Dobro došli na web portal SRPSKA EKONOMIJA

Završen drugi DM SMART LAB

Beograd
Foto: Direct Media: Jovan Stojanović, direktor Direct Media na Ekonomskom fakultetu
Srpska ekonomija

Drugi ciklus edukativnog programa za studente iz oblasti komunikacija, medija i oglašavanja pod nazivom DM Smart Lab, završen je takmičenjem studenata na Ekonomskom fakultetu u Beogradu. Cilj edukacije koju na fakultetima organizuje Direct Media je da studentima približi komunikaciju brendova u praksi.

DM Smart Lab počeo je predavanjima menadžmenta i zaposlenih Direct Media studentima treće i četvrte godine fakulteta, koji su kraju programa testirali svoja znanja rešavanjem studije slučaja brenda Apatinske pivare, saopštila je Direct Media.

“Studenti su pokazali veliku zainteresovanost za tematiku i redovno prisustvovali predavanjima. gde su imali priliku da znanja stečena na studijama nadograde i primene u rešavanju konkretnog komunkacijskog izazova. Ispunili su naša očekivanja u svakom smislu, i posvećenošću i talentom.”, kaže Milica Marković, menadžerka za kororativne komunikacije u Direct Media.

Tokom edukacije, studenti su od zaposlenih Direct Media slušali o oglašivačkom ekosistemu i ulozi oglašivačkih agencija, marketinškim istraživanjima tržišta, planiranju medija u oglasnoj kampanji, inovativnoj upotrebi digitalnih medija i komunikaciji na društvenim mrežama. Poslednjeg dana edukacije, osam studentskih timova imalo je po petnaest minuta na raspolaganju da žiriju predstavi rešenja zadate situacije i ubedi ih da je upravo njihovo rešenje najbolje za kompaniju.

DM Smart Lab je deo strateškog koncepta saradnje sa studentima Direct Media sistema, sa ciljem da doprinese razvoju mladih komunikacijskih talenata i prati razvoj najboljih, sa mogućnošću njihove stručne prakse, a onda i potencijalnog zaposlenja u Direct Media sistemu.

Ostali naslovi

Završeno takmičenje Mladi preduzetnik
Srpska ekonomija
Najuspešniji u takmičenju bio je tim Druge ekonomske škole, čiji je poslovni predlog Velnes organik - proizvodnja organske hrane
Veštine uspešne poslovne komunikacije
Srpska ekonomija
U Privrednoj komori Srbije - Regionalnoj privrednoj komori Novi Sad, u organizaciji Centra za edukaciju, odžana je jednodnevna radionica na temu ``Komunikacija sa teškim strankama``
Dualno obrazovanje u svetskim kompanijama
Srpska ekonomija
Praktičnu nastavu po dualnom modelu započeli su đaci trgovačke škole u četiri maloprodajna objekta kompanije „DM drogerie markt“ sa tendencijom povećanja broja đaka u narednim godinama
Bankarski sektor finansijski stabilan
Srpska ekonomija
Dobro kapitalizovan i visoko likvidan bankarski sektor obezbedio uslove za zdrav rast plasmana privredi i stanovništvu
Obnova tri velika saobraćajna poteza u Beogradu počinje u aprilu
Srpska ekonomija
Godinama najavljivane rekonstrukcije tri saobraćajne deonice u Beogradu – Ulice Mije Kovačevića, Bulevara oslobođenja i Trga Slavija – konačno počinju ovog proleća
Rusi prodaju VTB banku u Srbiji
Srpska ekonomija
Za kupovinu VTB banke u Rusiji kija je u Srbiju došla 2013. godine, su zainteresovane dve banke, koje već posluju na srpskom tržištu, ali u vlasništvu stranaca
Zaduženi u švajcarcima traže da se spreči oduzimanje imovine
Srpska ekonomija
Udruženje bankarskih klijenata "Efektiva" zatražilo je od Narodne banke Srbije da donese hitne mere kojima bi se sprečilo da banke aktiviraju hipoteke problematičnih kredita u švajcarskim francima
Todorić odlazi sa čela Agrokora
Srpska ekonomija
Rukovodstvo Agrokora je sa poveriocima postiglo dogovor o takozvanom „stendstil” aranžmanu, pišu hrvatski mediji i navode da je Ivica Todorić pristao da ode sa čela te kompanije
Nastavlja se uređenje poslovne zone Bunuševac
Srpska ekonomija
Narednih nedelja i meseci čitavo područje oko Industrijske zone Bunuševac postati veliko gradilište, budući da se sredinom godine planira i izgradnja obilaznice
Zbog Agrokora nema većih problema
Srpska ekonomija
Srpska vlada i ministarstvo trgovine danonoćno prate situaciju i interesuju se za sudbinu 11.000 srpskih radnika i više od 650 dobavljača