Dobro došli na web portal SRPSKA EKONOMIJA

Inicijativa kompanije Visa tradicionalno okupila više od hiljadu žena koje pokreću svoje biznise

Beograd
Foto: Jan Đurovka i Jovana Semiz
Srpska ekonomija

Ove godine u beogradskoj Ložionici, organizovano je tradicionalno okupljanje preduzetnica iz čitave Srbije i to na Velikom edukativnom događaju She’s Next empowered by Visa. Tokom celodnevnog programa, posvećenog osnaživanju i umrežavanju žena u biznisu, više od 1.000 učesnica imalo je priliku da kroz predavanja, panele, radionice i direktne susrete sa stručnjacima stekne praktična znanja, inspiraciju i podršku za dalji razvoj svojih ideja.

„Izuzetno sam ponosna što smo od jedne ideje izgradili snažnu zajednicu žena koje dele istu strast, motivaciju i želju za poslovnim uspehom. She’s Next je postao prostor u kojem se podrška ne meri samo rečima, već konkretnim delima – kroz razmenu znanja, inspiracije, mentorstva i finansijske pomoći. Ove godine, u saradnji sa Banca Intesa, napravili smo još jedan važan korak predstavljanjem Visa Platinum Business She's Next debitna kartica, kao simbol i alat koji ženama koje vode ili pokreću biznis pruža sigurnost, resurse i savetodavnu podršku. Verujem da zajedno gradimo budućnost u kojoj svaka žena ima priliku da ostvari svoje preduzetničke snove“, izjavila je Ana Drašković, potpredsednica i generalna direktorka kompanije Visa za Jugoistočnu Evropu.

Program je obuhvatio tri edukativne radionice i dva panela sa ciljem da odgovore na najvažnija pitanja savremenog ženskog preduzetništva, od uspešne prodaje i pristupa fondovima do izgradnje ličnog brenda.


Inspirativna predavanja održale su Mirjana Radosavljević iz kompanije Coca-Cola Hellenic Srbija, Milica Stevanović, trener ličnog razvoja i Jovan Ličina iz Centra za edukaciju i upravljanje projektima (CEUP), dok su na panelima učestvovale prepoznatljive žene preduzetnice – Lana Krunić (Knedly), Ana Kovačević (make-up artist), Sanja Zelenović (Food Journalista), Danijela Biškup (Lilu Shoes) i Dragana Milanović (Roberto Baressi), koje su sa publikom podelile svoje lične i profesionalne priče o hrabrosti, posvećenosti i rastu.

“Kao banka koja već dugi niz godina aktivno podržava razvoj ženskog preduzetništva i promoviše jednakost i inkluziju u poslovanju, ponosni smo što zajedno sa kompanijom Visa nastavljamo da kreiramo uslove u kojima žene imaju jednake mogućnosti da ostvare svoje ambicije i doprinesu društvenom razvoju i privrednom rastu. U tom duhu, kreirali smo i Visa Platinum Business She's Next debitnu karticu koja spaja finansijsku sigurnost, zdravstvenu zaštitu i poslovne benefite namenjene preduzetnicama, potvrđujući svoju posvećenost i stvaranju okruženja u kojem žene imaju podršku, znanje i prilike da realizuju svoj potencijal i razviju biznis“, izjavio je Darko Popović predsednik Izvršnog odbora Banca Intesa.

Poseban trenutak dana bilo je finale finansijskog konkursa She’s Next, u kojem je sedam preduzetnica predstavilo svoje ideje, a tri najbolje osvojile su bespovratne grantove u iznosu od po 3.000 evra kao podršku daljem razvoju poslovanja.

Ovogodišnje pobednice su: Marina Kaplarević, brend ShishamoOvce – ručno tkana, održiva ćebad od 100% prirodne vune, namenjena onima koji cene kvalitet, autentičnost i moderne interpretacije tradicionalnog zanata. Olivera Nikolić, Edukativni centar Blistavi umovi – centar posvećen deci sa teškoćama u razvoju kroz rad logopeda, psihologa i defektologa, sa misijom inkluzije, jačanja samostalnosti i stvaranja podržavajućeg okruženja za svako dete. Milena Jovanović, brend Moćno – održivi koncept mikrobilja i funkcionalne hrane, koji spaja lokalnu proizvodnju, edukaciju i inovativne proizvode poput pesto soseva i setova za kućni uzgoj, sa jasnim potencijalom za širenje i izvoz.

Dodatni sadržaji obogatili su događaj i stvorili autentično iskustvo za sve učesnice:

Biznis korneri, gde su partneri Banca Intesa, Privredna komora Srbije, Roglić Company i Bolji način pružali savete o finansijama i mogućnostima razvoja biznisa;

Business Speed Dating, koji je omogućio direktne razgovore i umrežavanje sa stručnjacima i predstavnicima kompanija;

i Zona zdravlja, gde su tokom dana obavljani besplatni ultrazvučni pregledi dojki, uz važnu poruku da je briga o sebi deo svake uspešne poslovne priče.

Veliki edukativni događaj She’s Next još jednom je potvrdio da zajedništvo, znanje i podrška mogu biti najjači pokretači promena u svetu ženskog preduzetništva.

Više o ovoj inicijativi možete pronaći na visa.rs.

Ostali naslovi

Rezultat poslovanja Czechoslovak Group za prva tri kvartala 2025. godine
Srpska ekonomija
Czechoslovak Group (CSG), globalna industrijska i odbrambena grupa u vlasništvu Mihala Strnada, objavila je finansijske rezultate za period januar–septembar 2025. godine, potvrđujući ubrzan rast i uspeh strategije širenja na međunarodnim tržištima
Finansijska stabilnost najveći izazov 
Srpska ekonomija
Globalnu nedelju preduzetništva, koja je u toku, Srbija dočekuje sa ohrabrujućim brojkama ali i starim izazovima. Preduzetništvo u poslednjih pet godina konstantno raste. Ipak, od skoro 370.000 registrovanih preduzetnika, tek oko dve trećine je zaista aktivno i zapošljava više od 260.000 ljudi
Provera obučenosti jedinice Vojske Srbije za učešće u mirovnoj operaciji
Srpska ekonomija
U bazi „Jug“ i na poligonu „Borovac“ prethodne nedelje je realizovana taktička vežba „Srpski štit 26“, na kojoj su provereni obučenost i interoperabilnost pešadijske čete iz sastava Druge brigade kopnene vojske za angažovanje u mirovnoj operaciji Ujedinjenih nacija u Libanu
Beč će do 2080. godine kontinuirano rasti
Srpska ekonomija
Beč će do 2040. godine biti jedina savezna pokrajina u Austriji u kojoj će broj „radno sposobnih osoba“ rasti, i to za 13 procenata, ističe, rukovoditeljka projekta demografskih istraživanja pri organizaciji „Statistik Austria“, Paulin Pol
Transport i logistika krvotok ukupnog ekonomskog sistema
Srpska ekonomija
Infrastrukturna ulaganja, snažnija regionalna saradnja, koordinacija privrede i Vlade u donošenju kratkoročnih i dugoročnih odluka, digitalizacija, razvoj kadrova i primena inovacija ključni su faktori daljeg unapređenja sektora transporta i logistike u regionu
Akademik Matija Bećković otvara manifestaciju Dani Đure Jakšića
Srpska ekonomija
„Dani Đure Jakšića“ predstavljaju tronedeljnu kulturno-umetničku manifestaciju koji slavi život, delo i duh Đure Jakšića (1832–1878) – pesnika, slikara, učitelja, rodoljuba i jednog od najistaknutijih stvaralaca srpskog romantizma, a u organizaciji Umetničke grupe ARTE i Kuće Đure Jakšića u Beogradu
Domaći robot AgAR niže svetske uspehe
Srpska ekonomija
Poljoprivredni robot AgAR privukao veliku pažnju na sajmu AGRITECHNICA u Hanoveru i ušao u finale za prestižnu nagradu robotski traktor godine
BIGZ ulazi na gastronomsku mapu Beograda
Srpska ekonomija
U istorijskoj i kultnoj zgradi BIGZ-a, jednom od najznačajnijih ostvarenja srpskog modernizma, sinoć je otvoren restoran BIGZ 011, donoseći Beogradu novu dimenziju urbane gastronomije i spajajući istoriju, arhitekturu i kreativnu energiju ovog legendarnog prostora
Otvorena Akademija jedinstvenog tržišta
Srpska ekonomija
Akademija jedinstvenog tržišta predstavlja novu fazu u evropskoj integraciji regiona: jačanje institucija, razvoj kompetencija i stvaranje poverenja koje je neophodno za pristup jedinstvenom tržištu Evropske unije
Letačka obuka na višenamenskim borbenim helikopterima
Srpska ekonomija
Na vojnom aerodromu „Pukovnik-pilot Milenko Pavlović“ u Batajnici i u širem rejonu Beograda u toku je redovna letačka obuka pripadnika 890. mešovite helikopterske eskadrile iz sastava 204. vazduhoplovne brigade