Dobro došli na web portal SRPSKA EKONOMIJA
381 do 390 od 630
Pišer: Dragana Bokan
Posle secesije Hrvatske, Josip Vrhovec želeo je da se istakne i pohvali kao zaslužan „prvoborac”, pa je za hrvatske medije izjavio: „Da nije bilo Dolanca i mene, četnički generali napravili bi onaj nadzvučni avion i šta bismo onda?” – seća se general Sava Pustinja, dugogodišnji direktor Vojnotehničkog instituta ...
Piše: Nataša Draganjac
Mlada žena koja je kratko radila na ekspertskoj poziciji u firmi, unapređena je u menadžera. U početku je bila vrlo srećna zbog toga što je tako brzo napredovala, ali su se ubrzo stvari promenile. Počela je da oseća veliki pritisak svojih šefova ...
Piše: Miroslav Lj. Cvijović
Ubiše nas prejake cifre i puče podatak kao bič fijukom za sva vremena i ne rekoše ko je krivac za taj metak od brojeva ...
Piše: prof. dr Ognjen Radonjić
U središtu problema nalazi se kumulacija privatnog duga koja je nastala zbog masivnog transfera kupovne moći ka zemljama periferije evrozone putem moćnih evropskih banaka iz centra ...
Piše: Dejan Kovačević
Čuvene spustaške strmine Alpa i Dolomita, od 45 odsto pada, gde, već, posle desetak sekundi, jurite stotinu kilometara na sat, ušle su u legendu ...
Piše: Dejan Kovačević
Planina Jahorina ponovo postaje jedno od najtraženijih skijališta regiona – tvrdi stručnjak za „reanimaciju planina”, direktor Olimpijskog centra Dejan Ljevnaić ...
Piše: Dejan Kovačević
Kako počinje zimska sezona, u prvom planu turista je Kopaonik, koji iz godine u godinu beleži sve veći broj gostiju ...
Piše: Slaviša Vasiljević
U 2018. Srbija je od turizma zaradila 30 odsto više para nego godinu dana ranije, a najveći deo od ukupno milijardu i 350 miliona evra, čak 70 odsto, inkasirala je u Beogradu ...
Srpska ekonomija
Bangkok, glavni grad Tajlanda, sa 22 miliona stranih gostiju, najprimamljivija je turistička destinacija na svetu, pokazuje godišnja analiza Mastercard Destination Cities Index ...
Piše: Branislav Vujović, predsednik New Frontier Groupa
Promene u poslovanju koje donosi digitalna ekonomija stvaraju novu vrednost koja se ogleda u mnogo elemenata, a ovde ćemo izdvojiti neke od njih – brzinu, mogućnost rasta, prilagođavanje klijentima i smanjenje troškova ...