Dobro došli na web portal SRPSKA EKONOMIJA

Srpski organski proizvođači na Međunarodnom sajmu organske hrane BIOFACH

Nirnberg
Srpska ekonomija

Srpski organski proizvođači će se, tradicionalno, petu godinu zaredom predstaviti u okviru Nacionalnog štanda Srbije na Međunarodnom sajmu organske hrane BIOFACH koji se održava od 14. do 17. februara 2023. godine u Nirnbergu (Nemačka). 

Dvanaest kompanija iz Srbije predstaviće svoje proizvode pod sloganom „We speak organic – Organic product from Serbia - Tradition Transformed into Innovation“, a uz podršku Privredne komore Srbije, Razvojne agencije Srbije, Švajcarskog programa za promociju izvoza (SIPPO) i Nacionalne asocijacije Serbia Organica, objavila je PKS. 

Svoju izvoznu ponudu predstaviće kompanije MENEX iz Kruševca, ECOAGRI SERBIA iz Bele Crkve, MASTER FOOD iz Užica, FRUTORGA iz Prokuplja, MEDINO iz Krnjeva, BMD, DRENOVAC i YUGOTREJD iz Arilja, ORGANIK FRUIT TRADE iz Šapca, ITN GROUP iz Beograda, AGRO-BIS iz Blaca i ES KOMERC iz Prijepolja. Posetiocima i potencijalnim poslovnim partnerima naše kompanije ponudiće širok asortiman proizvoda od svežeg, sušenog, liofiliziranog i zamrznutog voća i povrća, voćnih pirea, sušenih pečuraka, do proizvoda od žitarica, organskih testenina, voćnih namaza i organskog meda. 

"U proteklih nekoliko meseci naši izlagači bili su posvećeni pripremi za nastup na sajmu BIOFACH2023, uz posebnu podršku Privredne komore Srbije i Švajcarskog programa za promociju izvoza (SIPPO)“, kaže Bojana Lalović iz Centra za organizaciju sajmova PKS.

Fokus priprema za nastup bio je na održivosti i promociji održive proizvodnje. Kompanije su stekle uvid u sve segmente proizvodnog procesa u globalnim lancima snabdevanja, od pripreme sirovine do pakovanja za koje su zainteresovani inostrani kupci, navela je Lalović. Na Nacionalnom štandu biće organizovano više događaja  pod nazivom  „Partnerstvo za održivost“, koji će biti prilika da ugostimo partnere i kupce iz Skandinavije, Švajcarske i Nemačke,  promovišemo proizvodnju srpskih organskih proizvođača, kao i da naučimo više od lidera održivosti, kao što su skandinavske zemlje, ukazala je ona.

BIOFACH je najveći svetski sajam u oblasti organske proizvodnje i održava se pod pokroviteljstvom Međunarodne federacije pokreta organske poljoprivrede (IFOAM), čiji je član i PKS. Tradicionalno se tokom četiri dana trajanja sajma održavaju konferencije, seminari i radionice, koji čine jedinstvenu platformu za razmenu znanja, informacija i profesionalnog umeća među proizvođačima, kupcima, dobavljačima i ostalim zainteresovanim stranama za inovativne proizvode i usluge iz organskog sektora.

Ostali naslovi

Zakazivanje termina onlajn, preko novog broja Info centra ili profesionalnih korisnika
Srpska ekonomija
U toku ove nedelje na opštini Novi Beograd u ulici Omladinskih brigada broj 1 biće puštena u rad velika šalter sala u kojoj će se, pored šaltera drugih državnih organa i institucija, nalaziti i šalter Službe za katastar nepokretnosti Novog Beograda. Novina je multifunkcionalni informativni ekran na kojem će biti kratko video uputstvo za korišćenje usluga Republičkog geodetakog zavoda.
Počinje pohod mohačkih bušara
Srpska ekonomija
Pohod bušara jedan je od najupečatljivijih narodnih običaja u Mađarskoj, kojim baranjski Šokci već vekovima ispraćaju zimu. U pitanju je običaj koji je od 2009. pod zaštitom Uneska kao deo nematerijalnog kulturnog nasleđa i koji se tradicionalno obeležava u Mohaču. Ove godine pohod mohačkih bušara biće organizovan od 16. do 21. februara
Najveći konkurs za kabinsku posadu Er Srbije u poslednjih pet godina
Srpska ekonomija
Er Srbija pokreće novi konkurs za članove kabinske posade, najveći za proteklih pet godina, na kojem planira da izabere više desetina kandidata koji će se pridružiti timu srpske nacionalne avio-kompanije
Otvoren broj telefona za slanje SMS poruka za pomoć Siriji
Srpska ekonomija
Broj za SMS poruku je 1004 sa sadržinom „Sirija”, čime će biti donirano 200 dinara pomoći Siriji. Kada je reč o Turskoj, u funkciji je postojeći broj telefona 1003, na koji je potrebno poslati SMS poruku sa sadržajem „Turska”
Državno-privredna delegacija Republike Srbije u Indiji
Srpska ekonomija
U periodu od 14. do 17. februara u prestonici Indije, Nju Delhiju, državni predstavnici i privrednici dve prijateljske zemlje razgovaraće o unapređenju saradnje, jačanju institucionalnih veza i uspostavljanju direktnih kontakata sa privrednim krugovima u Indiji
Ugostiteljsko-turistička škola u Čajetini - priznavanje prethodnog učenja za kuvare
Srpska ekonomija
Ugostiteljsko-turistička škola u Čajetini je među prvim školama u Srbiji dobila verifikaciju za priznavanje prethodnog učenja i realizovala aktivnosti. Spremnost da se realizuje ovaj projekat je postigla zahvaljujući dobroj organizaciji rada, stručnom i motivisanom nastavnom osoblju i opremljenosti kabineta za kuvarstvo sa praktičnom nastavom
Nedeljni red vožnje za praznik
Srpska ekonomija
Državni praznik – Sretenje, koji se obeležava 15. i 16. februara, doneće promene u funkcionisanju javnog prevoza na teritoriji grada Beograda, saopšteno je iz Sekretarijata za javni prevoz
Novi sajt Beogradskih elektrane – unapređene usluge za korisnike
Srpska ekonomija
„Beogradske elektrane” su izradile novu web-prezentaciju preduzeća. Svim korisnicima usluga JKP-a „Beogradske elektrane”, kao i svim zainteresovanima dostupna je nova, unapređena verzija sajta koja će da im omogući lakši i funkcionalniji pristup informacijama i uslugama preduzeća
Potpisani ugovori za sufinansiranje gradskih granskih sportskih saveza
Srpska ekonomija
Gradski sekretar za sport i omladinu Nikola Penić potpisao je danas ugovore sa predstavnicima 59 gradskih granskih sportskih saveza za sufinansiranje godišnjih programa saveza u cilju razvoja mlađih kategorija sportista i unapređenja kvaliteta stručnog rada sa njima
Drugi krug takmičenja za Nacionalnu nagradu za društveno odgovorno poslovanje Đorđe Vajfert
Srpska ekonomija
Na prvom sastanku žirija Nacionalne nagrade za društveno odgovorno poslovanje „Đorđe Vajfert“, koju organizuje Privredna komora Srbije (PKS), utvrđen je minimalan broj poena potreban za plasman u drugi krug takmičenja, na osnovu čega je doneta odluka o izboru onih kompanija koje nastavljaju takmičenje