Turistička organizacija Srbije (TOS) učestvovala je ove nedelje na jednom od najvećih B2B sajmova u oblasti turizma, ITB u Berlinu. Više od 50 godina ITB sajam prati trendove, postavlja standarde i okuplja više od hiljadu izlagača iz celog sveta koji u tri dana trajanja sajma dobiju priliku da ostvare kontakte, razmene iskustva, postignu dogovore i informišu se o trendovima u turizmu.
Sajam u Berlinu bio je i prilika da predstavimo novi brend ''Srbija Doživi'' na tržištu Nemačke, brend koji nosi nešto lično, spontano, dinamično, ali i pokazuje stabilnost, pouzdanost i tradiciju Srbije kao destinacije.
Na štandu TOS-a predstavljene su lokalne turističke organizacije Beograda, Vojvodine, Novog Sada, Kraljeva, Novog Pazara, Čačka, Zlatibora, Niša, Vrnjačke Banje, predstavnici turističke privrede, hotel Mona, Hyatt, hotel Borovi, A hoteli, kampiralište Lala Vineyard, turističke agencije Balkan Roads, KonTiki, Serbia Tour Operator, Victor tours, nacionalna avio kompanija ER Srbija i Dunavski centar za kompetenciju, koji će okupiti i predstavnike lokalnih turističkih organizacija Golubac, Majdanpek i Kladovo. Posetioci sajma će moći da se upoznaju sa bogatstvom i raznovrsnošću celokupne turističke ponude Srbije u hali 1.1. na štandu broj 203.
Da su nemački turisti prepoznali kvalitet Srbije kao turističke destinacije, objavila je Turistička organizacija Srbije, potvrđuju podaci da na osnovu statistika iz 2022. godine broj noćenja nemačkih turista u Srbiji je dostigao 242.481 (+72%) što je premašilo broj noćenja iz rekordne 2019. godine, što nemačke turiste svrstava na četvrto mesto (posle Rusije, Turske i BiH).