Nakon objave izveštaja Republičkog zavoda za statistiku u kome je zabeležen veliki rast broja turista u Nišu od 39% u prvom kvartalu ove godine i u kome inostrani turisti učestvuju sa 50% povećanja, Turistička organizacija Niša nastavlja promociju Niša kao turističke destinacije koju realizuje u Srbiji i regionu u saradnji sa Turističkom organizaciojom Srbije u okviru kampanje „Moja Srbija“.
Nakon Dana Srbije u Temišvaru (Rumunija) 8. i 9. juna, u Nišu je u petak organizovan „Karavan Moja Srbija“. Turistička organizacija Niša učestovaveće na manifestacijama u Novom Sadu, gde će 30. juna da bide organizovana kampanja „Moja Srbija“, a 3. i 4. jula „Festival mladih“. Planirano je i učešće u Beogradu, 7.jula u kampanji „Moja Srbija“
Za 14. jul planiran je odlazak u Sofiju (Bugarska), gde će se organizovati kampanja "Nišvil & Niš“ i učešće na "Danima Srbije" u Solunu (Grčka) 12. septembra.
Sa avio kompanijom „RajanEr“ Turistička organizacija Niša će tokom juna meseca realizovati zajedničku kampanju preko veb site kompanije putem „digitalnog displeja„ u trajanju od tri nedelje u zemljama gde „Rajan Er“ ima direktne letove sa Aerodoma Konstantin Veliki.
Nakon promocije Niša kao turističke destinacije na potencijalnim tržištima u regionu i na destinacijama sa kojima kojima je povezan direktnim letovima preko aerodroma očekuje seda će se ovakav trend rasta turističkog prometa nastaviti tokom letnjih meseci i cele 2017.godine, saopštila je Turistička organizacija Srbije.