Najznačajniji festival TV industrije u ovom delu Evrope, koji okuplja profesionalce iz celog sveta, NEM Dubrovnik, ugostio je kompaniju Telekom Srbija kao najvećeg proizvođača serijskih sadržaja u regionu. Telekom Srbija je, u okviru glavnog programa festivala, predstavio svoju produkciju kratkim osvrtom na osam najpopularnijih autorskih serijala, a posetioci festivala imali su priliku da pogledaju premijere novog igranog serijala ove kompanije „Golden Boi” čiji je film verzija je već postigla veliki uspeh u Srbiji, kao i serijal „Šetnja sa lavom”, savremena priča koja će doneti pravo osveženje na male ekrane.
„Telekom Srbija je za kratko vreme postao najveći proizvođač TV sadržaja u regionu i na taj način napravio velike promene u filmskoj i serijskoj produkciji u Srbiji i zemljama u okruženju. Naša ambicija je da sa kvalitetnom i raznolikom ponudom postanemo regionalni lider u oblasti multimedije i nastavimo sa uspešnom internacionalizacijom naših serija širom sveta, promovišući Balkan kao plodno tlo za proizvodnju kvalitetnih sadržaja“, rekao je generalni direktor Telekoma Srbija Vladimir Lučić, piše bankar.me.
Nastup srpske kompanije izazvao je veliko interesovanje učesnika i posetilaca festivala, a reakcija publike na prezentovani sadržaj potvrdila je vrhunski kvalitet koji se odavno pripisuje serijama u produkciji Telekoma Srbija, koji okuplja najveća imena u svetu. Pored popularnosti kod publike širom Balkana, serijski sadržaj Telekoma Srbije postigao je zapažen međunarodni uspeh, a neki od najgledanijih naslova kompanije već su našli platforme za striming u Evropi, SAD, Latinskoj Americi, Bliskom istoku i Indiji. Takođe, ni na trodnevnom festivalu u Dubrovniku nisu izostale pozitivne reakcije na seriju Telekoma Srbija.
Među stotinama učesnika NEM-a, Telekom Srbija se istakao izuzetnom ponudom, čime je potvrdio svoju poziciju u oblasti proizvodnje vrhunskih serija u regionu i pokazao da je spreman da parira najvećim TV produkcijama u svetu.