U Privrednoj komori Srbije održani su poslovni susreti menadžmenta kompanije Delez Srbija i predstavnika pedesetak firmi iz sektora mikro, malih i srednjih preduzeća sa ciljem uspostavljanja saradnje i uključivanja u dobavljački lanac te kompanije, koja je deo multinacionalnog trgovinskog lanca Ahold Delez.
Na skupu su predstavljeni standardi i kriterijumi koje treba da ispune potencijalni dobavljači kompanije Delez Srbija, a kako je istaknuto, prioritet je bezbednost proizvoda.
Aleksandar Kemiveš, direktor Odeljenja za strateško planiranje, razvoj i analize Privredne komore Srbije, rekao je da je cilj Komore da poveže predstavnike sektora malih i srednjih preduzeća sa velikim kompanijama i da im pomogne da uspostave dugoročnu poslovnu saradnju uključivanjem u dobavljačke lance tih velikih sistema.
Katarina Bošković, direktor kvaliteta i bezbednosti proizvoda Delez Srbija, predstavila je poslovanje kompanije i podsetila da se Delez grupa prošle godine spojila sa holandskom Ahold grupom, što je, kako je rekla, bio novi korak u istoriji trgovine hranom.
Ahold Delez je među 10 svetskih trgovaca hranom, posluje na tri kontinenta u 11 zemalja, ima 6.500 radnji i 370.000 radnika. U Srbiji ima 404 prodavnice kroz tri formata Maxi, Tempo i Shop and go.
Sastanak predstavnika malih i srednjih preduzeća sa menadžerima Delez Srbija održan je u okviru projekta „Razvoj MSPP jačanjem pristupa tržištu kroz uključivanje u lance dobavljača, sa akcentom na žensko preduzetništvo“. Projekat realizuje Privredna komora Srbije i Udruženje poslovnih žena Srbije, uz finansijsku podršku Razvojne agencije Srbije. Cilj je da se predstavnici malih i srednjih preduzeća upoznaju sa zahtevima koje velike kompanije primenjuju prilikom odabira svojih dobavljača.
Aktivnosti projekta fokusirane su na umrežavanje malih i srednjih preduzeća sa velikim dobavljačima organizovanjem obuka i bilateralnih susreta usmerenih na uspostavljanje dugoročne i održive saradnje.