Krovna strategija ACCELERATE 2025 dodatno je izoštrila fokus kompanije ka digitalnj transformaciji i rezultirala je pokretanjem unapređene Nelt Market B2B aplikacije i investicijom od dva miliona evra data u menadžment arhitekturu i alate koji se razvijaju sa kompanijama Microsoft i SAS. To je investiranje u budućnost.
Ovo se, između ostalog, čulo na predstavljanju poslovanja Nelt grupe koja će ove godine da ostvari konsolidovani promet od 1.15 milijardi evra, ostvarujući rast od 14 odsto u odnosu na prethodnu godinu. Nova partnerstva u distribuciji i logistici, uz investicioni ciklus u Angoli, otvaraju prostor za dalji razvoj na evropskom i afričkom tržištu.
Miloš Jelić, generalni direktor, rekao je da je Nelt grupa odgovorila na energetske i lokalne izazove instalacijom hiljada kvadratnih metara solarnih panela, optimizacijom poslovanja i povećanjem efikasnosti cele organizacije.
Nelt Grupa će u 2022. godini ostvariti konsolidovani promet od 1.15 milijardi evra, ostvarujući rast od 14% u odnosu na prethodnu godinu. Nova partnerstva u distribuciji i logistici, uz investicioni ciklus u Angoli, otvaraju prostor za dalji razvoj kompanije na evropskom i afričkom tržištu.
Investirajući 20 miliona evra u postrojenje za proizvodnju slatkog programa Candy Factory u Angoli, Nelt je pomerio fokus na sopstvene brendove i time obezbedio dugoročnu održivost na tržištu na kome posluje već 11 godina.
“Sa proizvodnim kapacitetom od 6 700 tona godišnje, očekuje se da će dnevna proizvodnja brzo premašiti 15 tona bombona, lizalica i žvaka. Želimo da budemo lider u kategoriji na tržištu i gradimo jake lokalne brendove koji će biti prepoznatljivi na čitavom kontinentu“, ističe Boris Mačak, izvršni potpredsednik Nelt Grupe za afrička tržišta.
“Početak distribucije Chipite na tržištima Srbije i Bosne i Hercegovine, Mondeleza u Mozambiku, Colgate u Zambiji i investicija u kompaniju Chips Way iz Čačka, obeležile su godinu za nama. Na energetske i druge globalne i lokalne izazove, odgovorili smo instalacijom hiljada kvadratnih metara solarnih panela, optimizacijom poslovanja i povećanjem efikasnosti cele organizacije” izjavio je Miloš Jelić, generalni direktor Nelt Grupe.
Preko 5.000 ljudi danas je deo Nelt timova širom sveta. U 2022. godini dodatno je investirano preko 2.5 miliona eura u vanredno povećanje zarada, kao i 1500 sati edukacije kroz 258 trening programa. Uvođenje fleksibilnog modela rada, privatnog zdravstvenog osiguranja za širok broj zaposlenih i razni drugi benefiti okrenuti ka porodici i zdravom životu, učinili su da Nelt na nekoliko tržišta u regionu bude prepoznat kao Top Poslodavac.