Dobro došli na web portal SRPSKA EKONOMIJA

Srbija dobila novi turistički brend

Dubai
Foto: TOS
Srpska ekonomija

„Srbija. Doživi!“ („Experience! Serbia“) novi je turistički brend naše zemlje koji su Turistička organizacija Srbije i nacionalna platforma Srbija stvara / Serbia Creates predstavile merđunarodnj javnosti na Svetskoj izložbi EKSPO 2020 Dubai. Brend je deo nove strategije marketinga turizma u cilju privllačenja domaćih i stranih turista. 

Novi i moderan turistički brend Srbije, čiji je narativ zasnovan na komunikaciji destinacije kroz iskustvo koje turisti mogu da dožive u našoj zemlji, pre svega je namenjen turistima koji na svojim putovanjima traže zanimljiva i autentična iskustva, prirodne lepote, kreativne i inspirativne destinacije. Inspiracija za novi brend i vizuelni identitet Srbije kao turisičke destinacije pronađena je u neponovljivom i dinamičnom doživljaju koji Srbija nudi na raskrsnici istoka i zapada, gde se mešaju moderno i tradicionalno, urbano i prirodno. Novi brend simbolizuje taj dinamični doživljaj koji turisti mogu da razumeju, osete i dele dalje, saopštili su Turistička organizacija Srbije i nacionalna platforma Srbija stvara / Serbia creates.

Primena novog turističkog brenda „Srbija. Doživi!“, koji je najavljen prilikom dodele nagrade „Turistički cvet“ u Srbiji prošlog meseca, a međunarodnoj javnosti predstavljen u Dubaiju, počinje ove godine. Kako će se promovisati Srbija, a kako pojedine destinacije i najznačajniji turistički proizvodi, domacoj javnosti biće detaljnije predstavljeno na predstojećem 43. Međunarodnom sajmu turizma u Beogradu.

Ostali naslovi

Koje boje će biti novi mobilijar u Muzejskoj četvrti?
Srpska ekonomija
Glasanje za boju mobilijara u Muzejskoj četvrti u Beču je završeno, a publika se sa 32 odsto glasova odlučila za narandžastu boju. U glasanju je učestvovalo ukupno 12.446 osoba od kojih je 32 odsto glasalo za narandžastu, 27 odsto za zelenu, 24 odsto za roze, a 17 odsto za plavu boju. Postavljanje 76 delova novog mobilijara u dvorištima Muzejske četvrti će biti sprovedeno u proleće
Ko će imati najveći a ko najmanji rast u regionu
Srpska ekonomija
Svetska banka u novom izveštaju predviđa ekonomski rast Bosne i Hercegovine ove godine od 3 posto, a naredne od 3,2 posto, što je najmanje u regionu, dok se za Crnu Goru predviđa najviši rast od 5,6 odsto
Nemački izvoz plastičnog otpada smanjen je za trećinu u 2021.
Srpska ekonomija
Nemački izvoz plastičnog otpada opao je za trećinu u 2021. godini, delom zbog strožih ograničenja uvoza i pandemijskih poremećaja u lancima snabdevanja, saopštilo je udruženje kompanija u sektoru upravljanja vodama i otpadom
Varijaju cene na svetskim produktnim berzama
Srpska ekonomija
Na Produktnoj berzi u Čikagu u odnosu na podatak iz prethodne nedelje, pšenica je pojeftinila 4,23%, a kukuruz je pojeftinio 1,44%. U Parizu u odnosu na podatak iz prethodne nedelje, pšenica je pojeftinila 5,09%, a kukuruz je pojeftinio 0,42%. Cene pšenice su tokom nedelje rasle na Evronekstu zbog međunarodne konkurentnosti ove robe, ali i prateći cenovna kretanja u Čikagu
Uspeh Beča kao kongresne destinacije
Srpska ekonomija
U zajedničkom procesu akvizicije Bečki kongresni biro Turističke organizacije, nacionalna turistička marketinška organizacija Austrije, Hilton Vienna Park i Bečki sajam su izabrani za organizatore regionalne godišnje konferencije PCMA (Professional Convention Management Association
Kopaonik biznis forum od 6. do 9. marta 2022. godine uz dokaz o vakcini
Srpska ekonomija
Savez ekonomista Srbije ulaže velike napore da Kopaonik biznis forum u Hotelu Grand Kopaonik od 6. do 9. marta 2022. godine organizuje u dobro poznatom tradicionalnom formatu. Od svih učesnika foruma prilikom registracije zahtevaće se dokazi o potpunoj vakcinaciji ili preležanoj bolesti u proteklih šest meseci. Registracija učesnika počela je 10. januara 2022. godine
Globalna logistička kriza podstakla skok kontejnerskog prevoza tereta u Rusiji
Srpska ekonomija
Rusko državno železničko preduzeće objavilo je da je u 2021. zabeležilo 34,4-postotni skok kontejnerskog prevoza tereta. Enorman rast troškova pomorske dostave, uzrokovan krahom lanca snabdevanja na globalnom transportnom tržištu, podstakao je kineske proizvođače da šalju više robe u Evropu železnicom preko Rusije
Poreski kalendar do kraja januara
Srpska ekonomija
Objavljujemo poreski kalendar do kraja januara. Bitna su dva datuma: 17. i 31. januar
Kontakt telefoni za proveru upisa u izvodima iz JBS
Srpska ekonomija
Na dan održavanja referenduma, u nedelju, 16. januara, građani mogu dobiti informacije na brojeve telefona: 011/2641-497 i 011/2686-808, od 7 do 20 časova
Globalni uticaj rudarstva na životnu sredinu
Srpska ekonomija
Na Institutu za ekološku ekonomiju u Beču je sprovedena sveobuhvatna analiza globalnog uticaja rudarske industrije na životnu sredinu korišćenjem nove geoinformatičke metode