Dobro došli na web portal SRPSKA EKONOMIJA

Veštačka inteligencija u domaćinstvu

Beograd
Foto: Darko Radulović
Srpska ekonomija

Zahvaljujući naprednijim tehnologijama i revolucionarnom dizajnu, novi uređaji za kuću snažnih performansi pružaju korisnicima neuporedivo bolje iskustvo, čineći njihov svakodnevni život neuporedivo lakšim i lepšim. Svojim inovativnim funkcijama i atraktivnim dizajnom, do sada neviđenom na našem tržištu. To su MoodUP™ frižider sa zamrzivačem, koji menja boje kompanije LG Electronics, koji zahvaljujući LED panelima na svojim vratima, nudi novo, pametno i prilagodljivo kulinarsko iskustvo. Korisnici sada mogu da „ožive“ prostor i poprave atmosferu u kuhinji razigranim bojama, ali i emitujući muziku preko ugrađenog Bluetooth zvučnika.

Postoji i LG WashTower, pametna mašina za sušenje i pranje veša. Osim toga što, zahvaljujući naprednoj LG tehnologiji direktnog pogona veštačke inteligencije (AI DD™) i tehnologiji pare, svaki komad garderobe ostavlja besprekorno čistim i suvim u rekordno kratkom roku, pametni uređaj LG WashTower, unosi pravu malu revoluciju u pogledu organizacije prostora. U pitanju su zapravo dva uređaja – za pranje i sušenje veša spojena u jedan. Obe mašine komuniciraju zahvaljujući Smart Pairing™ funkciji, koja šalje informacije od bubnja za pranje do bubnja za sušenje i preporučuje optimalne cikluse za maksimum pogodnosti svojim korisnicima, koji sada dobijaju i više prostora u svom kupatilu.

Pored kućnih aparata, nezaboravnu kućnu zabavu donose LG OLED televizori iz G4 serije sa α (Alpha) 11 AI procesorima, koji imaju 70 odsto bolje grafičke performanse i 30 odsto brže procesore u poređenju sa prethodnicima, potpuno redefinišu iskustvo gledanja televizije.

„Kao kompanija koja dugi niz godina diktira tempo u oblasti televizora i kućnih uređaja, LG sada želi da nove trendove i tehnologije, koji su osvojili svet, donese u Srbiju i omoući svojim vernim korisnicima dosad neviđeno iskustvo. Srpsko tržište je od izuzetnog značaja za LG i stoga stalno težimo ka tome da se na njemu što je pre moguće nađu naši najinovativniji i najmoderniji uređaji. MoodUP™ frižideri, WashTower-i i najnovija generacija OLED i QNED televizora, koje smo danas premijerno prikazali domaćoj javnosti, već su postali sastavni deo mnogih domova širom sveta, a sada je vreme da u njihovim prednostima uživaju i korisnici u našoj zemlji“, zaključio je Branislav Jordanov, marketing menadžer u kompaniji LG Electronics Srbija.

Ostali naslovi

Beograd na vodi donirao sadnice drveća novoj Beogradskoj autobuskoj stanici
Srpska ekonomija
Beograd na vodi donirao je Beogradskoj autobuskoj stanici (BAS) više od 60 sadnica odraslog drveća, čija je sadnja u toku u Bloku 42 na Novom Beogradu. Drvoredi holandskog bresta ulepšaće novo autobusko čvorište i doprineće boljem kvalitetu vazduha, a sadnja se obavlja u saradnji sa JKP „Zelenilo Beograd“
Za maturante poljoprivredne škole u Svilajncu 1,7 miliona dinara
Srpska ekonomija
Devet srednjoškolaca iz Svilajnca i okolnih opština dobilo je danas donacije u vidu poljoprivredne opreme ukupne vrednosti 1,7 miliona dinara za unapređenje svojih gazdinstava. Sredstva su dodeljena u okviru aktivnosti „Osnaživanje mladih poljoprivrednika”, putem konkursa za dodelu sredstava za podsticaj poljoporivrede u 2024. godini
Solidarnost i humanost na delu
Srpska ekonomija
Beogradski maraton će i ove godine u saradnji s kompanijom dm drogerie markt biti organizator sve popularnije dm Ženske trke, koja će se na Adi Ciganliji održati 6. oktobra 2024. Ova trka u dužini od 7,7 kilometara oko Savskog jezera organizuje se 17. put, namenjena je ženama svih generacija i za cilj ima promociju značaja fizičke aktivnosti, posebno trčanja i hodanja
Jeftiniji letovi iz Beograda
Srpska ekonomija
Otkad se 2021. vratio u Srbiju, KLM, preko svog haba u Amsterdamu, povezuje Beograd sa gotovo160 destinacija širom sveta. Ove jeseni su te destinacije još bliže, jer ova avio-kompanija nudi svojim putnicima karte po promotivnoj ceni
Svečano uručena glavna nagrada Velike letnje nagradne igre TO Zlatibor
Srpska ekonomija
U ponedeljak, 09. septembra 2024. godine, u sali Inovacionog biznis centra Zlatibor, u okviru organizovane Velike letnje nagradne igre, je svečano uručena glavna nagrada – automobil marke Opel Korsa , a dobitnica je Nada Radovanović iz Modriče (BiH)
Instant plaćanje putem usluge Prenesi
Srpska ekonomija
Trenutno, na osnovu odobrenja Narodne banke Srbije uslugu „Prenesi” omogućilo je 13 banaka
Srpska nacionalna avio-kompanija dva puta nedeljno do Azurne obale
Srpska ekonomija
Er Srbija će 19. septembra 2024. godine ponovo uspostaviti direktnu avio-liniju između Beograda i Nice. Do tog grada u Francuskoj, srpska nacionalna avio-kompanija će leteti dva puta nedeljno, četvrtkom i nedeljom, a let će trajati oko dva sata. Avio-karte su od danas u prodaji
Vek školovanja srpskog civilnog i vojnog vazduhoplovnog kadra
Srpska ekonomija
Vazduhoplovna akademija, škola koja obrazuje stručne kadrove za civilno i vojno vazduhoplovstvo, obeležava stogodišnjicu svog postojanja i 22. septembra, sa početkom od 12 časova, na svom aerodromu u Vršcu organizuje veliki međunarodni aero-miting
Kako da do jeftinijih avio-karata
Srpska ekonomija
Air France „Rendez-vous“ promotivna kampanja traje od 10. do 30. septembra 2024. Karte se mogu iskoristiti od 18. septembra 2024. do 30. juna 2025. godine, dok period putovanja za Severnu Ameriku traje od 24. septembra 2024. do 31. marta 2025.
Počela primena zimskog reda vožnje u javnom prevozu putnika
Srpska ekonomija
Na gradskim linijama će radnim danima saobraćati 1.328 vozila, subotom 848, a nedeljom 753 vozila. Prevoz putnika na prigradskim i lokalnim linijama radnim danima obavljaće 354 vozila, subotom 252, dok će nedeljom saobraćati 205 vozila