U želji da unaprede komunikaciju sa korisnicima i da informacije koje potrošačima mogu biti potrebne učine što dostupnijim, „Beogradske elektrane” su izradile novu web-prezentaciju preduzeća. Svim korisnicima usluga JKP-a „Beogradske elektrane”, kao i svim zainteresovanima dostupna je nova, unapređena verzija sajta koja će da im omogući lakši i funkcionalniji pristup informacijama i uslugama preduzeća.
Osim najnovijih informacija u vezi sa trenutnim kvarovima, planiranim radovima na toplovodnoj mreži i saopštenja o aktuelnim dešavanjima u preduzeću, najvažnija novina odnosi se na korisničke usluge.
Naime, na web-adresi www.beoelektrane.rs, vlasnici stambenih i poslovnih prostora će putem onlajn formulara na Portalu za korisnike moći da prijave kvarove na instalacijama za grejanje, upute reklamacije na račun, kao i žalbe i zahteve na određene usluge preduzeća. Takođe, korisnicima će uskoro biti omogućen i uvid u stanje računa. Sada je omogućeno da sa jednog mesta mogu da budu preuzeti svi formulari i obrasci potrebni za pokretanje bilo koje procedure iz domena rada preduzeća.
Posetiocima sajta će biti dostupni obrasci i procedure za priključenja na daljinski sistem grejanja, isključenja sa sistema, kao i prelazak na naplatu prema potrošnji.
U okviru Korisničkog servisa naznačen je cenovnik usluga, kao i odgovori na najčešća pitanja koja se odnose na rad i usluge preduzeća.
Portal je prilagođen svim vrstama uređaja. JKP „Beogradske elektrane” će i ubuduće nastaviti da unapređuju rad, kvalitet usluga i odnos sa korisnicima, saopšteno je iz ovog komunalnog preduzeća.