Beograd će naredne godine biti domaćin Međunarodnog sajma franšizinga i partnerstva, koji će se održati uz podršku Privredne komore Srbije, na Beogradskom sajmu 6. i 7. aprila 2022. godine.
Za preduzeća i posetioce iz Srbije, ova manifestacija će biti jedinstvena prilika da se upoznaju sa konceptom franšiza, nauče kako sopstveni posao mogu da vode pod dobro poznatim brendom, pronađu partnere i započnu novi biznis, objavila je Privredna komora Srbije.
Na sajmu franšiza biće prisutni domaći i međunarodni franšizni koncepti. Pored izlagačkog prostora, organizovaće se i prateće edukativne konferencije, sadržaji namenjeni potencijalnim kupcima franšiza, nezaposlenima koji žele da započnu sopstveni posao, preduzetnicima, institucijama... Koliko je biznis zasnovan na modelu franšizinga značajan, pokazuje podatak da se čak 70 posto tržišne privrede u SAD zasniva na franšiznom poslovanju u 75 različitih delatnosti, najviše u industriji hrane i restorana.
Prema podacima PKS, više od 240 kompanija u Srbiji svoj rad bazira na konceptu franšiza, a 65 odsto njih su inostrani brendovi.