lažno predstavljaju kompanijama tako što imitiraju ili pokušavaju da ukradu njihove profile na društvenim mrežama i mobilnim tržištima kao alternativni način ciljanja svojih korisnika. Oni mogu da prodaju falsifikovanu robu ili da deluju kao predstavnik korisničke podrške i pokušaju da namame korisnike da otkriju osetljive podatke ili posete zlonamerne veb lokacije. Rukovodioci takođe predstavljaju atraktivnu metu, a lažno predstavljanje ovih pojedinaca može pomoći u širenju dezinformacija i naprednih phishing kampanja.

Praćenjem javnih onlajn izvora i pružanjem detaljnih informacija o mogućim zlonamernim aktivnostima kompanijama, Kaspersky Digital Footprint Intelligence pomaže preduzećima da identifikuju i uklone ove pretnje pre nego što negativno utiču na njihove korisnike, brend ali i – prihod.

„Kaspersky Digital Footprint Intelligence olakšava preduzećima zaštitu brendova. Zajedno sa drugim proizvodima iz Kaspersky Threat Intelligence portfolia, ova usluga kombinuje svo naše iskustvo kako bi pomogla organizacijama da poboljšaju svoje bezbednosno stanje pružanjem obaveštajnih podataka o potencijalnim pretnjama i ranjivostima“, komentariše Yulia Novikova, šef odeljenja Digital Footprint Intelligence kompanije Kaspersky.

Kako biste saznali više o usluzi Kaspersky Digital Footprint Intelligence, možete posetiti sajt, ili kontaktirati kompaniji Kaspersky na dfi@kaspersky.com.

Ostali naslovi

Veza između gojaznosti i razboljevanja u Srbiji
Srpska ekonomija
Ovogodišnje istraživanje o fizičkoj formi i zdravlju, koje je sprovela farmaceutska kompanija Galenika, otkriva glavne zdravstvene izazove sa kojima se susreću stanovnici Srbije sa viškom kilograma. Procenjujući svoj višak kilograma, 37 odsto muškaraca kaže da ima između pet i deset kilograma viška. Istog je mišljenja 45 odsto žena
Fleksibilnost važnija od plate
Srpska ekonomija
Četvrtu godinu zaredom, Osiguranik, TIM Centar, Rezilient i Infostud predstavili su rezultate istraživanja „Šta to radi zaposlene“, koje donosi najsveobuhvatniji pregled potreba, očekivanja i percepcija zaposlenih u Srbiji. Ove godine u istraživanju je učestvovalo 759 donosilaca odluka i 3.111 zaposlenih
The Bristol Belgrade na svetskoj mapi luksuza
Srpska ekonomija
The Bristol Belgrade dobitnik je prestižnog MICHELIN Key priznanja za 2025. godinu, čime sa ponosom preuzima ulogu ambasadora beogradskog duha, grada koji spaja energiju, gostoprimstvo i kulturu na način koji ostavlja snažan utisak na svakog posetioca
Još pet tona zlata do potpune sigurnosti
Srpska ekonomija
Zlatne rezerve Narodne banke Srbije dostigle su rekordnih 51,7 tona. Samo tokom ove godine vrednost zlatnih rezervi uvećana je za 1,4 milijarde evra. Deo od pet tona kupljenih u julu 2024. još se nalazi u posebnom trezoru Narodne banke Švajcarske u Bernu, ali kada i ta količina stigne u Beograd, cela nacionalna zlatna rezerva biće fizički smeštena u domaće trezore
Kako savremene tehnologije menjaju budućnost vodosnabdevanja u Srbiji
Srpska ekonomija
U Srbiji, u proseku, skoro polovina vode koja se pošalje u sistem nikada ne dođe do potrošača. Nestaje usput, u pukotinama starih cevi, u curenjima koja se ne primećuju, u greškama u merenju, nelegalnim priključcima
Dodeljene nagrada „Ekoopština“ 2025
Srpska ekonomija
U ambasadi Francuske u Srbiji održana je ceremonija dodele nagrada konkursa „Ekoopština“ koji se organizuje u partnerstvu sa kompanijama Saint-Gobain, Veolia, Decathlon, Wiener Städtische, Telekom Srbija, HUOT, nevladinim organizacijama NALED i SKGO, Francuskom agencijom za razvoj (AFD) i sa Delegacijom Evropske unije
Očuvanje šuma i prirodnih resursa
Srpska ekonomija
Inovativni potencijal AgAR-a već je prepoznat i na evropskom nivou – nakon nagrade na sajmu poljoprivrede u Poljskoj, AgAR se plasirao u finale prestižnog takmičenja za robotski traktor godine (TOTYbot), koje će svoj epilog imati na sajmu Agritechnica u Hanoveru ovog novembra
Šta da radite ako dobijete fišing imejl
Srpska ekonomija
Značajan broj fišing imejlova svakodnevno stiže do korisnika. Iako oni obično završe u spam folderu, jer ih današnji bezbednosni sistemi uglavnom lako prepoznaju i preusmere u neželjenu poštu (neretko zajedno i sa nekom legitimnom porukom), veliki broj uspe i da prevari korisnike i navede ih da otvore linkove koje sadrže i potom unesu svoje privatne podatke
Sedam saveta za finansijski pametan odmor
Srpska ekonomija
Letnji odmori su vreme za uživanje, punjenje baterija i stvaranje uspomena. Bilo da planirate da se brčkate u moru, istražujete skrivene ulice evropskih gradova ili uživate u prirodi Srbije – odmor ne mora da znači i ozbiljan udar na vaš budžet
Večna garancija vrednosti
Srpska ekonomija
Nekada simbol bogova i kraljeva, danas univerzalna „sigurna luka” u ekonomskim olujama, zlato je retka konstanta koja premošćuje milenijume. Sija vekovima, a sjaj mu uprkos digitalnoj ekonomiji, aplikacijama, virtuelnim valutama - ne bledi. Samo u prvoj polovini 2025. godine, trgovci su imali povećanu prodaju za četvrtinu u odnosu na isti period lane