U Regionalnoj privrednoj komori Novi Sad danas je održana prva u nizu radionica u okviru mini kampanje „Zeleno preduzetništvo“ koju realizuju Sektor preduzetništva Privredne komore Srbije (PKS) i OTP banka Srbija.
Cilj kampanje je razvoj i promocija preduzetništva, sa fokusom na razvijanje ekološki odgovornijeg preduzetništva, kao i stvaranja ravnomernog i pozitivnog uticaja na društvo i životnu sredinu, istakla je Branislava Simanić, direktorka Sektora preduzetništva PKS. Edukacija preduzetnika je izuzetno značajna, jer na taj način unapređuju svoja znanja i veštine koje su im neophodne za vođenje biznisa, dodala je Simanić i pozvala preduzetnike da učestvuju u kampanji.
Tanja Bošković, direktorka Regiona Vojvodina 1 OTP banke Srbija, rekla je da ova banka, zahvaljujući raznovrsnoj bazi klijenata iz svih segmenata privrede ima potencijal da podrži preduzetništvo ne samo kroz njihovo finansiranje, već i kroz različite vidove edukacije, objavila je PKS.
„Banka nastoji da kroz savetodavni pristup naših eksperata doprinese razvoju preduzetništva, naročito za biznise koju u svom radu imaju inovativne, socijalne, ekološke ili zelene elemente, pošto je i OTP banka strateški opredeljena da bude okrenuta inovacijama i predvodnik zelene strategije u našoj zemlji. Važno nam je da doprinesemo održivoj budućnosti i partnerstvo sa Privrednom komorom Srbije na programu podrške zelenom preduzetništvu je jedan od važnih koraka u ovom pravcu“, navodi Bošković.
Tema današnje radionice bila je „Marketing u fukciji razvoja poslovanja“, a ovakve i slične edukacije biće organizovane i u drugim gradovima od Niša preko Kragujevca, Užica, Beograda do Subotice.