Dobro došli na web portal SRPSKA EKONOMIJA

Najbolji gejmeri ne štede novac na hardver

Istraživanje
Foto: Grafikon kompanija Kaspersky
Srpska ekonomija

Novo globalno istraživanje, koje je sprovela kompanija Kaspersky, pokazuje koliko su hardver i dodatne komponente važne različitim grupama gejmera.

Rezultati pokazuju da su najpopularniji gejmeri spremni da potroše najviše para na optimizaciju i unapređenje performansi svojih računara. Čak 41 odsto ispitanika će uložiti ogromne sume novca na ovo, dok 53 odsto smatra da njihovi igrački rezultati umnogome zavise od hardvera. Ne čudi da 76 odsto ispitanika često ulaže u hardverske komponente, dok 61 odsto često kupuje dodatke poput tastature i miša.

Prema istraživanju Fortune Buisness Insights-a, globalno tržište gejming hardvera se, u 2022. godini, procenjuje na 3,46 milijardi dolara, a prognozira se da će dostići 5,23 milijardi dolara do 2027. godine. Allied Market Research ističe da je globalno tržište dodatne opreme za igre (poput miša, džojstika i tastatura) procenjeno na 6,1 milijardu dolara 2021. godine, a predviđa se da će dostići 14,4 milijarde dolara do 2030.
 

Kako bi unapredili performanse, influenseri će investirati u veću snagu računara (47 odsto), slušalice sa mikrofonom (44 odsto) ili tastaturu (44 odsto).

Ovi rezultati odudaraju od ankete koja je sprovedena među širom gejmerskom publikom. Prosečni gejmeri, kao najvažnije faktore, izdvajaju snagu računara (49 odsto), trening (41 odsto) i brzinu internet konekcije (40 odsto).

„Na osnovu podataka naše ankete, 91 odsto svih gejmera se složilo da je hardver značajan faktor za igranje. Pored toga, naša istraživanja pokazuju da, osim snage procesora, na učinak utiču i drugi faktori. To znači da će gejmeri iskoristiti svaku priliku da budu najbolji u onome što rade.” komentarisala je Marina Titova, potpredsednica marketinga potrošačkih proizvoda u kompaniji Kaspersky.

Pouzdano sigurnosno rešenje će vam biti od velike pomoći, posebno ako ne usporava vaš računar tokom igranja, a štiti vas od svake moguće sajber pretnje.

Bezbednije je kupovati igre samo na zvaničnim sajtovima i čekati rasprodaje — koje se uglavnom ne čekaju dugo.

Ne kupujte “na prvu”. Čak i tokom letnje rasprodaje na Steam-u, obavezno pročitajte recenzije pre kupovine manje poznatih naslova. Ako nešto zvuči kao neverovatna ponuda, verovatno to i jeste.

Čuvajte se fišing kampanja i nepoznatih igrača. Dobro proverite web stranicu na koju ste preusmereni preko linka u elektronskoj pošti, a obratite pažnju i na ekstenzije fajlova koje otvarate.

U saoptenju kompanije Kaspersky navodi se da su izveštajem obuhvaćene sledeće grupe gejmera: eSports Profesionalci (performanse su im veoma važne; učestvovali na turnirima najmanje jedanput u poslednje dve godine; ostvaruju neku vrstu prihoda od igranja), eSports Amateri (Učestvovali su na turnirima najmanje jedanput u poslednje dve godine i generalno vole da učestvuju na turnirima; ne traže prilike za zaradu novca od igranja), Hardcore Gejmeri (Igraju najmanje 20 sati nedeljno), Gadžet Gejmeri (Ulažu velike sume novca da bi unapredili svoje gejming performanse - Hardver, trening, ishrana), Gejming Influenseri (Strimuju bar jednom mesečno; imaju najmanje 1.000 pratilaca),  i Najuticajniji gejming influenseri (Strimuju bar jednom mesečno; imaju najmanje 10.000 pratilaca).
 

Ostali naslovi

Konferencija „Budućnost biotehnologije“ 20. oktobra u Beogradu
Srpska ekonomija
Biotehnologija je ključna za unapređenje rešenja u oblastima kao što su medicina, poljoprivreda i prehrambena industrija. Rastuće investicije i tehnološki napredak ubrzali su razvoj i mogućnosti primene biotehnologije, koja će imati još veći značaj za oblikovanje budućnosti.
BEMUS - Zavodljivo... kao muzika
Srpska ekonomija
Beogradske muzičke svečanosti – BEMUS, 54. po redu, održaće se od 1. do 15. novembra uz veoma bogat program u širokom stilskom rasponu, od muzike renesanse i baroka do savremenih ostvarenja. Najveće zvezde svetske scene nastupaju na koncertima u Kolarčevoj zadužbini, dok će ciklus koncertne kamerne muzike biti predstavljen u Beogradskoj filharmoniji
Beogradski turistički forum naredne nedelje na Beogradskom sajmu
Srpska ekonomija
Forum organizuju Turistička organizacija Beograda i Centar za razvoj turizma. Centralna tema ovogodišnjeg foruma je „Otvoreni Balkan“, kako ga razumeti i ponuditi kao zajednički turistički proizod, ali i kako pristupiti novim izazovima i dati nova rešenja u vremenu koje dolazi
Poziv za poslodavce – priključite se!
Srpska ekonomija
Od sledeće, školske 2023/2024. godine, u ponudi za realizaciju po dualnom modelu će se naći ukupno 71 obrazovni profil iz različitih područja rada, među kojima je 6 novih: elektrotehničar energetike, tehničar dizajna grafike, tehničar drumskog saobraćaja, nautički tehničar-rečni smer, tapetar-dekorater i cvećar-vrtlar
Završena rekonstrukcija Keja oslobođenja u Zemunu
Srpska ekonomija
Projektom rekonstrukcije starog jezgra Zemuna obuhvaćene su saobraćajne površine, rekonstrukcija postojeće i izgradnja nedostajuće komunalne infrastrukture. Ukupna vrednost radova je 334,3 miliona dinara
Crna Gora od MMF-a može očekivati podršku i garancije za finansijske aranžmane
Srpska ekonomija
Crnoj Gori, kao članici Međunarodnog monetarnog fonda, na raspolaganju su tehnička i savetodavna podrška, te pružanje garancija u eventualnim finansijskim aranžmanima sa mnogobrojnim bankarskim, odnosno finansijskim institucijama.
Humanitarni bazar za pogođene pandemijom Covid-19
Srpska ekonomija
Dobrotvorni bazar je multikulturalni događaj koji okuplja više od 27 stranih ambasada iz Beograda.Svaka ambasada će imati svoj štand, gde će se izlagati i prodavati hrana, pokloni, umetnički i zanatski predmeti i drugi proizvodi jedinstveni za njihovu kulturu
Rast cena žitarica
Srpska ekonomija
U Čikagu pšenica je dostigla najviši nivo u protekla tri meseca, kod soje, setva u Brazilu napreduje, dok su kineske kupovine slabije nego prošle godine, ali se beleži porast interesovanja. Žetva kukuruza u Francuskoj se nastavlja, sa prinosima ozbiljno pogođenim sušom u proteklim mesecima
Srpske prirodne lepote u očima francuskih novinara
Srpska ekonomija
Zahvaljujući Turističkoj organizaciji Srbije, koja kontinuirano organizuje tematske studijske posete za strane novinare, samo u Francuskoj su u prolećnim i jesenjim mesecima ove godine objavljena tri članka u najprestižnijim specijalizovanim magazinima za planinarenje i pešačenje
Pomoć vojnih lekara meštanima sela u Loznici i Ražnju
Srpska ekonomija
Pripadnici Vojske Srbije su u saradnji sa Crvenim krstom, lokalnim samoupravama i domovima zdravlja, realizovali akciju „Vojni lekar na selu“ na području Loznice i Ražnja. Cilj je da se omogući pružanje medicinske pomomći meštanima kojima je otežan pristup sistemu zdravstvene zaštite