Završeni su 45. Međunarodni sajam turizma i 19. Međunarodni sajam hotelsko-ugostiteljske opreme „Horeka – oprema” u Beogradu, saopšteno je iz „Beogradskog sajma”.
Kako je navedeno, manifestacije su opravdale očekivanja i nagovestile ulazak u novu eru razvoja turizma. Čak 42.453 hiljade posetilaca obišlo je obe manifestacije i zabeleženo je više od 500 održanih sastanaka, što predstavlja rekordni broj poslovnih susreta u programu B2B.
Pod sloganom „Avantura počinje ovde!” u halama 1, 1A, 2A, 2C i 4 predstavljena je celokupna turistička privreda, noviteti i trendovi u turističkom, hotelskom i ugostiteljskom biznisu, a okupljeni su svi renomirani domaći i strani učesnici.
Na Sajmu turizma učestvovalo je više od 400 izlagača, turističkih agencija, organizacija i hotela iz više od 26 zemalja.
Najviše interesovanja izazvala je Grčka, zemlja partner, koja je ubedljivo najtraženije tržište za građane Srbije koji letuju u inostranstvu. Najpopularnije destinacije i ove godine su bile: Turska, Grčka, Crna Gora, Tunis, Bugarska, Slovenija, Bosna i Hercegovina, Hrvatska, Mađarska, Kamerun, Gabon, Namibija i Kipar.
Turistička organizacija Beograda promovisala je ukupnu turističku ponudu srpske prestonice i sadržaje iz ponude 17 beogradskih opština, a tokom sajma potpisan je protokol o saradnji s preduzećem „Ekspo 2027”.