Poslovna trka i najveći tim bilding događaj u zemlji Schneider Electric Serbia Business Run biće održana u četvrtak, 21. septembra na Adi Ciganliji.
Veroljub Zmijanac, izvršni direktor serije je povodom trke u Beogradu rekao: “Ove godine smo se potrudili da organizaciju biznis trke u Beogradu podignemo na najviši mogući nivo. Podelili smo trku u 5 talasa kako bi svako ko želi da napravi rezultat imao manje gužve da postigne lični rekord. Nakon trke u Beogradu sviraće nam Marko Luis sa kompletnim bendom”.
“Događaj će u velikoj meri biti pravi primer održivih sportskih događaja koji smo pokrenuli kao nacionalnu inicijativu u celom sistemu sporta. Jedno od najvećih dostignuća koje smo dostigli je to što smo osvestili Serbia Business Run kao platfromu za promene, te postavili sebi važan cilj da do 2025. budemo prvi 100% održivi sportski događaj u zemlji. Zahvaljući saradnji sa kompanijom Schneider Electric, koja je naslovni sponzor maratona u Parizu, radimo na inicijativama koje kreiraju praksu zelenih sportskih događaja,” zaključio je Zmijanac.
U biznis trkama koje se održavaju u četiri najveća poslovna centra u Srbiji (Novi Sad, Subotica, Niš i Beograd) učestvuju zaposleni iz kompanija, udruženja, javnih preduzeća, škola i fakulteta i drugih organizacija, bez ograničenja pola i maksimalnog broja učesnika. Svaku kompaniju predstavlja jedan kompanijski tim. Za timski plasman potrebno je minimum 3 učesnika, a ukoliko kompanija ima samo 1 predstavnika, on/ona se takmiči u individualnom plasmanu. I ove godine zaposlene očekuje bogat startni paket, a nakon istrčanih ili ishodanih 5k biće održana After Work & Run žurka. Priliku da uživaju u druženju i bodrenju kolega imaće i svi oni koji ne trče. U navijački paket uključeno je prisustvo na odličnoj žurci sa kolegama, kao i kupon za hranu i piće.
Kompanije i njihovi zaposleni se takmiče u sledećim kategorijama: Najbrži tim (najbolje zbirno vreme prva tri trkača u timu), NajFIT kompanija – kompanija sa najviše finišera, Najbrži kolega i Najbrža koleginica. Ove godine uvedena je i nagrada za najbrži medijski tim, a najbolje očekuju pehari kao i robne nagrade partnera.
Schneider Electric, svetski lider u oblasti upravljanja energijom i ponosni sponzor čuvenog maratona u Parizu, i ove godine je partner najvećeg sportsko-poslovnog događaja u Srbiji. Kao kompanija koja na globalnom nivou važi za jednu od najodrživijih, Schneider Electric nastavlja da bude pokrovitelj ovog događaja, sa jasnim ciljem da do 2025. godine, Serbia Business Run postane najveći sportsko-poslovni događaj u regionu koji je potpuno održiv.
Rad na postizanju ovog ambicioznog cilja počeo je tokom 2022. godine, uvođenjem inovativnih tehnoloških rešenja poput solarnih panela, pametnih solarnih klupa, reciklažnog sistema na svakoj trci, digitalnog startnog paketa i električnih punjača za trotinete. Od ove godine Reciklirano je više od 400kg PET i MET materijala i obezbeđeno 100kW solarne struje. Ceo događaj je dodatno ozelenjen kroz Trku za šume, humanitarni događaj kroz koji su kompanije donirale 250 odraslih stabala, zasađenih na Savskom keju u Beogradu u decembru 2022.
Pored naslovnog sponzora partneri događaja su Intersport, Herbalife, Ball Packaging, Hyatt Regency, Consulteer, Merkur osiguranje i Fit Pass. Svaka od kompanija, pored toga što je stala iza događaja, njemu direktno i doprinosi kroz zanimljive aktivacije ili poklone za učesnike. Do sada je na događajima učestvovalo više od 750 kompanija i 16.000 zaposlenih.