Dobro došli na web portal SRPSKA EKONOMIJA

Biti svoj

Beograd
Srpska ekonomija

U svetu u kom se savršenstvo često postavlja kao standard, kompanija dm drogerie markt odlučila je da stane na stranu autentičnosti. Kampanja #potpunoja predstavljena je na svečanom događaju u Beogradu, na kom su otvorene diskusije koje su veoma važne u modernom vremenu. Ova inicijativa okuplja ljude oko ideje da u jedinstvenosti leži naša snaga i podseća nas na to kako izbor da budemo svoji predstavlja čin hrabrosti.

Na događaju koji je okupio stručnjake, influensere i brojne goste vođeni su razgovori o vrlo važnim temama za savremeno društvo: uticaju društvenih mreža i okoline na mentalno zdravlje, izazovima u prihvatanju sebe i značaju razumevanja različitosti.

„U društvu koje nas često oblikuje prema svojim standardima, želimo da podstaknemo ljude da prigrle svoju jedinstvenost. Cilj kampanje je da razbijemo mitove o savršenstvu i promovišemo zdrave odnose prema sebi i drugima, bez obzira na godine, pol ili izazove“, istakla je Svetlana Jovanović Mitić, rukovodilac Marketinga i komunikacija dm Srbija i Severna Makedonija.

Jedan od centralnih trenutaka večeri bio je panel na temu autentičnosti i prihvatanja sebe. Psihijatri, influenseri i gosti razgovarali su o tome kako moderno okruženje i društvene mreže oblikuju percepciju sopstvene vrednosti i utiču na mentalno zdravlje, posebno mladih koji su pod najvećim pritiskom digitalne kulture. Istaknuto je da stalna izloženost idealizovanim sadržajima može da naruši naše samopouzdanje, ali da, s druge strane, društvene mreže mogu da postanu alat za promovisanje pozitivnih vrednosti poput različitosti i inkluzije. Prisutni su aktivno doprineli diskusiji deleći lična iskustva, a atmosfera dijaloga odisala je zainteresovanošću za ovu temu i pokazala je da su ljudi željni prostora za ovakav razgovor.

„Kao kompanija, želeli smo da ovo ne bude samo kampanja već da kreiramo pokret usmeren na društvo u kom su autentičnost, različitost i mentalno zdravlje temelj zajedništva“, zaključila je Svetlana Jovanović Mitić, naglasivši da dm ostaje pokretač pozitivnih promena u savremenom društvu.

U okviru kampanje na prometnim gradskim lokacijama postavljena su ogledala sa haštagom potpunoja, kako bi inspirisala prolaznike da prepoznaju i prihvate svoju autentičnost. Poruka jedinstvenosti i snaga svake osobe biće preneta i na fotografijama ljudi koji imaju razne životne priče. Svima zajednička jeste poruka osnaživanja: najlepše je biti svoj.

Kampanja #potpunoja ostavlja snažnu poruku: biti svoj u svetu punom očekivanja nije slabost, već je najveća snaga.

Ostali naslovi

Prazne reči i medijska pompa
Srpska ekonomija
Republički geodetski zavod još jednom upozorava javnost na kontinuirane pokušaje obmane od strane samoproklamovanih lidera nereprezentativnih sindikata u RGZ-u
Nastavak pete sezone ciklusa koncerata Muzikom kroz muzej
Srpska ekonomija
Istorijski muzej Srbije i udruženje „Unica Art” organizuju u utorak, 28. januara, u 20 časova, koncert italijanskog dua „Re-Imagine”. Ovo je sedmi koncert klasične i popularne muzike, u okviru pete sezone ciklusa „Muzikom kroz muzej”, kojim se ciklus nastavlja u 2025. godini
Podrška ženama preduzetnicama
Srpska ekonomija
Fondacija „Ana i Vlade Divac“ uz podršku „Intesa fondacije filantropske organizacije“ i individualnih donatora otvorila je konkurs za bespovratnu pomoć malim i mikro preduzećima, i zadrugama, koje su osnovale žene i/ili koje vode žene, kao i pravnim subjektima koji zapošljavaju više od 60% žena, i udruženjima građana koja unapređuju ekonomsku samostalnost i položaj žena
Sa 19 miliona noćenja 2024. najbolja godina za bečki turizam
Srpska ekonomija
Prethodna godina bila je najuspešnija godina za bečki gradski turizam od početka evidencije, izjavio je predsednik Bečke turističke organizacije i član Gradskog veća za privredu, Peter Hanke. Grad je zabeležio 8.169.000 dolazaka, što je povećanje od 11 odsto u odnosu na 2023. godinu, kao i 18.865.000 noćenja (+9%). Još važniji su prihodi od noćenja
Pet dečaka još uvek čeka Deda Mraza
Srpska ekonomija
Pogurajmo Deda Mrazove saonice 27. januara slanjem SMS-a sa brojem 5 na 3091!
RGZ ostaje uz građane - rad bez prekida
Srpska ekonomija
Republički geodetski zavod obaveštava građane Srbije da najava „protesta” male grupe od sedam pojedinaca, koji sebe predstavljaju kao sindikati RGZ-a, ne predstavlja stvarnu pretnju po rad i funkcionisanje naše institucije. U pitanju je još jedan u nizu pokušaja manipulacije javnim mnjenjem, kakvim smo svedočili i ranijih godina
 Veliko interesovanje za hercegnovsku feštu
Srpska ekonomija
Pod sloganom „Herceg Novi zove – fešta, sunce, more”, karavan 56. Praznika mimoze promovisan je u Beogradu gde je najavljena najveselija zimska žurka u regionu. Promocija je tradicionalno počela defileom mažoretkinja, Gradske muzike Herceg Novi, trombonjera i članova Maškara koji su prošetali, u svečanom defileu, od Pionirskog parka do MTS dvorane gde je, premijerno pred beogradskom publikom, izveden mjuzikl „Cvjetaj, mimozo mala” scenaristkinje, mlade Novljanke, Viktorije Samardžić
Međunarodni ISO sertifikati uručeni RGZ-u kao rezultat višegodišnjh reformi
Srpska ekonomija
Republički geodetski zavod sa ponosom objavljuje da je stekao prestižni sertifikat ISO 37001, čime je postao vodeći primer borbe protiv korupcije u Srbiji. Pored toga, RGZ je uspešno obnovio sertifikate ISO 9001, 27001 i 27701, potvrđujući najviše standarde kvaliteta usluga, sigurnosti podataka i zaštite privatnosti građana
Turistička organizacija Beograda na Ferrien messe 2025
Srpska ekonomija
Oko 50.000 posetilaca najvećeg sajma turizma u Austriji, Ferrien messe 2025 imalo je priliku da se od 16. do 19. januara upoznaju sa aktuelnom ponudom Beograda i Srbije koja će biti predstavljena na zajedničkom štandu pod okriljem Privrednih komora Srbije i Vojvodine i brojnim izlagačima iz naše zemlje
Tržište nepokretnosti Srbije stabilno i u porastu
Srpska ekonomija
Ukupna vrednost tržišta nepokretnosti u Republici Srbiji u prvom polugodištu 2024. godine dostigla je 3,4 milijarde evra, što predstavlja porast od 3,9% u odnosu na isti period prethodne godine. Sa 60.154 zaključena kupoprodajna ugovora, zabeležen je stabilan rast broja transakcija od 0,2% u poređenju sa prvim polugodištem 2023. godine