Dobro došli na web portal SRPSKA EKONOMIJA

Televizijska kampanja o Srbiji na svetskim medijima BBC i Eurosport

Beograd
Srpska ekonomija

U cilju podrške daljem rastu broja stranih gostiju, Turistička organizacija Srbije započela je sredinom aprila televizijsku kampanju na globalnim mrežama „BBC World“ i „Eurosport“.

Promotivni spot u trajanju od 30 sekundi biće prikazan preko 600 puta u zemljama Evrope i u SAD. Spot će biti emitovan tokom proleća i jeseni, uz odgovarajući akcenat na letnju i zimsku turističku sezonu, a ovu aktivnost prati i digitalna promocija na portalima ovih mreža, saopštila je Turistička organizacija Srbije.

„BBC World“ je jedan od najznačajnijih kanala za emitovanje vesti, čiju nedeljnu publiku čini 308 miliona gledalaca u ukupno 200 zemalja širom sveta. Istovremeno, „BBC“ je najveći digitalni informativni portal. Prema istraživanjima iz 2016. godine, čak 77% TV gledalaca i čitalaca portala ove mreže uživa u posetama novim turističkim destinacijama.

Gledaoci „Eurosporta“, najveće svetske mreže specijalizovane za praćenje sportskih događaja, su ciljna grupa koja najviše putuje na odmore u inostranstvo, a čak 23% gledalaca za svoju destinaciju ima centralnu i istočnu Evropu. Gledaoci su posebno zainteresovani za rekreativne i sportske aktivnosti u destinacijama koje posećuju.

Spot Turističke organizacije Srbije u prolećnom segmentu kampanje poziva turiste da u Srbiji posete gradove, aktivno se odmaraju u prirodi, obiđu naše kulturno istorijske spomenike i uživaju u gastronomiji i letnjim manifestacijama u Srbiji.

Ostali naslovi

Lufthanza poslovala s gubitkom
Srpska ekonomija
Od januara do kraja marta 2017. grupa Lufthanza ke zabeležila neto gubitak od 68 miliona evra u odnosu na gubitak od osam miliona evra u istom periodu prošle godine
Od ovog meseca AAA oznaka na tehničkoj robi
Srpska ekonomija
Od ovog meseca kupovaćemo tehničku robu sa oznakom AAA koja će označavati da je ta oprema sigurna, kvalitetna i usaglašena sa evropskim standardima
Hrvatska među članicama EU s najnižim stopama zaposlenosti
Srpska ekonomija
Hrvatska se u 2016. godini zadržala među članicama s najnižim stopama zaposlenosti u starosnoj grupi od 20 do 64 godina, premda je njena stopa zaposlenosti poboljšana u skladu s kretanjima na nivou Evropske unije, pokazao je najnoviji izveštaj Eurostata
Porast nezaposlenosti u Španiji
Srpska ekonomija
Stopa nezaposlenosti u Španiji je u prvom ovogodišnjem tromesečju blago porasla na 18,8 odsto, delom zbog gašenja sezonskih poslova oko zimskih praznika, saopštio je španski Nacionalni institut za statistiku
Zelene pijace tokom praznika rade uobičajeno
Srpska ekonomija
Javno komunalno preduzeće „Gradske pijace” saopštilo je da će gradske zelene pijace 1. i 2. maja raditi uobičajeno
Ugašen signal Telenora i VIP mobajla na Kosovu i Metohiji
Srpska ekonomija
Kompanije Telenor i Vip mobajl dana su, u skladu sa dogovorom Beograda i Prištine o primeni Sporazuma o telekomunikacijama, prekinule emitovanje signala na teritoriji Kosova i Metohije
Veća prodaja i prihodi Pežoa
Srpska ekonomija
Ogranak francuske automobilske kompanija PSA Pežo Sitroen za auto-delove Foresija bio je ključni motor rasta prodaje u prvom kvartalu tekuće godine, saopštila je kompanija
Završava se novosadski Serbia Fashion Week
Srpska ekonomija
Manifestacija „Serbia Fashion Week“ održava se u Novom Sadu dva puta godišnje, u aprilu i oktobru, u trajanju od pet dana, uz učešće poznatih svetskih i domaćih modnih dizajnera i primenjenih umetnika
Američki raketni sistem smanjuje profit Hjundaia
Srpska ekonomija
Kompanija Hjundai Motor zabeležila je u prvom kvartalu zabeležila pad dobiti za više od 20 odsto, jer je antikorejsko raspoloženje u Kini, podstaknuto raspoređivanjem američkog sistema protvraketne odbrane, usporilo prodaju automobila korejskih proizvođača na tom najvećem auto tržištu
Lojds osniva filijalu u Briselu
Srpska ekonomija
Londonska osiguravajuća kuća Lojds, koja posluje već 329 godina, odlučila je da otvori evropsku filijalu u Briselu, koja bi trebalo da počne s radom 1. januara 2019. godine