Aplikacije za mobilne ili pametne telefone, kojom je online kupovina postala još jednostavnija i uvek nadohvat ruke prihvata sve veći broj građana Srbije.
Drogerijski lanac dm drogerie markt pokrenuo je Aplikaciju Moj dm za mobilne ili pametne telefone, kojom je online kupovina postala još jednostavnija i uvek nadohvat ruke. Mobilna verzija nedavno pokrenute online prodavnice omogućava jednostavan pregled širokog asortimana i naručivanje omiljenih proizvoda s bilo kog mesta, u bilo koje vreme i uz samo nekoliko klikova na ekranu pametnog telefona.
Prednosti i načini korišćenja ove nove usluge koju nudi dm predstavljeni su na događaju koji je okupio veliki broj medija i influensera. Aplikacija Moj dm omogućava personalizovan pristup kupovini koji predstavlja nadogradnju novina i pogodnosti koje nudi najveći drogerijski lanac u Evropi.
„U središtu našeg celokupnog poslovanja, pa tako i digitalne transformacije, jesu ljudi. Kao jedan od vodećih trendsetera na tržištu, koji je brojnim građanima postao omiljeno mesto kupovine, i aplikaciju smo razvili s idejom da bude praktična i korisna. Verujemo da će ovo biti jedno novo iskustvo kupovine i sjajna dopuna neponovljivom doživljaju istraživanja sveta dm nege i lepote, kao i brojnih drugih asortimana po kojima smo prepoznatljivi – u prvom redu organske hrane, proizvoda za bebe, održavanje domaćinstva i brojnih eko-alternativa. U periodu koji je pred nama, dm će nastaviti da unapređuje svoje usluge zbog kojih važi za jednu od najodgovornijih kompanija u zemlji“, izjavila je Svetlana Jovanović Mitić, resorna menadžerka Marketinga i komunikacija.