Dobro došli na web portal SRPSKA EKONOMIJA
531 do 540 od 602
Piše: prof. dr Ognjen Radonjić
U septembru 1993. dugotrajna valutna kriza je primorala vlade EU da relaksiraju prag odstupanja definisan ERM-om i puste svoje valute da plivaju u znatno širem rasponu: +/-15% od targetiranog nivoa ...
Piše: Branislav Vujović, predsednik New Frontier Group 
Serveri, sistemi za skladištenje podataka, pretvoreni su u usluge korišćenja određenih kapaciteta za obradu podataka i za njihovo skladištenje ...
Piše: Ljiljana Staletović
Očekuje se da će se realizacijom sporazuma potpisanih između predstavnika srpske i turske vlade otvoriti 4.000 radnih mesta u Srbiji. Inače, u turskim firmama u Srbiji zaposleno je 8.000 radnika ...
Piše: Ljiljana Staletović
Novobrdski rudarski zakonik, usvojen u vreme vladavine despota Stefana Lazarevića, 29. januara 1412. godine, sadrži 52 pravne odredbe o rudarstvu i Statut Novog Brda, koji se sastoji iz 23 člana ...
Piše: Ljiljana Staletović
U prvih 10 svetskih banaka po četiri su kineske i američke, te po jedna iz Velike Britanije i Japana ...
Piše: Sanja Radinović
Prosečna plata u privatnom sektoru i dalje ne može da se meri sa onom koju zarađuju zaposleni u javnom. I pored smanjivanja zarada, državne ćate danas prihoduju i do 20 odsto više nego njihove kolege zaposlene kod privatnika ...
Piše: Branislav Vujović, predsednik New Frontier Group 
Započinjete novi projekat, ali niste sigurni u uspeh. Kako proveriti da li će biti isplativ? ...
Piše: prof. dr Miloš Jagodić
Niški oblasni upravnik Mithat-paša ustanovio je 1863, eksperimentalno najpre samo u Pirotu, lokalni štedni fond u koji su tamošnji stanovnici uplaćivali depozite, a 1888. je, umesto fondova, formirana državna Zirat banka ...
Piše: Milan Dobromirović
Državne firme od 1. januara do 31. marta ove godine zabeležile dva i po puta bolji poslovni rezultat od planiranog ...
Piše: Marko Petrešević
Transport Dunavom je trenutno ekonomski najisplativiji, ali nije iskorišćen jer nema direktne kontejnerske linije i lučke infrastrukture koja bi to mogla da podrži, kao ni redovnog kontejnerskog servisa, koji bi omogućio bolji pristup lukama na Crnom moru ...