Dobro došli na web portal SRPSKA EKONOMIJA

Otvorena izložba Every Day Something Blue

Beograd
Foto: Vukašin Vlaisavljević
Srpska ekonomija

Kao brend koji od svog lansiranja u Srbiji neguje spoj umetnosti, estetike i uživanja u svakodnevnim trenucima, 1664 Blanc je i ove godine organizovao foto-konkurs “Every Day Something Blue”. Ovaj francuski brend iz portfolija kompanije Carlsberg Srbija, poznat po svojoj elegantnoj plavoj boci i delikatnim notama citrusa i korijandera, već pri prvom predstavljanju domaćoj publici 2019. godine preneo je duh Pariza i „art de vivre“ filozofiju, sposobnost da se u svakom danu pronađe lepota. Upravo ta filozofija postala je i nit vodilja konkursa koja je spojila svet piva i umetnosti kroz prizmu plave boje.

Ove godine, konkurs “Every Day Something Blue” održan je po drugi put i privukao je izuzetno interesovanje uz čak 1.833 fotografija pristiglih iz svih krajeva Srbije. U dva takmičarska kruga, pod nazivima My Blue Summer i Blue Lifestyle, učesnici su na kreativan način istraživali nijanse plave boje u svakodnevnim trenucima. Najuspešnije radove odabrao je žiri koji su činili poznati fotografi Katarina Višekruna i Marko Obradović Edge, a oni su sada predstavljeni na izložbi otvorenoj za javnost.

„Za nas, 1664 Blanc je više od piva, on je umetnost u pivarstvu. Od prepoznatljive plave boce do delikatne, sofisticirane note ukusa sa aromom karamele, citrusa i korijandera, Blanc simbolizuje spoj estetike i inspiracije. Upravo to želimo da podstaknemo i kroz ovaj konkurs, da pokažemo koliko se lepote i kreativnosti krije u svakodnevnim, naizgled običnim trenucima. Konkurs održavamo drugu godinu zaredom, a veliki broj prijava dokaz je da je tema bila inspirativna i da je probudila kreativnost ljubitelja fotografije,“ izjavila je Jelena Poduška, Brend menažer za 1664 Blanc u Carlsberg Srbiji.

U prvom krugu konkursa, My Blue Summer, prvo mesto pripalo je fotografiji koja je publiku prenela pravo na Azurnu obalu, autorke Milice Cvetković. U drugom krugu, Blue Lifestyle, pobednik kategorije i dobitnik glavne nagrade je Lazar Mićin, čija je fotografija osvojila i žiri i publiku.

Izložba Every Day Something Blue biće otvorena za javnost do 14. novembra, a svi posetioci moći će da uživaju u odabranim fotografijama koje slave umetnost posmatranja sveta kroz nijanse plave, boje koja simbolizuje mir, sofisticiranost i eleganciju, baš poput samog brenda 1664 Blanc.

Ostali naslovi

Obuka pripadnika Vojske Crne Gore u Centru ABHO
Srpska ekonomija
U Centru atomsko-biološko-hemijske odbrane Vojske Srbije u Kruševcu ove nedelje je realizovana specijalistička obuka pripadnika Vojske Crne Gore uz upotrebu visokotoksičnih hemikalija
Krenuo naučni karavan – znanje na putu do privrede ove jeseni
Srpska ekonomija
U Naučno-tehnološkom parku Beograd održan je prvi Info dan posvećen predstavljanju alata za saradnju istraživača, univerziteta i privrede, čime je pokrenut „naučni karavan“ koji će tokom novembra obići nekoliko gradova širom Srbije
Sajam dizajna u Beču Blickfang 2025
Srpska ekonomija
Po 22. put u glavnom gradu Austrije održava se sajam dizajna „Blickfang“. U bečkom Muzeju primenjene umetnosti (MAK) izloženi su kućni aksesoari, nameštaj, modni predmeti i nakit oko 150 brendova iz 17 zemalja, a koji nisu deo masovne proizvodnje
Turoperatori iz Portugalije u poseti Beogradu
Srpska ekonomija
Turistička organizacija Beograda je u saradnji sa avio-kompanijom „Er Srbija” organizovala studijsko putovanje za grupu od 14 agenata iz Portugalije koji će do 9. novembra obilaziti najznačajnije turističke, kulturne, kongresne lokacije u Beogradu, kako bi se bliže upoznali sa ponudom naše zemlje, saopšteno je iz ove organizacije
Pripadnici Kopnene vojske na obuci za upotrebu savremenih sredstava
Srpska ekonomija
Pripadnici Vojske Srbije iz sastava jedinica Kopnene vojske nalaze se na obuci za borbenu upotrebu savremenih sredstava ratne tehnike koja su u prethodnom periodu uvedena u naoružanje Vojske Srbije
Rast cena stanova od 5,78% u odnosu na isti period prošle godine
Srpska ekonomija
RGZ indeks cena stanova za Republiku Srbiju u drugom tromesečju 2025. godine iznosi 182,02 što predstavlja rast cena stanova od 5,78% u odnosu na isti period prošle godine. U poređenju sa prvim tromesečjem 2025. godine cene stanova u Srbiji su zabeležile rast od 1,36%
Beograd na Svetskom sajmu turizma u Londonu
Srpska ekonomija
Turistička organizacija Beograda predstavlja našu prestonicu na Svetskom sajmu turizma „World Travel Market 2025” (WTM) u Londonu, najznačajnijem mestu susreta turističke privrede na globalnom planu, saopšteno je iz Turističke organizacije Beograd
Specijalistička obuka vojnika na služenju vojnog roka
Srpska ekonomija
Vojnici koji se na služenju vojnog roka nalaze od septembra ove godine započeli su specijalističko osposobljavanje za vojničke dužnosti za koje su regrutovani
Galenika donirala sredstva Opštoj bolnici u Vrbasu i Ženskom centru Milica
Srpska ekonomija
Kompanija Galenika donirala je sredstva u iznosu od ukupno deset hiljada evra, u dinarskoj protivvrednosti, Opštoj bolnici u Vrbasu i Ženskom centru ,,Milica’’. Cilj donacije je unapređenje uslova lečenja onkoloških pacijenata u Opštoj bolnici u Vrbasu, kao i podrška projektu ,,Onkološko-socijalni navigacioni sistem’’ koji sprovodi Ženski centar ,,Milica’’
Srpske kompanije od 5. do 8. novembra na Međunarodnom sajmu privrede u Tirani
Srpska ekonomija
Kompanije iz Srbije predstaviće se na nacionalnom štandu Srbije na Međunarodnom opštem privrednom sajmu „Tirana International Fair 2025“, koji se održava u prestonici Albanije od 5. do 8. novembra 2025. godine, u organizaciji Privredne komore Srbije i Razvojne agencije Srbije