Kompanija Kaspersky najavila je ažuriranje svoje usluge Digital Footprint Intelligence, koja pruža poboljšanu zaštitu kompanijama od lažnih naloga na društvenim mrežama, kao i lažnih aplikacija na onlajn tržištima.
Samo u prošloj godini istraživači kompanije Kaspersky otkrili su više od 500 miliona pokušaja pristupa lažnim veb lokacijama. Ove zlonamerne aktivnosti omogućavaju sajber kriminalcima da prikupljaju osetljive podatke, kao i da napadaju žrtve korišćenjem poznatih brendova. Kako biste zaštitili reputaciju svog brenda od mogućih napada lažnog predstavljanja, kompanije moraju da obrate veliku pažnju na bezbednost svog poslovanja, posebno na javnim mestima kao što su veb-sajtovi, društvene mreže i onlajn tržišta.
Kaspersky Digital Footprint Intelligence je usluga koja organizacijama pruža uvid u njihovo digitalno okruženje, omogućavajući im da identifikuju potencijalne rizike. Unapređeno rešenje sada može da nadgleda, otkriva i uklanja lažne naloge na Facebook-u, Snapchat-u, Instagram-u i Twitter-u, ali i lažne aplikacije u AppStore-u i GooglePlay prodavnici.
Sajber kriminalci se lažno predstavljaju kompanijama tako što imitiraju ili pokušavaju da ukradu njihove profile na društvenim mrežama i mobilnim tržištima kao alternativni način ciljanja svojih korisnika. Oni mogu da prodaju falsifikovanu robu ili da deluju kao predstavnik korisničke podrške i pokušaju da namame korisnike da otkriju osetljive podatke ili posete zlonamerne veb lokacije. Rukovodioci takođe predstavljaju atraktivnu metu, a lažno predstavljanje ovih pojedinaca može pomoći u širenju dezinformacija i naprednih phishing kampanja.
Praćenjem javnih onlajn izvora i pružanjem detaljnih informacija o mogućim zlonamernim aktivnostima kompanijama, Kaspersky Digital Footprint Intelligence pomaže preduzećima da identifikuju i uklone ove pretnje pre nego što negativno utiču na njihove korisnike, brend ali i – prihod.
„Kaspersky Digital Footprint Intelligence olakšava preduzećima zaštitu brendova. Zajedno sa drugim proizvodima iz Kaspersky Threat Intelligence portfolia, ova usluga kombinuje svo naše iskustvo kako bi pomogla organizacijama da poboljšaju svoje bezbednosno stanje pružanjem obaveštajnih podataka o potencijalnim pretnjama i ranjivostima“, komentariše Yulia Novikova, šef odeljenja Digital Footprint Intelligence kompanije Kaspersky.
Kako biste saznali više o usluzi Kaspersky Digital Footprint Intelligence, možete posetiti sajt, ili kontaktirati kompaniji Kaspersky na dfi@kaspersky.com.