Dobro došli na web portal SRPSKA EKONOMIJA

Zajednička promocija TO Novog Sada i Sremskih Karlovaca

Beograd
Foto: TOS
Srpska ekonomija

Na juče završenom 43. Međunarodnom sajmu turizma u Beogradu, koji se posle jedne godine pauze, održava u drugačijem terminu nego uobičajeno, na štandu TONS-a, gde se predstavila i Turistička organizacija opštine Sremski Karlovci, a tokom prva dva dana, održano je mnogo unapred ugovorenih sastanaka sa predstavnicima medija, turističke privrede iz zemlje i regiona, kao i sa svojim stalnim partnerima.

Drugog dana sajma, na štandu je održana i konferencija za novinare, na kojoj su predstavljene nove kampanje, projekti i buduće aktivnosti ove dve turističke organizacije koje su nedavno potpisale i protokol o saradnji, a uveliko rade na pripremi brojnih promotivnih aktivnosti tokom ove godine, objavio je TONS.

Tokom konferencije za medije održane na štandu TONS-a, ove dve turističke organizacije predstavile su svaka svoje novine u turističkoj ponudi, dok je nakon konferencije održana degustacija vina sa područja Novog Sada i Sremskih Karlovaca.

Direktor Turističke organizacije Grada Novog Sada, Branislav Knežević, osvrnuo se na ovogodišnje novine u radu TONS-a.

„Novi Sad je svečanom ceremonijom otvaranja, 14. januara ušao u godinu Evropske prestonice kulture. Godina kulture je za nas u Novom Sadu, ali i za celu našu zemlju izuzetno važna. Očekivanja su velika jer želimo da ova godina bude ne samo godina oporavka već i velikog rasta dolazaka i noćenja turista. U tom smislu mi smo puno toga već uradili kako bismo turistima pružili bogat sadržaj u Novom Sadu.“ – najpre je naveo direktor TONS-a.

Direktor TONS-a posebno je istakao raznovrstan program i dešavanja u godini Evropske prestonice kulture, te je naveo da će se tokom ove godine Novi Sad predstaviti publici sa više od 1500 kulturnih događaja i sa oko 4000 umetnika u osam programskih lukova. Iza nas su programski lukovi „Doček” i „Seobe“, a ispred nas je početak programskog luka „Budućnost Evrope“, koji se bavi temama poput obrazovanja i mladih.

„Iako je na izmaku tek prvi kvartal godine kulture u Novom Sadu, TONS se može pohvaliti otvaranjem čak dva nova moderna Turistička info centra, na najprometnijim lokacijama u Novom Sadu. Najpre je otvoren Info centar na našem centralnom trgu, Trgu slobode, koji pored informativnog dela za turiste, ima veliki broj publikacija, interaktivni kutak za naše posetioce, kao i salu sa konferencije i izložbe. Drugi Info centar, nalazi se na železničkoj stanici i spremno dočekuje turiste koji nam stižu, ne samo novim brzim vozom, već i autobusom“ – istakao je Branislav Knežević.

Direktor TONS-a se zatim osvrnuo na činjenicu da je TONS razvio i novi brend i novi vizuelni identitet TONS-a i istakao da je novi brend identitet TONS-a zasnovan na utiscima i emocijama posetilaca i turista.

Brojne nove publikacije koje smo spremili za godinu kulture u Novom Sadu prevedene su na više jezika i već su omiljeni dar naših sugrađana za njihove goste koje dočekuju ove godine, a reakcije turista su i više nego pozitivne, jer se svi slažu u jednom – da su besplatno dobili nov i ažuriran vodič sa brojnim predlozima zbog kojih će se sigurno ponovo vratiti u Novi Sad u skorije vreme. Među pomenutim vodičima je „Kulturno-turistički vodič“, urađen u tvrdom povezu, kao i projekat i publikacija „52 vikenda u Novom Sadu“, koja u ovom trenutku pruža turistima 64 predloga kako da provedu vikend u našem gradu, a uveliko se radi na pripremi novih predloga.

„U toku je i priprema publikacije o novosadskoj vinskoj ruti, kao nastavak projekta koji smo realizovali prošle godine. Ovaj projekat je obuhvatio 6 vinski pravaca sa oko 60 vinarija sa turističkim atrakcijama na ovim vinskim rutama.“ – dodao je Branislav Knežević.

Turistička organizacija Novog Sada posebno je ponosna na svoje brojne promotivne kampanje kojima želimo da domaćoj, regionalnoj, ali i široj evropskoj javnosti predstavimo sve aktuelnosti u turističkoj ponudi ovogodišnje prestonice kulture.

Pored kampanja na društvenim mrežama, promocije putem domaćih i regionalnih kampanja, nastupa na domaćim i regionalnim kampanjama, planiramo da sa novosadskim predstavnicima turističke privrede priredimo promociju u regionu i na tome već uveliko radimo kada je reč o promociji u Banjoj Luci. Široj evropskoj javnosti, Novi Sad će ove godine biti predstavljen putem kampanje na prestižnom svetskom pretraživaču „Trip Advisor“, i ova kampanja obuhvatiće ključne mesece, od aprila do juna, tokom kojih ćemo akcenat staviti na veoma važna emitivna tržišta: Turska, Austrija i Nemačka. Od početka godine već smo ugostili i predstavnike vodećih medijskih kuća Nemačke i Austrije, te smo i na ovaj način prisutni u medijima poput nemačkog visokotiražnog „Die Welt“-a, i austrijskog „Salzburger Nachrichten”.

Direktorka Turističke organizacije opštine Sremski Karlovci (TOOSK), Jasmina Beljan Iskrin, na početku je stavila akcenat na novine u turističkoj ponudi Sremskih Karlovaca:

„Pre svega, zadovoljstvo mi je da istaknem da je Turistička organizacija u saradnji sa partnerima od ove sezone uvela objedinjenu ulaznicu. Objedinjena ulazica podrazumeva vođenu turu uz ulaske u Karlovačku gimnaziju, Sabornu crkvu, Patrijaršijski dvor i Karlovačku Bogosloviju. Cene ulaznica za organizovane grupe su 350 dinara za decu i 500 za odrasle posetioce.“
TO Sremski Karlovci uvela je novi festival u kalendar događaja „Karlovački letnji festival“, tako da nas u toku jula i avgusta očekuje niz umetničkih događaja na različitim lokacijama u Sremskim Karlovcima – muzičkih, likovnih, grafičkih, pesničkih i drugih stvaralačkih sadržaja. Pre toga, u maju i junu očekuje nas izložba „Iz ženskog ugla“ posvećena ženama koje su stvarale na ovim prostorima, a u sklopu luka „Heroine“ Evropske prestonice kulture .

Turistička organizacija Sremski Karlovci je na pragu otvaranja novog Informativnog centra. Naime, u novoizgrađenom objektu uz magistralni put, na samom ulasku u centar mesta, TOOSK će predstaviti integrisanu ponudu Sremskih Karlovaca i okoline na interaktivan i inovativan način.

TOOSK je krajem predhodne i početkom ove godine objavila dve nove brošure „Vinski put Fruške gore“ i „Turistički vodič Sremski Karlovci“, a u izradi su tematske rute koje će naročito individualnim turistima, a onda i svim drugim posetiocima, odnosno grupama, pružiti nove ideje i mogućnosti u poseti ove turističke destinacije. Planiraju se zajednički programi i tematizovane rute na celoj destinaciji Novi Sad, Sremski Karlovci i Fruška gora.

Takođe, naglašeno je da će promotivne aktivnosti i kampanje u narednom periodu TO Sremski Karlovci raditi, kako pojedinačno, tako i objedinjeno sa Turističkom organizacijom Novog Sada u cilju unapređenja vidljivosti turističke ponude.

Ostali naslovi

Uspešna promocija Zlatibora na sajmu turizma u Beogradu
Srpska ekonomija
U nedelju 27.marta je završen 43. Međunarodni sajam turizma u Beogradu. Zlatibor je predstavljen u okviru štanda TO regije Zapadna Srbija. Na ovogodišnjem sajmu Zlatibor se predstavio novim turističkim sadržajima. U fokusu interesovanja i najveća atrakcija jeste zlatiborska "Gold gondola"
Na oko 80 odsto površina lokacije za depo metroa upisana javna svojina grada
Srpska ekonomija
Izgradnja metroa započela je krajem prošle godine nasipanjem terena na Makiškom polju. Do sada je završeno uređenje podtla na površini od tri hektara, a na još devet hektara zemljišta u toku je raščišćavanje terena, izjavio je zamenik gradonačelnika Goran Vesić.
Produbljivanje tradicionalno dobre saradnje Srbije i Angole
Srpska ekonomija
Ministar spoljnih poslova u Vladi Republike Srbije Nikola Selaković razgovarao je danas sa ministrom spoljnih poslova Angole Teteom Antonijom, sa kojim su, nakon sastanka, potpisana četiri dokumenta o unapređenju saradnje dveju zemalja
Završena ski sezona na Torniku
Srpska ekonomija
Ovogodišnja skijaška sezona na Tornku počela je 24. decembra i od tada je ovo skijalište radilo bez prekida, punim kapacitetom
Premijerno prikazani novi promotivni filmovi o Beogradu
Srpska ekonomija
Upravo završen 43. Međunarodni sajam turizma ostavio je utisak na sve posetiocie koji su imali priliku da se upoznaju sa bogatom turističkom ponudom, između ostalog i Beograda. Na štandu Turističke organizacije Beograda na Beogradskom sajmu predstavljena je nova promotivna kampanja za 2022. godinu i premijerno prikazana serija pet novih turističkih filmova o Beogradu
Srbija ima dovoljno zaliha u robnim rezervama
Srpska ekonomija
Ministar finansija u Vladi Republike Srbije Siniša Mali istakao je danas da je naša zemlja jaka i stabilna, da su robne rezerve popunjene i da ima dovoljno poljoprivrednih proizvoda, čak i za pomoć državama u regionu
Energetska bezbednost i diverzifikacija prioriteti
Srpska ekonomija
Potpredsednica Vlade Republike Srbije i ministarka rudarstva i energetike Zorana Mihajlović izjavila je danas u Pragu, gde učestvuje na okruglom stolu o energetskoj bezbednosti i diverzifikaciji u Evropi, da će Srbija nastaviti da radi na diverzifikaciji, posebno u gasnom sektoru, kako bi omogućila neometan privredni razvoj
Završen 43. Međunarodni sajam turizma
Srpska ekonomija
Završen je 43. Međunarodni sajam turizma koji je bio uveličan bogatim programom za posetioce. Sajamski obilazak direktorke Marije Labović lokalnim turističkim organizacijama je protekao, objavila je Turitička organizacija Srbije, u razmeni mišljenja o unapređenju srpskog turizma, pozivima dobrodošlice, fotografijama za uspomenu i razmenom autentičnih poklona
Upravljanje finansijama i izrada biznis plana
Srpska ekonomija
Kako pravilno postaviti finansijski model poslovanja, kako obezbediti uravnotežen priliv novca i kako napraviti održiv biznis plan neke su od tema o kojima su preduzetnice i one koje planiraju to da postanu razgovarale sa stručnjacima na prvim edukativnim radionicama iz serijala pod nazivom Traže se: žene koje veruju u seb
Turisti u Novi Sad stižu i brzim vozom iz Beograda
Srpska ekonomija
Zvaničnim puštanjem u rad brzog voza Železnica Srbije, dva najveća grada Srbije, Beograd i Novi Sad, povezana su najkvalitetnijom železničkom infrastrukturom. Na taj način će stanovnici glavnog grada, našeg najvećeg domaćeg emitivnog turističkog tržišta, moći još brže da posete svoju omiljenu turističku destinaciju