Ministar građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture Goran Vesić obišao je radove na izgradnji nove deonice Moravskog koridora, od Makrešana do Koševa, koja će biti završena do kraja oktobra.
Vesić je tom prilikom rekao da će na taj način Kruševac biti povezan na auto-put, dodavši da je završeno šest kilometara leve trake nove deonice, koja je ukupno duga deset kilometara i da je saobraćaj preusmeren na taj poluprofil, a da će se sada raditi desna traka.
On je naveo da će Moravski koridor biti dug ukupno 110 kilometara i da će spajati auto-puteve “Miloš Veliki” i Beograd–Niš, odnosno dve petlje – Preljina i Pojate.
Ministar je najavio da će narednih dana biti potpisan ugovor za obilaznicu oko Kragujevca, u dužini od 21 kilometar, dodavši da predstoji i izgradnja auto-puta „Vožd Karađorđe“, čiji će idejni projekat biti završen do kraja godine.
Vesić je ukazao na to da će i ova saobraćajnica povezati dva auto-puta – Beograd-Niš i „Miloš Veliki“ tako da će čitava Šumadija biti premrežena brzim putevima i auto-putevima.
On je podsetio na to da je Vlada Srbije nedavno usvojila odluku o izradi urbanističkog plana za izgradnju pruge Stalać–Kraljevo, a kasnije i Kraljevo–Rudnica, kojom će se ići 120 kilometara na čas, tako da stanovnici tog kraja neće imati samo dobre puteve, već i brzu prugu.
Državni sekretar Ministarstva građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture Mihajlo Mišić istakao je da radovi na Moravskom koridoru napreduju prema planu i da radnici rade uprkos vrućini, kao i da se naročito obraća pažnja na njihovu zaštitu.
Svi imaju kompletnu zaštitnu opremu, obezbeđeni su odgovarajućim količinama napitaka, imaju sve što je potrebno da bi bezbedno mogli da izvode radove i po ovakvim uslovima, naglasio je Mišić i dodao da se radi u dve smene i do kasno noću.
Direktor JP “Koridori Srbije” Aleksandar Antić istakao je da će Moravski koridor doneti i nekoliko novih industrijskih zona u ovaj kraj, dodavši da će to preduzeće ostaviti lokalnim samoupravama i objekte izgrađene za potrebe izgradnje auto-puta, koji mogu biti nove industrijske zone.
Prema njegovim rečima, jedna takva zona će biti u Ćićevcu gde postoji približno 20 hektara koji su bili u funkciji izgradnje auto-puta, druga u okolini Kruševca površine gotovo 28 hektara, a treća u Adranima kod Kraljeva.