Dobro došli na web portal SRPSKA EKONOMIJA

Biti svoj

Beograd
Srpska ekonomija

U svetu u kom se savršenstvo često postavlja kao standard, kompanija dm drogerie markt odlučila je da stane na stranu autentičnosti. Kampanja #potpunoja predstavljena je na svečanom događaju u Beogradu, na kom su otvorene diskusije koje su veoma važne u modernom vremenu. Ova inicijativa okuplja ljude oko ideje da u jedinstvenosti leži naša snaga i podseća nas na to kako izbor da budemo svoji predstavlja čin hrabrosti.

Na događaju koji je okupio stručnjake, influensere i brojne goste vođeni su razgovori o vrlo važnim temama za savremeno društvo: uticaju društvenih mreža i okoline na mentalno zdravlje, izazovima u prihvatanju sebe i značaju razumevanja različitosti.

„U društvu koje nas često oblikuje prema svojim standardima, želimo da podstaknemo ljude da prigrle svoju jedinstvenost. Cilj kampanje je da razbijemo mitove o savršenstvu i promovišemo zdrave odnose prema sebi i drugima, bez obzira na godine, pol ili izazove“, istakla je Svetlana Jovanović Mitić, rukovodilac Marketinga i komunikacija dm Srbija i Severna Makedonija.

Jedan od centralnih trenutaka večeri bio je panel na temu autentičnosti i prihvatanja sebe. Psihijatri, influenseri i gosti razgovarali su o tome kako moderno okruženje i društvene mreže oblikuju percepciju sopstvene vrednosti i utiču na mentalno zdravlje, posebno mladih koji su pod najvećim pritiskom digitalne kulture. Istaknuto je da stalna izloženost idealizovanim sadržajima može da naruši naše samopouzdanje, ali da, s druge strane, društvene mreže mogu da postanu alat za promovisanje pozitivnih vrednosti poput različitosti i inkluzije. Prisutni su aktivno doprineli diskusiji deleći lična iskustva, a atmosfera dijaloga odisala je zainteresovanošću za ovu temu i pokazala je da su ljudi željni prostora za ovakav razgovor.

„Kao kompanija, želeli smo da ovo ne bude samo kampanja već da kreiramo pokret usmeren na društvo u kom su autentičnost, različitost i mentalno zdravlje temelj zajedništva“, zaključila je Svetlana Jovanović Mitić, naglasivši da dm ostaje pokretač pozitivnih promena u savremenom društvu.

U okviru kampanje na prometnim gradskim lokacijama postavljena su ogledala sa haštagom potpunoja, kako bi inspirisala prolaznike da prepoznaju i prihvate svoju autentičnost. Poruka jedinstvenosti i snaga svake osobe biće preneta i na fotografijama ljudi koji imaju razne životne priče. Svima zajednička jeste poruka osnaživanja: najlepše je biti svoj.

Kampanja #potpunoja ostavlja snažnu poruku: biti svoj u svetu punom očekivanja nije slabost, već je najveća snaga.

Ostali naslovi

Uplata prvog kvartala godišnjeg poreza na imovinu do 14. februara
Srpska ekonomija
Sekretarijat za javne prihode obaveštava poreske obveznike – fizička lica, preduzetnike i pravna lica da je 14. februar 2025. godine rok za uplatu obaveze za prvi kvartal godišnjeg poreza na imovinu za ovu godinu. Prema Zakonu o porezima na imovinu, porez na imovinu se plaća tromesečno, u roku od 45 dana od početka tromesečja
Parking na pijacama dostupan i za mesečni zakup
Srpska ekonomija
Fizička i pravna lica mogu na mesečnom nivou zakupiti parking prostor na parkiralištu pijace „Zemun”, kao i u garažama pijaca „Stari Merkator” i „Palilula”, s pravom korišćenja od 17 do 8 časova narednog dana
Održivo korišćenje resursa – iznajmljivanje alata
Srpska ekonomija
Koliko vam se puta desilo da kupite neki alat za domaćinstvo a da ga upotrebite jednom ili nijednom. Kažu da se, na primer, bušilica u jednom domaćinstvu u proseku koristi samo jedanaest minuta za čitav period koliko je imate. Nedavno osnovan bečki start-up „Toolbox 24“ nudi alternativu kupovini alata tj. omogućava iznajmljivanje alata i mašina 24 časa dnevno putem automata
Prijave za EIT Food programe do 21. februara
Srpska ekonomija
Inovatori i preduzetnici u oblasti hrane i poljoprivrede imaju priliku da se prijave na programe podrške koje organizuju EIT Food, a koji su namenjeni razvoju i komercijalizaciji inovativnih rešenja u sektoru prehrambene industrije. Rok za prijave ističe 21. februara
Konkurs za osposobljavanje rezervnih oficira roda avijacije Vojske Srbije
Srpska ekonomija
Ministarstvo odbrane Vlade Republike Srbije poziva sve zainteresovane mladiće i devojke koji imaju diplomu osnovnih akademskih studija civilnih fakulteta da se prijave na konkurs za Vojno-stručno osposobljavanje za rezervne oficire Vojske Srbije roda avijacije
Italija - Zemlja partner 46. Međunarodnog sajma turizma u Beogradu
Srpska ekonomija
Povodom predstojećeg 46. Međunarodnog sajma turizma u Beogradu potpisan je Ugovor o učešću Italije kao zemlje partnera na ovom eminentnom regionalnom turističkom događaju. Ovaj vid partnerstva sa Beogradskim sajmom turizma i Republikom Srbijom deo je prepoznavanja potencijala za razvijanje saradnje i daljeg unapređenja ekonomskih odnosa dve zemlje
Elitna obuka i spremnost za najsloženije zadatke
Srpska ekonomija
Pripadnici 72. brigade za specijalne operacije svakodnevno realizuju različite sadržaje obučavanja na mironodopskoj lokaciji i van rejona baziranja radi unapređenja svoje osposobljenosti i očuvanja visoke borbene gotovosti jedinice
Više od 276.000 putnika na letovima Er Srbije u januaru
Srpska ekonomija
Er Srbija je u januaru prevezla ukupno 276.198 putnika u redovnom i čarter saobraćaju. Zabeleženi broj putnika na samom početku 2025. veći je u odnosu na isti mesec prethodne godine, što ukazuje na pozitivni trend rasta poslovanja srpske nacionalne avio-kompanije
Kako se Beč sprema za klimatske promene pomoću satelitskih podataka
Srpska ekonomija
Kako bi gradove i regije u Austriji pripremila za budućnost, bečka laboratorija za inovacije „Vienna Geospace Hub“ koristi satelitske i geopodatke. Sentinel-sateliti, koji su deo programa za posmatranje Zemlje Copernicus Evropske svemirske agencije (ESA) dostavljaju svakodnevno 2 miliona fotografija. Sateliti redovno kruže oko Zemlje, tako da se informacije kontinuirano analiziraju i uvek su ažurne
Koncerti Vlade Georgijeva 8,9 i 10. februara u Sava centru
Srpska ekonomija
Vlado Georgijev ponovo otkriva čari vrhunske muzike kroz jedinstvenu seriju koncerata pod nazivom „Gospodski provod“ u Sava Centru 8., 9. i 10. februara – kada će, u „plavoj dvorani“, ponovo dočarati magiju trenutaka koji se pamte