Dobro došli na web portal SRPSKA EKONOMIJA

San Dijego, Džordžtaun i Hajderabad nove destinacije KLM-a

Putovanja
Foto: Sandijego (KLM)
Srpska ekonomija

Holandska nacionalna avio-kompanija KLM uvodi tri nove destinacije u svoju interkontinentalnu mrežu letova počev od letnjeg reda letenja. Tri nedeljna leta će od 8. maja 2025. povezivati Amsterdam i San Dijego, čime će ovaj grad postati 22. severnoamerička destinacija do koje KLM ima direktne letove. Od 4. juna sledeće godine KLM uvodi i dva nedeljna direktna leta do Džoržtauna u Gvajani, sa kratkim zaustavljanjem u Sent Martenu na povratku. Hajderabad, kao četvrta destinacija u Indiji do koje KLM ima direktne letove, uvodi se u mrežu letova od 2. septembra 2025. sa tri direktna leta iz Amsterdama.

Svi polasci za navedene destinacije iz Amsterdama su prepodnevni, pa zahvaljujući jutarnjem KLM-ovom letu iz Beograda, putnici iz Srbije imaju optimalnu vezu i minimalno čekanje u tranzitu.

San Dijego, poznat po blagoj kalifornijskoj klimi i dugim obalama, takođe je i snažno industrijsko središte. Džordžtaun je glavni i najveći grad Gvajane, države u kojoj se kao retko gde na svetu još uvek može naći priroda u svom izvornom obliku i gde se mogu posetiti prašume i savane. Hajderabad, glavni grad indijske države Telangana, sa preko 800 farmaceutskih kompanija poznat je kao „farmaceutska prestonica Indije“u kome mnoge američke i evropske IT kompanije imaju svoje kancelarije.

Ostali naslovi

Humanitarna akcija Istorijskog muzeja Srbije i udruženja Čep za hendikep
Srpska ekonomija
Istorijski muzej Srbije i udruženje „Čep za hendikep” Vas pozivaju da se 3. decembra pridružite obeležavanju Međunarodnog dana osoba sa invaliditetom učešćem u humanitarnoj akciji prikupljanja čepova sa plastičnih flaša, čijom će se reciklažom obezbediti sredstva za nabavku ortopedskih pomagala za osobe sa invaliditetom
Digitalizacija zdravstva prioritet, u martu stiže eBolovanje
Srpska ekonomija
Dostupnost inovativnih terapija i kliničkih studija, integracija privatnog i državnog sistema i nastavak digitalizacije zdravstva kroz uvođenje novih usluga koje bi olakšale tok lečenja svim građanima, tri su ključna prioriteta NALED-ovog Saveza za zdravstvo
Deset godina od upisa porodične slave na Uneskovu Reprezentativnu listu
Srpska ekonomija
Porodična slava upisana je na Uneskovu Reprezentativnu listu nematerijalnog kulturnog nasleđa čovečanstva 27. novembra 2014. godine. Odluka o upisu je doneta na IX zasedanju Međuvladinog komiteta za očuvanje nematerijalnog kulturnog nasleđa u Uneskovom centru u Parizu
I u Beču saobraćajni znakovi od drveta
Srpska ekonomija
U Austriji se već neko vreme koristi drvo za izradu saobraćajnih znakova umesto metala, odnedavno i u Beču. Drveni znakovi treba da doprinesu smanjenju emisije CO2 zahvaljujući ekološki prihvatljivoj proizvodnji. U glavnom gradu Austrije su prvi put postavljeni drveni saobraćajni znakovi na novo uređenom trgu Kristijan Broda
Najluđa noć u Herceg Novom
Srpska ekonomija
Povodom dočeka 2025. godine, grad sunca, Herceg Novi, priprema zabavan i zanimljiv višednevni muzički program sa bogatim pratećim sadržajem
Najmlađi manekeni zasijali u prazničnom duhu
Srpska ekonomija
Revija je bila deo bogatog programa ovogodišnjeg Fashion Selection-a, koji je okupio preko 20 dizajnera i ponudio ekskluzivne modne kolekcije
Proglašeni najbolji prevodi sa francuskog-Nagrada Branko Jelić
Srpska ekonomija
Francuski institut u Srbiji i Udruženje književnih prevodilaca Srbije dodelili su nagrade za najbolje prevode sa francuskog na srpski, objavljene u protekloj godini. Nagrada nosi ime čuvenog prevodioca Branka Jelića, a dodeljuje se od 2009. godine. Ova nagrada deo je razvijenog programa Francuskog instituta za pružanje podrške izdavačima i prevodiocima
Katastar ostaje transparentan i efikasan
Srpska ekonomija
Povodom kritika koje na račun katastra iznose pojedinci iz rukovodstva Advokatske komore Vojvodine (AKV), predvođeni Vladimirom Beljanskim i Tanjom Arsić i njihovim štrajkom upozorenja, smatramo da je važno jasno i otvoreno obavestiti građane o stvarnoj pozadini njihovih zahteva
Obuka operatora na softveru za vežbe podržane simulacijama
Srpska ekonomija
Kurs za obuku operatora na simulacionom softveru JCATS, koji je u Centru za obuku putem simulacija u Beogradu realizovan u prethodne dve nedelje, završen je danas dodelom uverenja polaznicima za uspešno savladan program
Kampanja KAD IDE TURA, NE IDE GAS stigla do više od 4 miliona ljudi
Srpska ekonomija
Društveno-odgovorna kampanja KAD IDE TURA, NE IDE GAS, kompanije HEINEKEN Srbija, treću godinu zaredom ostvaruje impresivne rezultate. Kombinacijom outdoor oglašavanja, društvenih mreža i radio reklama, ali i saradnjom sa najvećim fakultetima u zemlji i uz podršku poznatih ličnosti, kampanja je uspešno obuhvatila najširu publiku i došla do više od četiri miliona ljudi