Marketinška kampanja Direktne banke s porukama „Mi vas ne šišamo”, „Mi vas ne jašemo”, „Mi vas ne čerupamo” i „Ko o čemu, banke o poverenju” izuzetno je doprinela njenoj popularizaciji, pošto svakako odskače od ustanovljene estetike, a nikoga nije ostavila ravnodušnim. Može da bude i motivator ostalima da u komunikaciji s korisnicima odstupe od klišea, i budu prijatelj i partner svojim korisnicima, kaže u intervjuu za Srpsku ekonomiju Tatjana Vukić, direktorka marketinga i prodaje Direktne banke, koju smo pitali kakav je odjek među klijentima imala nesvakidašnja kampanja ove banke.
Utisak je da banke u Srbiji teško uspevaju da uspostave otvoreniji i opušteniji odnos s klijentima.
Tradicionalno bankarsko oglašavanje pretežno funkcioniše po principu selektivnog, jednosmernog obraćanja ciljnoj grupi. Verujem da je srž problema u tome da sve kompanije u svojoj strukturi još uvek nisu sasvim spremne na otvoreni dijalog sa svojim korisnicima. Direktna banka jeste! I zato smo se građanima obratili savremenom kampanjom koja pomera granice i jezikom koji je svakodnevan. Mi otvaramo vrata našim i budućim klijentima da dođu i uvere se u transparentnost troškova koji podrazumevaju njihove poslove i transakcije u banci. Potrebe klijenata nisu samo finansijske, oni od banke očekuju partnerski odnos, koji karakterišu poverenje, fleksibilnost, pouzdanost i stabilnost, kao pomoć da postignu vlastite životne ciljeve. Mi želimo da komuniciramo i radimo sa svojim klijentima otvoreno i bez ustručavanja.