U naredne tri godine majstori iz kineske kompanije China Communication Construction Company trebalo bi da izgrade deonicu auto-puta od Surčina do Obrenovca, a kada ovi radovi budu završeni, Beograđani će umesto nebezbednom i neuslovnom Ibarskom magistralom, ka Crnoj Gori putovati modernom saobraćajnicom u šest traka,a na Koridor 11 uključivaće se sa obilaznice oko Beograda, pišu "Večernje novosti".
Dragoslav Dragićević, glavni projektant ove trase iz Saobraćajnog instituta CIP, objašnio je za "Večernje novosti" da će, u zavisnosti od toga iz kog dela grada dolaze vozači, moći da se uključe na petljama "Batajnica", "Dobanovci", "Ostružnica", "Orlovača" ili "Bubanj potok". Posle će obilaznicom stizati do petlje "Surčin" koja je početni deo auto-puta E-763, Beograd - južni Jadran.
Ta deonica povezuje Koridor 10, odnosno auto-puteve E-75 i E-70 i deo Beograda na levoj obali reke Save sa Obrenovcem na desnoj obali. Dragićević je objasnio da će se ova deonica kasnije spojiti sa trasom od Obrenovca do Uba, koja bi trebalo da bude završena do kraja godine. Dok se ne završi potez od Surčina do Obrenovca, vozači će se na Koridor 11 ka Čačku uključivati u Bariču
Most preko Save gradi kineska kompanija koja je bila angažovana na premošćavanju Dunava između Zemuna i Borče.
"Večernje novosti" podsećaju da je Saobraćajni institut CIP isprojektovao i dodatnih 9,5 kilometara puta koji od Surčina spaja ovu saobraćajnicu sa Vojvođanskom ulicom na Novom Beogradu, a predviđena je i izgradnja dveju naplatnih rampi, kod Jakova, 12 kilometara posle uključenja sa petlje "Surčin", i u Bariču.